Ja, dat is wel een beetje zo! Al denk ik meer dat het een soort Pavlovreactie is. Je ziet ook dat hij het hardst lacht als hij echt schrikt. En dat schrikken doet hij inmiddels bijna niet meer, want hij kent het spelletje wel. Ik moet steeds gekkere dingen bedenken om hem aan het schrikken te krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, daar krijg je zelf toch ook de slappe lach van!![]()
Grappig dat ik ook bij Ivan meen te zien dat het soms nèt niet helemaal gemeend is, alsof ie weet dat er van 'm verwacht wordt om te lachen, om jou een plezier te doen of zo. Ik verdenk Lente er ook wel eens van. Ze lacht dan net iets te laat, waardoor het minder spontaan overkomt.
yepquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Moonah het volgende:
Is dat Tijn?
Wat leuk om hem weer eens te zien! Leuke knul zeg!
edit: en nu ik toch weer eens in dit topic ben meteen maar even er doorheen gescrolled.
Willow!!!How cute! Gefeli Innepin en man! (ben nooit meer in het SC-topic, dus mis data enzo
).
Wel als ik er eentje door midden breek, of soms dan nog een keertje breek. Hier gaan ze inderdaad soms ook wel ver zn mond in, maar hij corrigeert zichzelf dan gauw weerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Meimeltje het volgende:
Wolf wat lijk je zo ineens groot!! Knapperd!
Bekend blousje
Gaat dat goed een soepstengel? Ik durf het nog niet aan, hij stopt dingen soms zover in zn mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |