Wij hebben ook het idee dat hij de laatste tijd wat meer gegroeid is... hij is nog wel heel smalletjes/fijntjes.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:
Ik snap het, op de laatste foto vind ik het wel rossig maar andere foto's lijkt het meer richting het blonde *edit: blond is het ook niet maar donker ook niet, hmmm* te gaan. Bijzonder hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...soms lijkt het wat rossiger dan de andere keer. Soms lijkt het ook gewoon donker... hij heeft een bijzondere haarkleur..
Als er twijfel is richting lichter, wordt het vaak wel lichter volgens mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik snap het, op de laatste foto vind ik het wel rossig maar andere foto's lijkt het meer richting het blonde *edit: blond is het ook niet maar donker ook niet, hmmm* te gaan. Bijzonder hoor![]()
Noortje heeft nu donker haar, maar dat gaat zeker veranderen, er zitten al lichte plukken in maar welke kleur het daadwerkelijk gaat worden, keine ahnung. Wij trouwen over ruim een jaar (zeer ruim) en ik ben zo benieuwd of we dan een donker of licht kindje hebben.
dankjewel !quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef Vicky het volgende:
DanaWat een leuk grietje
wathad je een prachtige trouwjurk!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tja... en dan ontmoet je je opa...
[ afbeelding ]
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dan kom ik hier mijn Lisa maar n's voorstellen...
Een minie in de wieg... wat fijn dat er eindelijk iets in lag.
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik denk van mijn vriend, of van zijn broers/zussen. Er zit nog wel een verhaal aan vastquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, dat pakkie, Tan.Van jou geweest?
Wat zit ze mooi en lief te kijken. En die twee eigenwijze staartenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn draakje wordt groot!
[ afbeelding ]
+/- 3,5 mnd
[ afbeelding ]
Gisteren
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik zo mooi. Ze is zo lekker bezig![]()
[ afbeelding ]
komt niks uit
[ afbeelding ]
Wat lief dat je dat zegt... vooralsnog haalt hij heel veel kattekwaad uit...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind Lennon echt heel knap. Die gaat vast een hoop hartjes sneller laten slaan!
inderdaad, daar dacht ik gisteren ook al aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin & lennon komen wel overeen qua oogkleur(licht groen/bruin), ook qua haarkleur, elin wordt steeds lichter met veel rode gloed
Dat zegt vooral heel veel over hoe lang wij elkaar niet gezien hebben! Ik ga je vandaag Pm'en!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef Vlindur het volgende:
Oh waauw wat is MIla aan het veranderen! Wat een mooierd!
En Elyas is mogen al weer een half jaar!![]()
![]()
![]()
Isabeau, wat ben jij veranderd sinds de laatste keer dat ik je zag!![]()
Zo voelt het ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Tan het volgende:
sorboWat is dat snel gegaan... voor mijn gevoel was je vorige maand nog zwanger...
Ze is zo leuk
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef McLaura het volgende:
Isabeaupoppie
Thijs mist je
[ afbeelding ]
Ik vind Isabeau haar haartjes altijd zo leuk zitten! Mila heeft nu echt een coupe niks, ze wil er niks in en als ze het los heeft heeft ze achterop krullen en aan de voorkant nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn draakje wordt groot!
[ afbeelding ]
+/- 3,5 mnd
[ afbeelding ]
Gisteren
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik zo mooi. Ze is zo lekker bezig![]()
[ afbeelding ]
komt niks uit
[ afbeelding ]
Sebquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Estrys het volgende:
MilaWat is ze groot!
En Sorbowat een plaatje
![]()
Leander waar zijn je haartjes nou? Hij ziet er goed uit Free![]()
Mijn schatje is ineens ook zoooo groot. (let ook even op het retro fisher price speelgoed)
[ afbeelding ]
Hoor wie het zegt!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Beaker het volgende:
Wat worden al die kleine baby's snel groot![]()
Oranje kindjes zijn ook leuk![]()
Jet 3 jaar![]()
Hahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:53 schreef MamaNik het volgende:
Trampoline pret!incl statisch haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is 'ie groot alweer zeg!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef freecell het volgende:
Dat statische haar
BE, die slaapfoto
Waarom zien we nooit foto's van je jongste FC?
Nou, die zit altijd achter popje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ja, de 4e komt nu door terwijl ze al wel kiezen heeft boven en de hoektanden boven komen ook al door dus onder blijft een beetje achter..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef Groofsken het volgende:
Kobus in z'n pyjamaatje.
En de meiden van Vicky, heerlijk spul![]()
.
En dat jongetje Joep, zo'n lief knap ventje om te zien.
En Elin, zo'n grappig vrouwke![]()
. Die 3 ondertandjes trouwens
. Bij S kwam altijd alles links en rechts ongeveer tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |