Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is een skate-winkel, ik denk eigenlijk dat het marketingtechnisch zelfs een goede actie was aangezien hij meer respect zal krijgen van zijn type klanten.
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:
Skaten is altijd nauw verbonden geweest met de punkbeweging, dus ja eigenlijk welquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?
=Dquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:
Punk kan volgens mij ook rechts zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Skaten is altijd nauw verbonden geweest met de punkbeweging, dus ja eigenlijk wel![]()
[..]
=D
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...quote:
ik dacht al, is wel erg goede gel wat ik heb gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...
Maar ik stond op knappen... nogmaals sorry![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gel icm zeik blijkt hele goede gel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht al, is wel erg goede gel wat ik heb gebruikt
Neem je altijd iemand mee naar de plee om foto's te maken terwijl jij staat te pissenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...
Maar ik stond op knappen... nogmaals sorry![]()
![]()
[ afbeelding ]
jah toen welquote:
als er iemand in de pot aan het kotsen is wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Neem je altijd iemand mee naar de plee om foto's te maken terwijl jij staat te pissen
HOAX!!! Ik heb iets meer buik als die kerelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah toen wel
heb waterresistant gel.
Maar goed, die pic van jou toen jij smorgens wakker werd. Hilarisch. En toch goed dat we een foto hebben gemaakt toen jij nog sliep
[ afbeelding ]
Dan klopt je verhaal niet, je zag hem over het hoofdquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
als er iemand in de pot aan het kotsen is wel ja
[sherlock] Dr klopt aan al die foto's wel meer niet [/sherlock]quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan klopt je verhaal niet, je zag hem over het hoofd
[/sherlock mode]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
HOAX!!! Ik heb iets meer buik als die kerel
Really? Seems like a perfectly normal saturday eveningquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
[sherlock] Dr klopt aan al die foto's wel meer niet [/sherlock]
Denk nog eens na... In principe willen mensen niet met PVV samenwerken, dus moeten ze dingen gaan zoeken, als Wilder dan dingen gaat roepen als breekpunt dan zouden ze het daar op moeten laten klappen, nu moeten ze hem of gewoon negeren of andere dingen zoeken, kans is groot dat PVV gewoon in de opositie zit straks en links (rechts) is laten liggen door de andere partijen, dan kan hij roepen, zie je wel, ze luisteren niet naar flink deel van de bevolking en dan wordt ie weer populairder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok wie gestemt heeft op PVV ivm WAO leeftijd: U bent bedrogen
De PVV trekt nu al de stelling van de WAO in.
Dat komt omdat we een semi-studentenstad zijn denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal PVV stemmers valt nog relatief mee!
Zou kunnen, maar goed Maastricht is ook studentenstad en daar is het 23% PVV geworden en dus de grootste.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een semi-studentenstad zijn denk ik![]()
das waar :/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar goed Maastricht is ook studentenstad en daar is het 23% PVV geworden en dus de grootste.
Ze stijgen met 10%... dat is relatief best veel anders!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal PVV stemmers valt nog relatief mee!
Als je het vergelijkt met andere Brabantse steden zitten we nog in de middenmoot... Vooral op het platteland is het goed los gegaan...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ze stijgen met 10%... dat is relatief best veel anders!
en dan afvragen waarom iedereen PVV stemt ...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef hetzusjevan het volgende:
http://extra.volkskrant.n(...)zz+ad-din+ruhulessin
"De taal van alle etnische groepen als officiële talen van Nederland"? Juist. In India hebben ze wel 125 officiële talen maar ik zie dat niet werken in Nederland. Moet je voorstellen dat ik naar de bakker ga en ik 'm niet kan verstaan, in m'n eigen land. Ik vind dat een gek idee :/,
Dit is wel een extreme kerel inderdaad.. niet al die ideeën die hij aanvoert staan me aan maargoed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan afvragen waarom iedereen PVV stemt ...
Maar dat is pas om 8 uur vanavond terwijl de wedstrijd vanmiddag om 4 uur is, hij wil het live zien.quote:
Je vriend is niet zo goed met google?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dit is wel een extreme kerel inderdaad.. niet al die ideeën die hij aanvoert staan me aan maargoed.
Weet iemand waar je alle WK wedstrijden kunt bekijken, live? Online of op welke tv zender? Mijn beste vriend vroeg dat.. vanmiddag om 16.00 uur de eerste zei ie maar hij wist niet waar ie het moest kijken.. iemand hier enig idee?
Nee die harry zat bij 13u te kijken zei ie, daarom kon ie het niet vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Je vriend is niet zo goed met google?
http://nos.nl/wk2010/arti(...)ve-op-onze-site.html
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee die harry zat bij 13u te kijken zei ie, daarom kon ie het niet vinden. Maar hij had het nu idd ook gevonden. Thanks!
Werk je nog steeds in Hotel Brabant?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Stuurloos het volgende:
Vanmiddag werken maar die live stream gaat hoe dan ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |