Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is een skate-winkel, ik denk eigenlijk dat het marketingtechnisch zelfs een goede actie was aangezien hij meer respect zal krijgen van zijn type klanten.
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:
Skaten is altijd nauw verbonden geweest met de punkbeweging, dus ja eigenlijk welquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staan skaters er bekend om dat ze PVV-haters zijn dan?
=Dquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel CDA stemmers, omdat JP ook zo awesome kan skaten:
Punk kan volgens mij ook rechts zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Skaten is altijd nauw verbonden geweest met de punkbeweging, dus ja eigenlijk wel![]()
[..]
=D
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...quote:
ik dacht al, is wel erg goede gel wat ik heb gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...
Maar ik stond op knappen... nogmaals sorry![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gel icm zeik blijkt hele goede gel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht al, is wel erg goede gel wat ik heb gebruikt
Neem je altijd iemand mee naar de plee om foto's te maken terwijl jij staat te pissenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
No problem.. sorry dat ik afgelopen zaterdag jou over het hoofd heb gezien tijdens het pissen...
Maar ik stond op knappen... nogmaals sorry![]()
![]()
[ afbeelding ]
jah toen welquote:
als er iemand in de pot aan het kotsen is wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Neem je altijd iemand mee naar de plee om foto's te maken terwijl jij staat te pissen
HOAX!!! Ik heb iets meer buik als die kerelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah toen wel
heb waterresistant gel.
Maar goed, die pic van jou toen jij smorgens wakker werd. Hilarisch. En toch goed dat we een foto hebben gemaakt toen jij nog sliep
[ afbeelding ]
Dan klopt je verhaal niet, je zag hem over het hoofdquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
als er iemand in de pot aan het kotsen is wel ja
[sherlock] Dr klopt aan al die foto's wel meer niet [/sherlock]quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan klopt je verhaal niet, je zag hem over het hoofd
[/sherlock mode]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
HOAX!!! Ik heb iets meer buik als die kerel
Really? Seems like a perfectly normal saturday eveningquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
[sherlock] Dr klopt aan al die foto's wel meer niet [/sherlock]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |