a. Ik gebruik papier en zorg ervoor dat het niet aan mijn vingers komt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je met je stinkpoephanden!Oh wacht, je bent een man, je wast ze niet.
ikke nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoeist goofy! Heb jij zeker ook zo'n noodpakket in een waterdichte ton voor als de watersnoodramp komt?
ehm wat jij vindtquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is geen dramaqueen hoor hij zegt alleen wat de nieuwssites ook zeggen
Met a. kom ik er gewoonlijk ook wel hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
a. Ik gebruik papier en zorg ervoor dat het niet aan mijn vingers komt...
b. [ afbeelding ]
Dus daar is dat spul voor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
a. Ik gebruik papier en zorg ervoor dat het niet aan mijn vingers komt...
Het is toch een goed gebruik om je handen te wassen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met a. kom ik er gewoonlijk ook wel hoor
Als je water toevoegt levert het ook erg goede papier maché opquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus daar is dat spul voor!Ik alsmaar vogeltjes en bootjes van vouwen tijdens het zitten.
cameraploegje ... zeker locale zendertje ofzo? of van die amateurtjes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Net terug van flitsbezoek aan de XL. Het water is uitverkocht. Er stond een cameraploegje.
True, maar als er geen water is is je handen schoonhouden een verstandig begin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is toch een goed gebruik om je handen te wassen...
ja hoor maak me maar weer lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je water toevoegt levert het ook erg goede papier maché op
Nou, er kwam een flink grote, professionele camera aan te pas, geen camcordertje. Dus waarschijnlijk lokale zender of een Omroep Brabant item.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cameraploegje ... zeker locale zendertje ofzo? of van die amateurtjes?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
cameraploegje ... zeker locale zendertje ofzo? of van die amateurtjes?
ok sommige vinden het "raar" als ik achter een brandweer melding aanga, maar om nu voor een supermarkt te gaan staan in geval van een waterleidding breukje ....
Ik zie "Hart van Nederland" er ook wel voor aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, er kwam een flink grote, professionele camera aan te pas, geen camcordertje. Dus waarschijnlijk lokale zender of een Omroep Brabant item.
Nog steeds niks bij jou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hoor maak me maar weer lekker!
nu wil ik papier mache-en maar ja GEEN WATER! godverdomme!
Nee, dus daarom dat spul om je handen te reinigen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
True, maar als er geen water is is je handen schoonhouden een verstandig begin.
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Guard het volgende:
ok ik ben weg, het aluminum hoedjes gehalte wordt me wat hoog hier
weet ik veel ik ben te lam om te gaan kijken en zit midden in de verkiezings zooiquote:
T zou nog niet eens in me kop opkomen om het terug te brengenquote:
Het is hier wel weer ouderwets druk ineensquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel ik ben te lam om te gaan kijken en zit midden in de verkiezings zooi
Maar stennis schoppen is altijd leuk
tenminste weer meer dan 2 paginas ofzo op een dagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is hier wel weer ouderwets druk ineens
kunnen we toch de waterparty in tilburg houdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Er komt plotsklaps weer waeter uit den kraen!
Wet t-shirt contest op de Heuvel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kunnen we toch de waterparty in tilburg houden
jaaaahquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef oompaloompa het volgende:
heemaal naar de ah xl gegaangeen water :/
nee, die liggen onder mn kussen naast mn alu hoedje en mn overwinteringspakketquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
leg je wel een zaklamp klaar en een transistor radio!
sorry ik word er nogal melig van
nee rust is weer wederkeerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja op zich wel... Traag van begrip? Ik zie over een bladzijde of 3 wel je antwoord...
Ben net thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja op zich wel... Traag van begrip? Ik zie over een bladzijde of 3 wel je antwoord...
Het water is hier gewoon helderquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef styliste het volgende:
shit. bruin water in mijn wasmachine....
zou ik nu bruine vlekken in mijn was hebben?
Verkiezingen zijn wel spannend te noemen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef styliste het volgende:
shit. bruin water in mijn wasmachine....
zou ik nu bruine vlekken in mijn was hebben?
Don't forget you're towelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die liggen onder mn kussen naast mn alu hoedje en mn overwinteringspakket
qua prognose zit er verschil in tussen rtl en nosquote:
Das geen antwoord op de vraag...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
En de juiste vraag is "Wie is er handdoek?"
mogguhquote:
Het was een heus drama hoor met een run op de supermarkten en allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Jesus, mini crisis in Brabant en ik mis ineens 5 pagina's oid.
Ja, ook zoiets doms. Koop gewoon appelsap, dan heb je wat te drinken. Was je handen maar een keer niet, dat is goed voor je weerstand als we eens wat meer bacteriën binnenkrijgen. En bovendien is koffie niet goed voor je en zeker niet 's avonds, dus kan je beter iets fris pakken. Mannen moeten sowieso minder schijten ben ik van mening dus die moeten het maar even ophouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was een heus drama hoor met een run op de supermarkten en alles
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mannen moeten sowieso minder schijten ben ik van mening dus die moeten het maar even ophouden.
Ik denk dat mannen het probleem wel zienquote:Ik zie het probleem niet.
Vandaar de ";)".quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat mannen het probleem wel zien
of vrouwen niet schijtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets doms. Koop gewoon appelsap, dan heb je wat te drinken. Was je handen maar een keer niet, dat is goed voor je weerstand als we eens wat meer bacteriën binnenkrijgen. En bovendien is koffie niet goed voor je en zeker niet 's avonds, dus kan je beter iets fris pakken. Mannen moeten sowieso minder schijten ben ik van mening dus die moeten het maar even ophouden.
Ik zie het probleem niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Mannen moeten sowieso minder schijten ben ik van mening dus die moeten het maar even ophouden.
Niet zoveel.quote:
Alle mannen die ik ken. Sorry dan Guard, ik wist niet dat jij als een vrouw schijtquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Gegeneraliseer... dat je vriendje nu zoveel schijt betekent niet dat alle mannen dat doen...
Wat defineer jij onder veel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet zoveel.
[..]
Alle mannen die ik ken. Sorry dan Guard, ik wist niet dat jij als een vrouw schijt.
Ja maar... Je komt aan hun schinjtgedrag.. da's vragen om problemen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Jongens, we hoeven er niet serieus op door te gaan, het was maar geouwehoer. Ik wist niet dat jullie het je zo erg zouden aantrekken.
hebben we tenminste iets om over te pratenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Jongens, we hoeven er niet serieus op door te gaan, het was maar geouwehoer. Ik wist niet dat jullie het je zo erg zouden aantrekken.
Handjes thuis dus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja maar... Je komt aan hun schinjtgedrag.. da's vragen om problemen!![]()
Owhjeequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja maar... Je komt aan hun schinjtgedrag.. da's vragen om problemen!![]()
Ik weet nog wel iets anders om over te praten; Messenga's projectquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben we tenminste iets om over te praten
Ik ben een beetje inspiratieloos atm.. wie heeft er creatieve leuke ideeën?quote:Wij hebben met ons projectgroepje lipton Ice.. Nou willen wij een nieuw product introduceren: Lipton Ice Vital.. Om dat te introduceren gebruiken we het WK'10 als platform.. Onze doelgroep is vrouwen die actief sport beoefenen Als jij er een leuk iets bij zou willen krijgen (zoals Bavaria blikjes met een dutch Dress) Waar denk je dan aan??
dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet zoveel.
[..]
Alle mannen die ik ken. Sorry dan Guard, ik wist niet dat jij als een vrouw schijt.
Kom maar opquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets anders om over te praten; Messenga's project.
[..]
Ik ben een beetje inspiratieloos atm.. wie heeft er creatieve leuke ideeën?
Ik zeg: Sokken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets anders om over te praten; Messenga's project.
[..]
Ik ben een beetje inspiratieloos atm.. wie heeft er creatieve leuke ideeën?
Denk dat er weinig mensen zijn die op de PVV hebben gestemd om alleen dát, maar als je dat wel meegenomen zou hebben is het wel even zuur. Maar aan de andere kant: als alle partijen voor de verhoging van leeftijd zijn, dan is het gewoon lastig om als enige vol te blijven houden lijkt me? Ik weet zo even niet wie er voor en tegen waren overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok wie gestemt heeft op PVV ivm WAO leeftijd: U bent bedrogen
De PVV trekt nu al de stelling van de WAO in.
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Rightquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok wie gestemt heeft op PVV ivm WAO leeftijd: U bent bedrogen
De PVV trekt nu al de stelling van de WAO in.
Nou ja die andere partijen laten niet binnen 12 uur na de uitslag al hun breekpunten vallen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Right.
Dat zeg ik niet, maar hij is wel de enige die gelijk 180 graden draait, 8 uur na de uitslag zonder dat al benaderd isquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar alle andere partijen volgen wel compleet hun verkiezingsprogramma. En alleen bij Wilders is het reden om erover te gaan zeuren. Right.
Lees de alt-tekst eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Guard, waarom heb jij een dino in je naam?
De alternatieve tekst voor het plaatje. Normaal zie je die als je op een plaatje blijft staan, anders in de eigenschappen van dat plaatje.quote:
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
De alternatieve tekst voor het plaatje. Normaal zie je die als je op een plaatje blijft staan, anders in de eigenschappen van dat plaatje.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Deze user gebruikt een fossiele layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.
Dus bij deze nog een keer:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef automatic_ het volgende:
Hij gebruikt een fosiele Lay outquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er komt bij mij geen tekst naar voren als ik op het plaatje ga staan.
Dus bij deze nog een keer:
[..]
jij was sneller, ik was nog aan het zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deze user gebruikt een fossiele layout.
Ik zeg toch dat ik géén tekst krijg als ik er op ga staan?quote:
Dankje hetzusje vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Deze user gebruikt een fossiele layout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |