wij nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel iets in huis. Kan me niet voorstellen dat heel Tilburg nu aan de pizza moet hierdoor
.
Wel op de fiets gaan dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Guard het volgende:
misschien moet ik zo maar even bij de appie gaan kijken, beetje de ramptoerist uithangen
Jelly Beans had je toch nog. En misschien een verloren boterham ergens. Klaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij niet
nog een glas appelsap of zo dan is het drinken op...
we hadden eten besteld dat is er nu nog niet door het water tekort
veel mensen die gingen bestellen en ze hadden zelf ook geen water
Foto's maken danquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Guard het volgende:
misschien moet ik zo maar even bij de appie gaan kijken, beetje de ramptoerist uithangen
ik ga meteen langs het tankstation hoor, benzine hamsterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wel op de fiets gaan dan.
nah, plaats alleen wat op nieuwssites staatquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje wat een dramaqueen ben jij altijd he
proest,quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, echt mensen die met grote paniekogen door die winkel raceten om maar zsm bij het drinken uit te komen (wat ik in het voorbijgaan kon zien was het water allang op), en rijen om überhaupt het parkeerterrein op te komen.
oh ik dacht dat je drinken bedoelde? (ik gooi net mn appelsap om ':') djeez)quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jelly Beans had je toch nog. En misschien een verloren boterham ergens. Klaar.
Het duurt nog maar max 3 uurquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, plaats alleen wat op nieuwssites staat
[..]
proest,
hebben die mensen nu echt niks anders in huis ?
Bedoel in geval van nood hebben we hier nog wel een regenton, water even koken enzo en is ook weer te gebruiken
Je kan gewoon schijten! Je kan altijd 1x doortrekken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef aardappel het volgende:
WAAR IS GODVERDOMME MIJN WATER GEBLEVEN?! KUNNEN DIE MONGOLEN VAN BRABANTWATER NIET EVEN HUN REET VAN HUN LUIE STOEL HALEN EN ER VOOR ZORGEN DAT IK KAN GAAN SCHIJTEN?!
Inderdaad, maar goed je hebt wel voor veel dingen water nodig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel iets in huis. Kan me niet voorstellen dat heel Tilburg nu aan de pizza moet hierdoor
.
hij is geen dramaqueen hoor hij zegt alleen wat de nieuwssites ook zeggenquote:
Hoeist goofy! Heb jij zeker ook zo'n noodpakket in een waterdichte ton voor als de watersnoodramp komt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, plaats alleen wat op nieuwssites staat
[..]
proest,
hebben die mensen nu echt niks anders in huis ?
Bedoel in geval van nood hebben we hier nog wel een regenton, water even koken enzo en is ook weer te gebruiken
Brood enzo niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed je hebt wel voor veel dingen water nodig...
Hier ook weer water.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef Guard het volgende:
er komt weer water bij mij uit de kraan, nog niet op volledige druk, maar toch
of een lekkere mexicaanse wrapquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]Brood enzo niet.
Ja maar wat doe je met je stinkpoephanden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je kan gewoon schijten! Je kan altijd 1x doortrekken!
Vet hip! Hier doet het water het ook weer mondjesmaat... Maar goed zometeen weer al die mensen die het weer terug gaan brengen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Net terug van flitsbezoek aan de XL. Het water is uitverkocht. Er stond een cameraploegje.
Gelukkig komt er her en der alweer water uit de kraanquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
Net terug van flitsbezoek aan de XL. Het water is uitverkocht. Er stond een cameraploegje.
Ik zou echt weigeren zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vet hip! Hier doet het water het ook weer mondjesmaat... Maar goed zometeen weer al die mensen die het weer terug gaan brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |