Ach, als je via Amsterdam wil rijden hoef je niet alleen...quote:Op maandag 5 juli 2010 08:35 schreef Elmostyle het volgende:
Iedereen die eerst mee zou rijden zegt ineens af, de betaling heb ik al overgemaakt, maar kheb d'r zo weinig zin meer in om alleen vanaf kutzeeland 250km naar emmen te rijden
Ik ga nog ff twijfelen.
quote:Vrijdag wil ik de boodschappen gaan doen, het zou dus fijn zijn als je uiterlijk donderdag het geld overmaakt.
Zet dan ook even je username bij de betaling. Ik heb van 4 mensen de betaling al ontvangen.
Als je besluit om zelf eten en drinken mee te nemen laat dat dan ook even weten.
Ik benadruk nogmaals dat het heel belangrijk is om zelf slaapspul mee te nemen!!
Voor de slapers : ¤ 12,50
Voor de niet slapers : ¤ 10,00
Rekeningnummer is via PM bij Huppelmuts te verkrijgen.
En weer beantwoordquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Schatjes, ik kom niet.
Na lang nadenken heb ik de knoop maar doorgehakt, omdat ik me toch niet fijn ga voelen in een heel grote groep mensen die ik niet ken. Gewoon omdat ik daar echt niet goed in ben.![]()
En dit geldt ook voor Marijke..
Heel veel plezier met z'n allen de 10e![]()
P.S. SORRY voor de mensen die met ons mee zouden rijden, er zijn vast wel andere mensen waar nog een plekje over is en anders komen er gelukkig nog steeds treinen in Emmen
Iedereen die wil komen is uitgenodigdquote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ben natuurlijk op vakantie geweest en weet niet eens of ik ben uitgenodigd hihi. Maar wat ST al zegt ook ik voel mij niet fijn in een groep mensen die ik niet ken.
Tot nader order gesloten.quote:En even off topic waar zijn de onz udowu topics gebleven?![]()
owh waar maar moet ik nu dan doen tijdens werktijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iedereen die wil komen is uitgenodigd
[..]
Tot nader order gesloten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
owh waar maar moet ik nu dan doen tijdens werktijd.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Er is weer een sprankje hoop dat ik kan komenalleen ik weet het pas erg kortdag helemaal zeker. Ik weet niet hoe dat zit met die betaling dan? Ik wil best nu betalen, maar als ik toch niet kan, krijg ik het dan terug of hoe gaat dat?
Of kan ik ook contant betalen als ik kom, want ik rij sowieso met elmostyle mee als ik kom
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Sorry lieve Fok!ertjes, ik kom aanstaande zaterdag niet naar de BBQ. Ik ben gedurende 6 dagen (wo-ma) noodgedwongen elders in het land en zodoende helaas niet in staat te komen.
Wat is kort dag? Als je het dan vrijdag uiterlijk overmaakt moet dat wel lukken hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Er is weer een sprankje hoop dat ik kan komenalleen ik weet het pas erg kortdag helemaal zeker. Ik weet niet hoe dat zit met die betaling dan? Ik wil best nu betalen, maar als ik toch niet kan, krijg ik het dan terug of hoe gaat dat?
Of kan ik ook contant betalen als ik kom, want ik rij sowieso met elmostyle mee als ik kom
Jammer dat je niet kanquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Sorry lieve Fok!ertjes, ik kom aanstaande zaterdag niet naar de BBQ. Ik ben gedurende 6 dagen (wo-ma) noodgedwongen elders in het land en zodoende helaas niet in staat te komen.
Nee!!quote:
donderdag avond weet ik wss zeker, of vrijdag ochtend op zn allerlaatstquote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is kort dag? Als je het dan vrijdag uiterlijk overmaakt moet dat wel lukken hoor
12,50 toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
donderdag avond weet ik wss zeker, of vrijdag ochtend op zn allerlaatstis er al iets zekers van prijs voor slapers?
dat is wat ik ook dacht, maar weetn iet wat er in tussentijd is veranderdquote:
Sterktequote:Op maandag 5 juli 2010 23:14 schreef Exentric90 het volgende:
Ik moet helaas melden dat mijn moeder de 10 een operatie heeft. En mijn kop er dus niet naar staat om dan te komensorry
Dankuquote:
Klopt helemaal!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef justmattie het volgende:
Zijn er liefhebbers voor echte Friese Beerenburg?
Grolschquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was niet van plan om 80 verschillende soorten bier te gaan halen. Ik zorg voor Grolsch en Hertog Jan en daar doen jullie het maar mee![]()
Sterke drank moet je zelf meenemen!
En ik heb gisteren maar even een BBQ gekocht, die hadden we nog niet
Ik claim vast een kratje Hertog.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was niet van plan om 80 verschillende soorten bier te gaan halen. Ik zorg voor Grolsch en Hertog Jan en daar doen jullie het maar mee![]()
Sterke drank moet je zelf meenemen!
En ik heb gisteren maar even een BBQ gekocht, die hadden we nog niet
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef justmattie het volgende:
Zijn er liefhebbers voor echte Friese Beerenburg?
Een heel kratje? Dus je eet niks?quote:
Ik quote een stukje over drank. Eten doe ik uiteraard ook meequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik quote een stukje over drank. Eten doe ik uiteraard ook mee
Ratelmilf! Jij gaat ook nog gewoon komen toch?quote:
De bierbekjoe natuurlijk. Die is veel gezelligerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef Oksel het volgende:
Ik heb 2 feestjes, weet nog niet naar welke ik ga
Als jij niet komt he, dan gaan we je gewoon ophalen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ratelmilf! Jij gaat ook nog gewoon komen toch?
[..]
De bierbekjoe natuurlijk. Die is veel gezelliger
Ratel heeft al betaald dus ze moet wel. Voor haar geldt No Refundsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij niet komt he, dan gaan we je gewoon ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |