stand AKQ 1977quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Quyxz_ het volgende:
A
"Deze user gebruikt een fossiele layout".quote:
Een dino, om aan te geven dat hij een oude layout gebruikt waar nog geen "volg topic" functie in zitquote:
Heb ik dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
"Deze user gebruikt een fossiele layout".
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
En die dino betekent dat hij niet tegen veranderingen kan, omdat hij de nieuwe lay-out dus niet gebruikt.
quote:
quote:
stand AKQ 1977quote:
Ik dacht dat er nog wat achter kwam, maar schijnbaar toch nietquote:
Je komt in de buurt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Bobbel trein, Snelle trein, iets langzamer dan snelle trein en hoge trein?
Geen idee, ik ben Ofyles niet.
Das één van de vier... Die gaat naar Frankrijk, de witte rijdt naar Duitsland. De gele rijden allebei in Nederland, alhoewel de eerste niet in dienstregeling.quote:
ICE en VIRM (in de volksmond Regiorunner) zijn goed. De eerste is wat pittiger, maar er is er maar één van gemaakt... Hondekop is het niet, dat is Mat '54 al. Maar het is wel een dierlijke treinquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Die andere 2: Intercity Express (ICE) en Verlengd Interregio Materieel (VIRM)
Alleen die eerste weet ik niet. Ik gok dan maar op hondekop.
De Kameel was vroeger het speciale directievoertuig van de NS. Daarna is het een tijdje te huur geweest voor partijen, uit de running geweest, opgeknapt, in het spoorwegmuseum gestaan, en nu is het weer het directievoertuigquote:
Ik moet zeggen, je komt iedere keer echt zo ontzettend close! Ik vind het wel een beetje sneu hoor, als het mocht zou ik je een half punt geven voor de moeite...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |