ook lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef Flitspaal het volgende:
Nooit gegeten.
Vanavond weer rode bonen en hamburgers hier.
inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
m=kg, a=m/s², dus kgm/s²?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Hint: Met de tweede wet van Newton kan de kracht worden berekend met de formule F=m*a, ofwel de benodigde (resulterende) kracht om een object te laten versnellen is gelijk aan de massa van het object maal de versnelling.
In banketbakkersspijs zitten ook andere noten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Bart het volgende:
Wat is het verschil tussen amandelspijs en banketbakkersspijs?
Niet helemaal, er zitten geen andere noten in, sterker nog, er zitten helemaal geen noten in. Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
In banketbakkersspijs zitten ook andere noten?
Inderdaad, abrikozenpitten worden in gemalen vorm gebruikt, maar ook perzikpitten en witte bonen kun je terugvinden in banketbakkersspijs. Hierdoor is het een stuk plakkeriger dan echte amandelspijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef PhysicsRules het volgende:
een of andere vrucht. Abrikoos of zo
Banketbakkersspijs ķs ook de goedkope variantquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat er een variant was met abrikozenpitten, maar had altijd gedacht dat dat juist een goedkope variant was
users die een oude layout gebruiken. Blijkbaar zijn we dan fossielen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat zijn die oranje dinosaurussen die overal opduiken?
Fucking briljantquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
users die een oude layout gebruiken. Blijkbaar zijn we dan fossielen.
quote:
Ah. Dus ik had dat ding dus ook tot een paar dagen geledenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
users die een oude layout gebruiken. Blijkbaar zijn we dan fossielen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef PhysicsRules het volgende:
er zat trouwens een megahint in mijn post over de grachtengordel
Vernevelen van brandstof is een deel, de carburateur doet nog iets anders... Nog niet compleet antwoord dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Brandstof vernevelen in de motor.
Deze vraag was een tijdje geleden ook al ongeveer geweest.
Je hint over je hint, las het 3 keer goed en bedacht welk woord is er expres tussen gezet.quote:
Ja mengen met de lucht, zodat het mengsel daarna kan worden ingespoten en ontbrandt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Vernevelen van brandstof is een deel, de carburateur doet nog iets anders... Nog niet compleet antwoord dus.
stand AKQ 1977quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja mengen met de lucht, zodat het mengsel daarna kan worden ingespoten en ontbrandt.
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef tomtomaat het volgende:
rechten?
stand AKQ 1977quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Quyxz_ het volgende:
A
"Deze user gebruikt een fossiele layout".quote:
Een dino, om aan te geven dat hij een oude layout gebruikt waar nog geen "volg topic" functie in zitquote:
Heb ik dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
"Deze user gebruikt een fossiele layout".
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
En die dino betekent dat hij niet tegen veranderingen kan, omdat hij de nieuwe lay-out dus niet gebruikt.
quote:
quote:
stand AKQ 1977quote:
Ik dacht dat er nog wat achter kwam, maar schijnbaar toch nietquote:
Je komt in de buurt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Bobbel trein, Snelle trein, iets langzamer dan snelle trein en hoge trein?
Geen idee, ik ben Ofyles niet.
Das één van de vier... Die gaat naar Frankrijk, de witte rijdt naar Duitsland. De gele rijden allebei in Nederland, alhoewel de eerste niet in dienstregeling.quote:
ICE en VIRM (in de volksmond Regiorunner) zijn goed. De eerste is wat pittiger, maar er is er maar één van gemaakt... Hondekop is het niet, dat is Mat '54 al. Maar het is wel een dierlijke treinquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Die andere 2: Intercity Express (ICE) en Verlengd Interregio Materieel (VIRM)
Alleen die eerste weet ik niet. Ik gok dan maar op hondekop.
De Kameel was vroeger het speciale directievoertuig van de NS. Daarna is het een tijdje te huur geweest voor partijen, uit de running geweest, opgeknapt, in het spoorwegmuseum gestaan, en nu is het weer het directievoertuigquote:
Ik moet zeggen, je komt iedere keer echt zo ontzettend close! Ik vind het wel een beetje sneu hoor, als het mocht zou ik je een half punt geven voor de moeite...quote:
Goed naar wat ik bedoelde.quote:
Oja, klopt! Ik bedoelde het eerste TV-debat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
Dat was niet het eerste lijsttrekkersdebat, dat was op Radio 1.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Bitburger?
Een bananendoos?quote:
stand AKQ 1977quote:
quote:
quote:
stand AKQ 1977quote:
Iddquote:
Ik ken Wilko Terwijn niet dus je krijgt het puntquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef lubje25 het volgende:
Noem ik nog youp van t hek en freek de jonge als reserve voor ofyles
stand AKQ 1977quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wheeler Dealers
foutquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Laatst in de bios gezien.
Shutter Island
Wat een mindfuck was die film zeg.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:44 schreef lubje25 het volgende:
blue thunder? Ik ben nu door mijn helicopter series heen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
The Shadows?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
The Seekers?
Ga je een vraag stellen tong? Anders mag iemand het netjes vertalen naar het nederlands en krijgt hij/zij het punt.quote:
ZZ en de maskersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef tong80 het volgende:
Moest pissen.
Iemand anders mag de vraag stellen als het goed is
stand AKQ 1977quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
stand AKQ 1977quote:
Je komt steeds dichter in de buurt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Duitse gevechten in Noord-Afrika?
Locatiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Qua locatie of qua strijdende partijen?
Euraziė.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb allerlei ideeėn, maar het zijn allemaal gokken.
Oostenrijkse invasie in Italiė tijdens WO I?
Zuidelijkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
Duitse invasie van Rusland?
Ik reken hem goed. De slag om Gallipoli.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Yankee het volgende:
Engelse mislukte invasie in Turkije?
Dat klopt helemaal!quote:
derquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:33 schreef Cobra4 het volgende:
Van de Linden?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Yankee het volgende:
brisbane
quote:
stand AKQ 1977quote:
quote:
stand AKQ 1977quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Rucebo het volgende:
Mariėlle TweebeekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stand AKQ 1977
2 slaveloos
5 Quyxz_
3 Bart
4 PhysicsRules
1 tomtomaat
1 CaLeX
7 Yankee
3 ScottTracy
3 lubje25
4 Cobra4
3 Ofyles2
2 tong80
1 De_Hertog
1 nightcowboy
1 Rucebo.
Volgens mij is het juist.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Yankee het volgende:
Opstelten toch?
stand AKQ 1977quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |