Hoe kunnen ze dat nou weten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Verontrustende berichten uit enkele stembureaus: PVV en CDA eten de VVD leeg. Onze nieuwe premier heet dan J. Cohen...
In een buro in Hengelo (blijkbaar de dwarsdoorsnede van NL) was de PvdA de grootste en rukte het CDA flink op.quote:
logisch, hengelo is een echte industrie/arbeidersstad als ik me niet vergis......quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een buro in Hengelo (blijkbaar de dwarsdoorsnede van NL) was de PvdA de grootste en rukte het CDA flink op.
Tsja, dat is niet een heel sterke analyse natuurlijk, ze kunnen niet hard maken dat dat bureau representatief is voor Nederland. Ik denk dat het beter is om gewoon een paar uur te wachten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een buro in Hengelo (blijkbaar de dwarsdoorsnede van NL) was de PvdA de grootste en rukte het CDA flink op.
Over een minuut of 10 blaft er een hondje op Nederland 3.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet een heel sterke analyse natuurlijk, ze kunnen niet hard maken dat dat bureau representatief is voor Nederland. Ik denk dat het beter is om gewoon een paar uur te wachten.
Bij de scholierenverkiezingen had het CDA 6 zetels. Daar kwamen de stemmen van de PVV vandaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef Jurgen21 het volgende:
Verontrustende berichten uit enkele stembureaus: PVV en CDA eten de VVD leeg. Onze nieuwe premier heet dan J. Cohen...
ik neem aan dat iedereen dat gaat boycotten.....wat een grote oetlul is dat zeg, die de hondquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Over een minuut of 10 blaft er een hondje op Nederland 3.
Die rukte op omdat volgens de medewerker Balkenende als een gek aan het campagnevoeren was geweest de laatste weken.:')quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, ik denk ik ga ook effe interessant doen. Moet wat tot negen uur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet een heel sterke analyse natuurlijk, ze kunnen niet hard maken dat dat bureau representatief is voor Nederland. Ik denk dat het beter is om gewoon een paar uur te wachten.
Precies, daar kijkt echt niemand naar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef HaagsPietje het volgende:
ik neem aan dat iedereen dat gaat boycotten.....
Ik denk nog wel tot later ook, volgens mij komt de echte uitslag pas ergens 4 uur 's nachts ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ik ga ook effe interessant doen. Moet wat tot negen uur.
Koffiedrinken en sigaretjes rokenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik denk ik ga ook effe interessant doen. Moet wat tot negen uur.
Ik ga maar iets anders doen vanavond, ik hou het niet meer van de spanning.quote:
Ja, ik heb goddomme de hele dag al last van mn strot. Weekend iets te bont gemaakt dus die peuken gaan er niet echt lekker inquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ga maar iets anders doen vanavond, ik hou het niet meer van de spanning.Strafschoppen series kijk ik ook nooit bij het voetbal.
In rampen zit geen spanning, dat is al gebeurd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef superworm het volgende:Dat vind ik juist leuk. Zodra er een ramp gebeurt zit ik er bovenop. Die adrenaline-rush van het entertainment dat nieuws tegenwoordig is geworden, vind ik fantastisch
Een ramp? Je bedoelt als we af lijken te stevenen op een VVD-CDA-PVV kabinet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef superworm het volgende:
[..]Dat vind ik juist leuk. Zodra er een ramp gebeurt zit ik er bovenop. Die adrenaline-rush van het entertainment dat nieuws tegenwoordig is geworden, vind ik fantastisch
Dat is geen ramp maar een catastrofe voor ons prachtig landje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een ramp? Je bedoelt als we af lijken te stevenen op een VVD-CDA-PVV kabinet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |