En toch doen ze het best goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
D66 heeft trouwens wel een zeer slechte campagne gevoerd. Pechtold was nauwelijks te horen en de slogan "Anders Ja" is gewoon stront.
Ik heb ze nu gewoon centrum gemaakt, omdat ik niet precies weet waar ze nou zitten.quote:
Dan heb jij er geen last van, maar die vrouw. Tevens vind de vrouw het zelf niet onderdrukkend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik spreek niet namens Gia, maar voor mezelf. Ik heb er last van als ik word geconfronteerd met een hoofddoekje. Deze staat immers voor een vrouw onderdrukkende symbool.
Dus jij wilt zeggen dat alle moslims kleine terroristen zijn.quote:Ik heb er last van als ik merk dat een islamitische wijkagent in een moskee agenten rekruteert. Ik voel me bedreigd hierdoor.
Dat klopt, maar betekent dat dat mensen hun geloof hier niet mogen beoefenen? Juist wel toch, iets met vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof.quote:We leven in Nederland, niet in een islamitisch land.
Daar heb je een punt, maar misschien kunnen ze zich aanpassen.quote:Ik heb er last van als ik op het station in bijv. Apeldoorn sta welke grenst aan een moskee, ik dat gejammer moet aanhoren zodat ik net een mededeling mis van de NS vanwege het feit dat dat gejammer er doorheen loeit.
Als je bij een Christen over het geloof begint, gebeurd dat dus niet?quote:Ik heb er last van dat moslims gauw boos worden en op standje explosief staan als je een dialoog wilt voeren over hun geloof.
Dat is wat je aangepraat wordt... Wanneer heb jij voor het last aanvaring gehad met Marokkanen?quote:Ik heb er last van dat Marokkaans straattuig de boel hier terroriseert.
In Nederland? Waar dan?quote:Ik heb er last van dat islamieten in Nederland optochten houden en Israelische vlaggen verbanden.
Ik zou zeggen dat jij nu een flinke moslimhaat hebt.quote:Doe me erg denken aan kristalnacht. De Jodenhaat zit er flink in bij juist die groepering.
Noem er nog eens een paar.quote:Ja dat zijn van die dingen waar ik last van heb. Zo maar een paar hoor......
extreem is altijd foutquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat extreemrechts hier nog zo groot is.
Vind het ook jammer dat de VVD zo groot isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
ik zou het eerder extreem midden willen noemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
Tyfus... Stem dan blanco, weet jequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Opkomst om 18:00 uur bijna 10% lager dan in 2006
Had het over de positie van de PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou het eerder extreem midden willen noemen
Poepweer dan krijg je dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:05 schreef Jurgen21 het volgende:
Opkomst om 18:00 uur bijna 10% lager dan in 2006
Ik ook. Alexander Pechtold; met afstand de beste politicus van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef cherrycoke het volgende:
d66 nummer uno
Volgens het KNMI heeft het weer geen invloed op de opkomst of de uitslag in Nederland. Mensen verschuiven misschien wel het tijdstip dat ze gaan stemmen.quote:
Jezus verkiezingsweerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgens het KNMI heeft het weer geen invloed op de opkomst of de uitslag in Nederland. Mensen verschuiven misschien wel het tijdstip dat ze gaan stemmen.
http://www.knmi.nl/cms/content/26028/verkiezingsweer
hahaha, grappig dat, natuurlijk heeft het weer invloed op het feit of mensen gaan stemmen. Mensen die toch al twijfelden om te gaan gaan nu beslist helemaal niet meer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgens het KNMI heeft het weer geen invloed op de opkomst of de uitslag in Nederland. Mensen verschuiven misschien wel het tijdstip dat ze gaan stemmen.
http://www.knmi.nl/cms/content/26028/verkiezingsweer
Siewosie 42 zetels voor de VVD. Mochten ze willen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
PVV op nummer twee
Wat een falers hier op het forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |