Kloptquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
De zetelaantallen worden in het echt natuurlijk op een andere manier berekend dan het percentage * 1,5![]()
Wel leuke uitslag natuurlijk
Dit geeft idd een redelijke indicatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik heb geen zin om ingewikkeld te gaan doen![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Was er tóch nog een chickie te bekennen, dan? Ik heb de hele lijst afgespeurd op die website, maar blijkbaar niet goed genoeg?
Dan kan heel cda aan de beademingsapparatuur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef henrydg het volgende:
Ik ga me kapot lachen als fok straks toch representatief blijkt te zijn
Vind ik nog niet eens zo erg, wel jammer voor de SP en PVDA, ik wil meer rood aan de top!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan kan heel cda aan de beademingsapparatuur.
Dat dacht ik al.quote:
Sinds wanneer is zij overgestapt naar de D66?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Je had op:
[ afbeelding ]
Moeten stemmen
Het maakt niet uit van welke partij ze lid is, ze is namelijk knap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zij overgestapt naar de D66?![]()
Die kleurtjes zijn gebaseerd op:quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef UltraR het volgende:
PVV: centrum?![]()
En als je CDA rechts en PVDA links plaatst. Dan moet je D'66 ook links plaatsen. Anders wordt 'centrum' wel erg subjectief. Maar goed... met PVV centrum lijkt me dat toch niet meer te vermijden.
D66 is centrum rechts eerderquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef UltraR het volgende:
PVV: centrum?![]()
En als je CDA rechts en PVDA links plaatst. Dan moet je D'66 ook links plaatsen. Anders wordt 'centrum' wel erg subjectief. Maar goed... met PVV centrum lijkt me dat toch niet meer te vermijden.
Klopt, alleen is de officiële methode wat meer in het voordeel van de grotere partijenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef themole het volgende:
[..]
Dit geeft idd een redelijke indicatie.
Tering, wat een onzin. De VVD rechtser dan TON? Het CDA rechtser dan TON?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die kleurtjes zijn gebaseerd op:
[ afbeelding ]
Ah, maar centrum is in dat plaatje eigenlijk alleen weggelegd voor de partijen die op het kruispunt staan. Geen enkele dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die kleurtjes zijn gebaseerd op:
[ afbeelding ]
D66 heeft trouwens wel een zeer slechte campagne gevoerd. Pechtold was nauwelijks te horen en de slogan "Anders Ja" is gewoon stront.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat kan juist zorgen voor een mooie balans in een coalitie met de VVD
D66 heeft uitstekende argumenten (hoewel het niet mijn partij is) maar is ondergesneeuwd in de PVDA / VVD discussie. Als niet al die D66ers een tactische stem op links of rechts hadden gegeven waren ze veel groter geworden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
D66 heeft trouwens wel een zeer slechte campagne gevoerd. Pechtold was nauwelijks te horen en de slogan "Anders Ja" is gewoon stront.
En toch doen ze het best goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
D66 heeft trouwens wel een zeer slechte campagne gevoerd. Pechtold was nauwelijks te horen en de slogan "Anders Ja" is gewoon stront.
Ik heb ze nu gewoon centrum gemaakt, omdat ik niet precies weet waar ze nou zitten.quote:
Dan heb jij er geen last van, maar die vrouw. Tevens vind de vrouw het zelf niet onderdrukkend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik spreek niet namens Gia, maar voor mezelf. Ik heb er last van als ik word geconfronteerd met een hoofddoekje. Deze staat immers voor een vrouw onderdrukkende symbool.
Dus jij wilt zeggen dat alle moslims kleine terroristen zijn.quote:Ik heb er last van als ik merk dat een islamitische wijkagent in een moskee agenten rekruteert. Ik voel me bedreigd hierdoor.
Dat klopt, maar betekent dat dat mensen hun geloof hier niet mogen beoefenen? Juist wel toch, iets met vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof.quote:We leven in Nederland, niet in een islamitisch land.
Daar heb je een punt, maar misschien kunnen ze zich aanpassen.quote:Ik heb er last van als ik op het station in bijv. Apeldoorn sta welke grenst aan een moskee, ik dat gejammer moet aanhoren zodat ik net een mededeling mis van de NS vanwege het feit dat dat gejammer er doorheen loeit.
Als je bij een Christen over het geloof begint, gebeurd dat dus niet?quote:Ik heb er last van dat moslims gauw boos worden en op standje explosief staan als je een dialoog wilt voeren over hun geloof.
Dat is wat je aangepraat wordt... Wanneer heb jij voor het last aanvaring gehad met Marokkanen?quote:Ik heb er last van dat Marokkaans straattuig de boel hier terroriseert.
In Nederland? Waar dan?quote:Ik heb er last van dat islamieten in Nederland optochten houden en Israelische vlaggen verbanden.
Ik zou zeggen dat jij nu een flinke moslimhaat hebt.quote:Doe me erg denken aan kristalnacht. De Jodenhaat zit er flink in bij juist die groepering.
Noem er nog eens een paar.quote:Ja dat zijn van die dingen waar ik last van heb. Zo maar een paar hoor......
extreem is altijd foutquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat extreemrechts hier nog zo groot is.
Vind het ook jammer dat de VVD zo groot isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat extreemrechts hier nog zo groot is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |