Haar op d'r tandenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef Oksel het volgende:
http://link.marktplaats.nl/355509258
Xou d'r geven.
Flink veel aan je vriendin denken, krijg je vanzelf haast (hoop ik)quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Oksel het volgende:
Ik moet zo 37km tegen de wind in naar huis fietsen, windkracht 4-5. Nu al geen zin in.
Nee joh, die tijd is allang geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Flink veel aan je vriendin denken, krijg je vanzelf haast (hoop ik)
Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Ik krijg 's avonds in bed niet veel extra haast door al dat fietsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Flink veel aan je vriendin denken, krijg je vanzelf haast (hoop ik)
Als je zo ovver vrouwen praat kan het nog wel even durenquote:
Ah joh, bekijk het positief; je vrouw is daar vast blij mee..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Ik krijg 's avonds in bed niet veel extra haast door al dat fietsen
Hihi.... Nee, die wil juist meer kinderen. Ons dochtertje is ongeveer 2.5 jaar geleden in productie gegaan. Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met fietsforenzen en nu wil ik nog meer fietsen.... maar zij wil dus meer kinderen, terwijl ik niet minder wil gaan fietsen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah joh, bekijk het positief; je vrouw is daar vast blij mee..![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik 6,5 jaar gelukkig samenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als je zo ovver vrouwen praat kan het nog wel even duren
Je doet alsof het niet te combineren is?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hihi.... Nee, die wil juist meer kinderen. Ons dochtertje is ongeveer 2.5 jaar geleden in productie gegaan. Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met fietsforenzen en nu wil ik nog meer fietsen.... maar zij wil dus meer kinderen, terwijl ik niet minder wil gaan fietsen.
Eigenlijk is het gewoon vervelend omdat fietsen op dit moment wel erg belangrijk voor me is, terwijl ik ook wel erg graag meer kinderen wil.
Mogelijk is dat het... Zal binnenkort ff een afspraak maken om het weer eens te laten testen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Oksel het volgende:
Offeh, is de kwaliteit van je zaad al zo afgenomen Fred, dat dat het probleem is?
hardfietsen dus van de huisarts naar het ziekenhuis. Kun je je niet even "terugtrekken" in het ziekenhuis met wat folders van Bianchi bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mogelijk is dat het... Zal binnenkort ff een afspraak maken om het weer eens te laten testen.
[alleen voor mannen]
Mooi is dat trouwens. Je mag een potje volschieten, en die moet je binnen een half uur inleveren in het ziekenhuis. Dat ziekenhuis kiest je arts, op basis van geografische ligging. Hij kiest een ziekenhuis dat nét wel/niet te bereiken is in een half uur....
[/alleen voor mannen]
Doe mij maar een foldertje van BMC dan. Bianchi is toch nét niet helemaal mijn ding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Superher0 het volgende:
[..]
hardfietsen dus van de huisarts naar het ziekenhuis. Kun je je niet even "terugtrekken" in het ziekenhuis met wat folders van Bianchi bijvoorbeeld?
Ik moet bekennen dat na een wedstrijd of na een intensieve training ik alleen maar mijn bed wil zien en dat alle fun uitgesteld wordt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef Superher0 het volgende:
[..]
hardfietsen dus van de huisarts naar het ziekenhuis. Kun je je niet even "terugtrekken" in het ziekenhuis met wat folders van Bianchi bijvoorbeeld?
jij snapt me tenminste, waarom is er geen sport die dit allemaal biedt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Oksel het volgende:
Vaseline en potjes vs. gemengd douchen met korfbal.
Moeilijk, moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |