En toch hebben jullie ook maar een matig kutstationnetje met alleen stoptreinenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt tenminste niet in een hoekje van friesland
WTF!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
Fantastischquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste treinkenners,
Iemand enig idee wat er gebeurd rondom station Bergen op Zoom, zeg maar traject Roosendaal-Vlissingen?
Ik zie hier veel meer IC's langkomen dan normaal. Op de NS site bij actuele vertrektijden staan een hoop extra treinen.
Maar geen idee waarvoor dat is?
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zijn werkzaamheden in België waardoor de Benelux niet rijdt, er rijdt nu 2x per uur een IC van Amsterdam naar Vlissingen die 1x per uur als stoptrein op Roosendaal-Vlissingen rijdt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..
Met IC bedoelde ik eigenlijk die VIRM treinen. Ik kon ook niet lezen wat er op stond (waar ze heen gingen). Ik zag ze eigenlijk ook alleen maar uit Vlissingen komen, richting Roosendaal, andersom leek normaal te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij heeft het over meer IC's, dat klopt wel dus aangezien de stoptrein vandaag ook intercity heet. Al die extra treinen in de Actuele Vertrektijden op de NS-site is een fout in het systeem die vaker voorkomt met zoiets, ze vertrekken namelijk alleemaal op dezelfde tijd
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef Crientj het volgende:
En waarom ligt Utrecht nu plat. ;o
McKinsey heeft zijn werk goed gedaan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oh, wat schattig, een probleempjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oerolquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Aankomende nacht rijdt er een nachttrein tussen Harlingen Haven en Leeuwarden. Vertrek 0.45u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |