quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef V2 het volgende:
Je kunt online een gratis toeslagkaartje kopen, dan mag het, geloof ik.
Bron: http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/gratis-met-fyraquote:Heeft u een NS-Jaarabonnement, OV-Jaarabonnement of Jaartrajectabonnement dat voor het traject Amsterdam-Schiphol-Rotterdam (of een deel hiervan) geldig is? Vraag dan snel uw gratis Fyra toeslag-ticket aan en profiteer van de reistijdwinst van 20 minuten.
Dat is maar voor een heel klein stukje tot net na het eerste viaduct vanaf station Tilburg gezien, verder is het tot Tilburg West driesporig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
In Tilburg heb je ook de stoptrein en IC richting Tilburg-West/Roosendaal die tegelijk beide sporen in dezelfde richting bezetten.
Stom! Toeslag moeten kopen is bij mij niet "onbeperkt".quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/gratis-met-fyra
Ofwel: ik denk dus niet dat een maandnetabonnement telt.
Dan moeten ze die voorwaarden van een maandabonnement fatsoenlijk formuleren. Elke binnenlandse trein is gewoon elke trein binnen Nederland, en daar hoort Fyra ook bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/gratis-met-fyra
Ofwel: ik denk dus niet dat een maandnetabonnement telt.
Op de site van de Leeuwarder Courant staat een filmpje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben weer wat nieuws bedacht. Op alle stations van Nederland hangen nu nog borden van de NS, maar in de komende weken gaan de regionale vervoerders eigen borden ophangen op de stations die niet meer door de NS bediend worden. Vandaag was Harlingen Haven de eerste.
Die voorwaarden voor abonnementen zijn allang aangepast. Er staat nu niet meer dat een maandkaart in alle binnenlandse treinen geldig is. Er staat alleen nog maar dat je hier moet kijken waar je kaart geldig is. En daar staat dus dat je voor de Fyra toeslag moet betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan moeten ze die voorwaarden van een maandabonnement fatsoenlijk formuleren. Elke binnenlandse trein is gewoon elke trein binnen Nederland, en daar hoort Fyra ook bij.
Komende jaren zul je bedoelen. Syntus heeft tenminste geen zin om voor nog maar 2 jaar nieuwe borden op te hangen in de Achterhoek, daar blijven de NS-logo's dus nog zeker tot eind 2012.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben weer wat nieuws bedacht. Op alle stations van Nederland hangen nu nog borden van de NS, maar in de komende weken gaan de regionale vervoerders eigen borden ophangen
Ga weg, fossiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Socios het volgende:
Leuk hoor zo een rood-wit bordje op Harlingen Haven, maar zet er dan wel de juiste vervoerder,
DEUTSCHE BAHN, op.
[ afbeelding ]
Hodvr. Dat doen ze alleen bij leuke meisjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Crientj het volgende:
'Alstublieft, namens NS Hispeed bieden wij u deze waardebon aan.'
Warme drank + appelcaramelcake, als dank voor het invullen van die enquete.
Yaay.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef Duvel het volgende:
Ga weg, fossiel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Socios is een fossie-hiel, socios is een fossie-hiel, na na nana na![]()
Ik heb ook zoiets gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hodvr. Dat doen ze alleen bij leuke meisjesIk heb dat nooit
Dan had je die enquete in moeten vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, ben ik nu een leuk meisjequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom houd je ze niet aan als ze allemaal lesbisch zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, ben ik nu een leuk meisje? Zou wel verklaren waarom al m'n ex-vriendinnen lesbisch worden.
Geen 15 euro kortingscode voor Bol.com erbij? Die vond ik misschien nog wel prettiger dan de koffie+cakequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Crientj het volgende:
Warme drank + appelcaramelcake, als dank voor het invullen van die enquete.
Yaay.
Alle stations worden beheerd door ProRail, dus ProRail-logo's zouden logisch zijn. Of gewoon neutrale borden, zonder merken, da's nog veel beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben weer wat nieuws bedacht. Op alle stations van Nederland hangen nu nog borden van de NS, maar in de komende weken gaan de regionale vervoerders eigen borden ophangen op de stations die niet meer door de NS bediend worden. Vandaag was Harlingen Haven de eerste.
Vorig jaar is er bij een kabinetsbesluit al besloten dat een concessielijn waarbij de NS niet meer de dienst uitvoert het toegestaan is om de huisstijl van de vervoerder te gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik ook, door een enquete in te vullen over de HiSpeed treinen, twee a drie weken terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zat er ook bij, als je de brief leest. Daarin staat de kortingscode voor Bol.com.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Geen 15 euro kortingscode voor Bol.com erbij? Die vond ik misschien nog wel prettiger dan de koffie+cake
De blauw-witte borden met het NS logo erop voldoen uitstekend. Bekendheid van 100% bij het publiek. Iedereen herkent daarmee een station.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Of gewoon neutrale borden, zonder merken, da's nog veel beter.
Dan zou je eigenlijk dat logo naar ProRail moeten overdragen, net als in Engeland met het BR-logo is gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Socios het volgende:
[..]
De blauw-witte borden met het NS logo erop voldoen uitstekend. Bekendheid van 100% bij het publiek. Iedereen herkent daarmee een station.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |