Daarom zullen wat extra regels dit niet op kunnen lossen. Dat hele idee word nu toch al belachelijk gemaakt. Die mensen hebben namelijk serieus een probleem op het moment dat ze niet van de obsessie om goedkoop mensen en ideeën te bashen niet van zich af kunnen zetten. Dan heb ik het nog niet eens over het bemoeien met de eigen zaken, dat zal namelijk heel wat 1 tegen 4 discussie kunnen schelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef senesta het volgende:
Kunnen jullie niet stoppen met dit gekibbel nu
Wat hebben bashers en pseudo-sceptics (lees, mensen die zich voordoen als sceptic maar eigenlijk uit zijn op sensatie) hier te zoeken dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Michielos het volgende:
Ik stel eigenlijk voor om er een gesloten forum van te maken. Selecteer welwillenden, houd een soort "sollicitatiegesprek" en laat ze op basis van hun interesse dan pas toe. Dat maakt het forum ECHT interessant. Houd alle bashers en "pseudo sceptics" buiten de deur. Serieus, deze kant gaat het toch op hoor
Dat zeg ik ook niet, en de vaste TRU-skeptici die ik ken ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Cristal het volgende:
[..]
Van mij mag je dat best zeggen, maar dat betekend niet dat al het paranormale direct onzin is.
in welk paranormale ?quote:Dat ontken ik niet, maar over het algemeen moet je wel in het paranormale geloven, wil je op TRU wat posten vind ik!
Niks. Daarom juistquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat hebben bashers en pseudo-sceptics (lees, mensen die zich voordoen als sceptic maar eigenlijk uit zijn op sensatie) hier te zoeken dan?
Wat DIE hier te zoeken hebben weet ik niet, dat zou je hen zelf moeten vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat hebben bashers en pseudo-sceptics (lees, mensen die zich voordoen als sceptic maar eigenlijk uit zijn op sensatie) hier te zoeken dan?
Nee zeg ik dat danquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:04 schreef _Led_ het volgende:
in welk paranormale ?
Moet je per se in char of in RvdB geloven ?
Of heb jij een select lijstje waar men per se in moet geloven, en een lijstje met optionele zaken ?
Wie bepaalt in wat je wel en niet moet geloven om te mogen posten ?
Nou ja, jij zegt dat je in het paranormale moet geloven om in TRU te posten.quote:
Ik bedoel ermee te zeggen, dat sceptici gewoon hun smoel moeten houden hierzo op dit forum!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat je in het paranormale moet geloven om in TRU te posten.
Dus als jij niet in RvdB gelooft mag je niet posten, of wel ?
Ik vraag enkel verduidelijking van je, want "het paranormale" is nogal algemeen.
Wat nou als je wel gelooft in telepathie, maar niet in geesten ? Mag je dan wel of niet posten in TRU ?
Erg spirituele instelling van je !quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen, dat sceptici gewoon hun smoel moeten houden hierzo op dit forum!
Sommige mensen zijn echt niet snugger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat je in het paranormale moet geloven om in TRU te posten.
Dus als jij niet in RvdB gelooft mag je niet posten, of wel ?
Die post is in de strekking vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef xChar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt niet snugger.
Klopt, maar het wordt meestal niet gewaardeerd als ik die mensen probeer wat te lerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:18 schreef xChar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt niet snugger.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je meer bent dan een bijgelovige blaaskaak ?
"Muhuhuh, we hebben een techniek die je vanalles over je leven vertelt, met planeten maar dan zonder planeten, en ik vertel verder niet hoe ie werkt !"
Dit zijn van die leveloze sceptische uitspraken van jouw Led. hou ermee op.quote:O jee, nou, vertel maar eens wat jouw verhaaltje dan weer mag wezen
Ik had het over jouw, jij bent niet snuggerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het wordt meestal niet gewaardeerd als ik die mensen probeer wat te leren
Trek ze anders lekker uit context johquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Cristal het volgende:
Dit zijn van die leveloze sceptische uitspraken van jouw Led. hou ermee op.
Even terzijde : "Jou" zonder 'w', het is niet bezittelijk. Doe ermee wat je wiltquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef xChar het volgende:
Ik had het over jouw, jij bent niet snugger
Leg het dan direct goed uit.quote:أهلا وسهلا ايك أدى أون بن إبراهيم الخولي التابعين غروت مثلي الجنس أون المرض التهاب الدماغ الياباني هيت لي ليك إبراهيم الخولي أهلا وسهلا التهاب الدماغ الياباني غروت ، ، التهاب الدماغ الياباني يعتزمون التابعين
Als dit te moeilijk voor je is en ik moet het nog simpeler uitleggen zeg je het maar hoor
Ik geloof dat we nog een boel zullen ontdekken wat we nu amper zouden kunnen geloven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef _Led_ het volgende:
Welk gedeelte begreep je dan niet ? Dan leg ik het nog een keer wat simpeler uit voor je.
Ik zal het bij korte zinnen houden voor je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ik geloof dat we nog een boel zullen ontdekken wat we nu amper zouden kunnen geloven.
Oh Led, wat een fantastische omschrijving van jezelf! Ik ben blij dat je nu de echte waarheid kent!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef _Led_ het volgende:
Of wil je enkel oneliners plaatsen en trollen maar niet op basis van argumenten discussieren ?
En maar zeiken op die nare skeptici die altijd trollen en vervelend zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Cristal het volgende:
[..]
Oh Led, wat een fantastische omschrijving van jezelf! Ik ben blij dat je nu de echte waarheid kent!
Jij bent zeker naar, een troll, & vervelend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En maar zeiken op die nare skeptici die altijd trollen en vervelend zijn
Doe je nou echt je best om het idee dat TRU-ers dom zijn te versterken ?
Maar mijn vader is groter dan die van jou en zou jouw vader zo in elkaar slaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jij bent zeker naar, een troll, & vervelend.![]()
En nee, ik doe daar niet me best voor, daar doe jij al uitstekend je best voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |