abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82620456
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:

[..]

Nou zeg, dit is toch TRU, ik vind eigenlijk dat er helemaal geen ruimte mag zijn voor wetenschappelijke onzin. TRU is juist een leuk forum om bij te fantaseren & om bij na te denken, en dan zit ik echt niet te wachten op allerlei wetenschappelijk gedoe. Dat verpest al het fantaseren etc.

Mensen die de behoefte hebben om lekker over wetenschap te praten, en het paranormale af te kraken, kunnen volgens mij beter naar Wetenschap & technologie. & dan kunnen ze daar lekker allemaal vertellen wat er zo onzinnig is aan het paranormale.
Waar lees jij in mijn post dat het anders is dan? DIe hele regel wat ik nu hier post is voor TRU en enkel TRU. Mooi toch?
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:50:31 #127
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82620601
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waar lees jij in mijn post dat het anders is dan? DIe hele regel wat ik nu hier post is voor TRU en enkel TRU. Mooi toch?
Jij zegt dat er in de OP kan worden gezet dat het topic alleen wetenschappelijk materiaal mag bevatten ofzo. & ik vind dat er geen enkel wetenschappelijke onzin in TRU mag worden neergezet.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:51:37 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82620647
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef Cristal het volgende:
Jij zegt dat er in de OP kan worden gezet dat het forum alleen wetenschappelijk materiaal mag bevatten ofzo. & ik vind dat er geen enkel wetenschappelijke onzin in TRU mag worden neergezet.
Daar ben ik het helemaal mee eens !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82620668
Ik ook
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:55:34 #130
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82620850
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:

[..]

Nou zeg, dit is toch TRU, ik vind eigenlijk dat er helemaal geen ruimte mag zijn voor wetenschappelijke onzin. TRU is juist een leuk forum om bij te fantaseren & om bij na te denken
Maar als mensen er anders over nadenken dan jij moeten ze weg natuurlijk.
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:56:52 #131
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82620905
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar als mensen er anders over nadenken dan jij moeten ze weg natuurlijk.
Ja precies, omdat dit namelijk TRU is.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:59:52 #132
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82621046
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Cristal het volgende:
Ik denk dat Bastard dat ook bedoelt met 'kortere variant':
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
We hebben een kortere variant in ons hoofd maar ik moedig meedenken graag aan.
Gewoon geen wetenschappelijke verklaringen meer.

TRU = TRU en TRU != wetenschappelijk onzinforum

donderdag 10 juni 2010 @ 15:59:53 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82621048
Vond het geen slechte gedachtegang van Flammie, we draaien het om.. tenzij er word gezegd "discusseer"
Bijvoorbeeld..ik zie schimmen in mijn kamer, ben ik nu gek of .. natuurlijk is dat een duidelijke opening waarin je kan aangeven dat er sprake kan zijn van paradeiloeileo, maar verder een topic wat gaat over geestenervaringen, wees dan zo netjes om de gedachtegang van TRU in je hoofd te houden, geesten bestaan. (Ook al betekent dat nagelbijten) Dat is voor mij persoonlijk de rede om nooit in R&P te komen bijvoorbeekd, ik moet zo erg op mijn handen zitten daar dat ik er gewoon maar beter niet kom.
The truth was in here.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 16:01:29 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_82621118
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Cristal het volgende:

[..]

Dan wordt het wel tamelijk saai denk ik. Beetje humor is natuurlijk het smeermiddel van een goede discussie, mits niet trollend bedoeld
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:01:52 #135
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82621133
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef Bastard het volgende:
paradeiloeileo

Het is: parasolzonnebloemolie

Leer het nou eens een keer Bastard !

Maar goed, niet relevant verder of het paradeiloeileo of parasolzonnebloemolie is, want we gaan het sowieso niet meer over dat soort zaken hebben hier .

En discussies over schrijffouten horen uiteraard ook niet thuis in TRU, die bespreek je maar in TTK.

* JoepiePoepie hangt alvast de vlag uit voor de nieuwe regels van TRU

[ Bericht 12% gewijzigd door JoepiePoepie op 10-06-2010 16:07:03 ]
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:04:25 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82621251
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan wordt het wel tamelijk saai denk ik. Beetje humor is natuurlijk het smeermiddel van een goede discussie, mits niet trollend bedoeld
Tuurlijk, daar zijn we ook niet de moeilijkste in, nooit geweest zolang het maar niet continu overal is. We kennen onze users wel
The truth was in here.
pi_82621359
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Niet elk topic hoeft persé een discussie te zijn, je kan er ook gewoon een groeps-filosofeer topic van maken. Bijv filosoferen over reincarnatie en karma zonder te gaan discussieren over het al dan niet bestaan van reincarnatie.
Discussie klinkt weer direct zo "Ja-Nee"
En humor ... wie gaat de lijn trekken ?
Zoals bijv in het astrologie-topic waar astrologie vergeleken wordt met het theekopjes-schikken-in-grootmoeders-keukenkast ... funny ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82621447
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Bastard het volgende:
We kennen onze users wel
Ja geef ze een hand en ze rukken je arm uit ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82622108
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja geef ze een hand en ze rukken je arm uit ...
En zijn altijd lief als het even moet. Vind het dan ook mooi om te lezen dat de regels die ze voorstellen ervoor zorgt dat ze daadwerkelijk niet meer in 90% van de topics kunnen posten.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:23:10 #140
31101 _Led_
pi_82622256
Krijg ik dan geen gezeik als ik topics open over hoe ik met mijn camera geesten kan maken,
en dat ze zelfs opduiken in computerspelletjes tegenwoordig ?
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:24:06 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82622313
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En zijn altijd lief als het even moet. Vind het dan ook mooi om te lezen dat de regels die ze voorstellen ervoor zorgt dat ze daadwerkelijk niet meer in 90% van de topics kunnen posten.
Niet sarcastisch blijven he
Natuurlijk mogen ze overal posten
The truth was in here.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:24:52 #142
31101 _Led_
pi_82622351
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En maar roepen dat wij aan het trollen zijn, het slecht bedoelen, ons voor van-alles en nog wat uitmaken, ons willen verbannen....
Terwijl WIJ zoals gewoonlijk weer degenen zijn die juist praktisch denken over hoe het beter kan, zelfs als dat onszelf zou benadelen.

Ik zou me doodschamen als ik jou was
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:26:21 #143
31101 _Led_
pi_82622428
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Niet elk topic hoeft persé een discussie te zijn, je kan er ook gewoon een groeps-filosofeer topic van maken. Bijv filosoferen over reincarnatie en karma zonder te gaan discussieren over het al dan niet bestaan van reincarnatie.
Discussie klinkt weer direct zo "Ja-Nee"
En humor ... wie gaat de lijn trekken ?
Zoals bijv in het astrologie-topic waar astrologie vergeleken wordt met het theekopjes-schikken-in-grootmoeders-keukenkast ... funny ?
Je kunt prima filosoferen over of de stand van de theekopjes in grootmoeders kast invloed heeft op je levensloop.
Als het met koffiedik en planeten kan, waarom is het met theekopjes dan opeens ridicuul ?
Jij wil er niet serieus over filosoferen en wil er gewoon niet over nadenken.

Door te doen of dat ineens belachelijk is maak je serieuse discussie en filosofie onmogelijk.

Toen ik ooit vroeg of glaasjedraaien met andere objecten zoals een asbak ofzo ook kon zeiden mensen ook dat ik het belachelijk maakte.
Mijn idee was - als het met een glas kan, waarom dan niet bijvoorbeeld met een computermuis, en dan letters op het scherm aanwijzen.
2 weken later vertelden mensen dat dat ook werkte.

Hadden we naar types als jij geluisterd had ik een ban gehad en had niemand ooit geweten dat het ook op de computer kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Led_ op 10-06-2010 16:34:36 ]
zzz
pi_82622912
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet sarcastisch blijven he
Natuurlijk mogen ze overal posten
Mogen uiteraard. Daarom maken regels het modereren juist lastiger, er moet op meer zaken gelet worden. Gezien de bekende manier van posten dan niet meer geoorloofd is, denk ik dan dat ze niet op veel plekken meer kunnen posten. Of er moet uiteraard een stortvloed aan topics komen waarin ze het geheel weer ouderwets belachelijk maken en mensen gaan uitlokken op die manier, je mag dat immers aangeven in de topics. Dat gaat niet werken.

Verder vind ik dat er een duidelijke lijn getrokken mag worden mbt. privé gegevens en andere zaken waar men geen weet van kan hebben. Dat lijkt me dan ook duidelijk.

Om deze reden denk ik dan ook dat het heel wat makkelijker is om de topics zelf te gaan scheiden, oftewel een hoek te maken waar TRU minded mensen hun ei kwijt kunnen, en een plek waar de sceptische mensen en de mentalistenfans zich kunnen verzamelen. Dan is ook dat verhaal duidelijk en weet je wie waar terecht kan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82623068
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef _Led_ het volgende:
Je kunt prima filosoferen over of de stand van de theekopjes in grootmoeders kast invloed heeft op je levensloop.
Als het met koffiedik en planeten kan, waarom is het met theekopjes dan opeens ridicuul ?
Jij wil er niet serieus over filosoferen en wilt er gewoon niet over nadenken.

Door te doen of dat ineens belachelijk is maak je serieuse discussie en filosofie onmogelijk.
Tuurlijk jochie.
Hou jij dan je onzin uit dat topic en start daar mooi zelf een topic over. Kan je in je OP zetten dat je jouw theekopjesschikkingskunst niet wil vergeleken zien met astrologie, want dat het jouwe evengoed zoniet nog beter werkt.
Mij zie je sowieso niet in jouw topics
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:37:00 #146
31101 _Led_
pi_82623101
Voor de een is Char echt TRU, voor de ander echt hoax.
Voor de een een orb, voor de ander een standaard bij-effect tijdens fotograferen.

Nogmaals, was er maar een methode waarmee we goed onderscheid konden maken tussen die 2 categorieen
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:38:49 #147
31101 _Led_
pi_82623222
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie.
Hou jij dan je onzin uit dat topic
Je leest ook niet he, ik heb net uitgelegd dat het geen onzin is.
Jij durft alleen niet verder te denken dan hetgeen je met de paplepel ingegoten is.
quote:
Kan je in je OP zetten dat je jouw theekopjesschikkingskunst niet wil vergeleken zien met astrologie, want dat het jouwe evengoed zoniet nog beter werkt.
En dat is ook onzin, dat heb ik nooit gesteld. Ik stel enkel de vraag waarom er verschil tussen zou zitten.
Maar daar durf je niet over na te denken want zo staat het niet in je spiritueel handboek.
quote:
Mij zie je sowieso niet in jouw topics
Neuh, net zoals je al 3 jaar niet meer op me zou reageren
zzz
pi_82623257
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En maar roepen dat wij aan het trollen zijn, het slecht bedoelen, ons voor van-alles en nog wat uitmaken, ons willen verbannen....
Terwijl WIJ zoals gewoonlijk weer degenen zijn die juist praktisch denken over hoe het beter kan, zelfs als dat onszelf zou benadelen.

Ik zou me doodschamen als ik jou was
Jullie gaan dan ook telkens over de grens, oftewel gaan mensen zo persoonlijk mogelijk te lijf. Het begint bij het noemen van usernames, gaat dan verder naar het posten van echte namen, om dan zaken te gaan insinueren waar je totaal geen weet van kan hebben, om te eindigen bij het posten van foto's, of het dreigen daarmee.

Je kunt geen discussie voeren of het gaat die kant op, net zoals dat met joepie geen discussie te voeren is, of er word weer gezanikt over haar geslacht. Dat komt dan telkens vanuit die kant en gaat dan meteen de boventoon voeren in de discussie. Dan heb ik het nog niet gehad over slappe zaken als wat je zegt in je post, telkens maar weer uitspraken van iemand blijven herhalen om diegene scherp te zetten.

Dat soort gedrag zorgt er dan ook voor dat het duidelijk is dat jullie weinig interesse hebben in de onderwerpen waar TRU op gebaseerd is. Liever de tijd doden dmv. weer een andersdenkende te frustreren of uit te lachen, dat doet ieder mens goed!
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:41:27 #149
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82623391
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef mediaconsument het volgende:
net zoals dat met joepie geen discussie te voeren is, of er word weer gezanikt over haar geslacht.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:41:46 #150
31101 _Led_
pi_82623418
Onzin, die foto is 1x 5 seconden online geweest in een ouwehoer-topic, daar is een ban voor uitgedeeld, klaar.
Over je werkeloosheid hebben we wel weet want daar heb je zelf notabene over gepost,
en we hebben van de week in NWS een discussie gehad waarin ik aanhaalde dat het feit dat jij niet vond dat mensen beloond hoeven te worden voor hun werk er misschien juist mee te maken had dat je zelf niet werkt en dus het gevoel niet kent.

Ik heb niet gedreigd om foto's te plaatsen, ik vroeg enkel of je dat nu geen probleem meer zou vinden omdat jij heel strak stelde dat ELKE vorm van censuur moreel verwerpelijk is.
Dus liet ik je even zien dat je zelf ook waarde hecht aan bepaalde vormen van censuur, heel simpel.

Je gooit nou een hoop verschillende discussies, zaken en subfora op 1 grote hoop die als voornaamste kenmerk jouw input en eigen uitlatingen hebben
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')