Waar lees jij in mijn post dat het anders is dan? DIe hele regel wat ik nu hier post is voor TRU en enkel TRU. Mooi toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nou zeg, dit is toch TRU, ik vind eigenlijk dat er helemaal geen ruimte mag zijn voor wetenschappelijke onzin. TRU is juist een leuk forum om bij te fantaseren & om bij na te denken, en dan zit ik echt niet te wachten op allerlei wetenschappelijk gedoe. Dat verpest al het fantaseren etc.
Mensen die de behoefte hebben om lekker over wetenschap te praten, en het paranormale af te kraken, kunnen volgens mij beter naar Wetenschap & technologie. & dan kunnen ze daar lekker allemaal vertellen wat er zo onzinnig is aan het paranormale.
Jij zegt dat er in de OP kan worden gezet dat het topic alleen wetenschappelijk materiaal mag bevatten ofzo. & ik vind dat er geen enkel wetenschappelijke onzin in TRU mag worden neergezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waar lees jij in mijn post dat het anders is dan? DIe hele regel wat ik nu hier post is voor TRU en enkel TRU. Mooi toch?
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef Cristal het volgende:
Jij zegt dat er in de OP kan worden gezet dat het forum alleen wetenschappelijk materiaal mag bevatten ofzo. & ik vind dat er geen enkel wetenschappelijke onzin in TRU mag worden neergezet.
Maar als mensen er anders over nadenken dan jij moeten ze weg natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nou zeg, dit is toch TRU, ik vind eigenlijk dat er helemaal geen ruimte mag zijn voor wetenschappelijke onzin. TRU is juist een leuk forum om bij te fantaseren & om bij na te denken
Ja precies, omdat dit namelijk TRU is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar als mensen er anders over nadenken dan jij moeten ze weg natuurlijk.
Ik denk dat Bastard dat ook bedoelt met 'kortere variant':quote:
Gewoon geen wetenschappelijke verklaringen meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
We hebben een kortere variant in ons hoofd maar ik moedig meedenken graag aan.
Dan wordt het wel tamelijk saai denk ik. Beetje humor is natuurlijk het smeermiddel van een goede discussie, mits niet trollend bedoeldquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ja precies, omdat dit namelijk TRU is.
quote:
Tuurlijk, daar zijn we ook niet de moeilijkste in, nooit geweest zolang het maar niet continu overal is. We kennen onze users welquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het wel tamelijk saai denk ik. Beetje humor is natuurlijk het smeermiddel van een goede discussie, mits niet trollend bedoeld
Niet elk topic hoeft persé een discussie te zijn, je kan er ook gewoon een groeps-filosofeer topic van maken. Bijv filosoferen over reincarnatie en karma zonder te gaan discussieren over het al dan niet bestaan van reincarnatie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Dan wordt het wel tamelijk saai denk ik. Beetje humor is natuurlijk het smeermiddel van een goede discussie, mits niet trollend bedoeld
Ja geef ze een hand en ze rukken je arm uit ...quote:
En zijn altijd lief als het even moet. Vind het dan ook mooi om te lezen dat de regels die ze voorstellen ervoor zorgt dat ze daadwerkelijk niet meer in 90% van de topics kunnen posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja geef ze een hand en ze rukken je arm uit ...
Niet sarcastisch blijven hequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En zijn altijd lief als het even moet. Vind het dan ook mooi om te lezen dat de regels die ze voorstellen ervoor zorgt dat ze daadwerkelijk niet meer in 90% van de topics kunnen posten.
En maar roepen dat wij aan het trollen zijn, het slecht bedoelen, ons voor van-alles en nog wat uitmaken, ons willen verbannen....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En zijn altijd lief als het even moet. Vind het dan ook mooi om te lezen dat de regels die ze voorstellen ervoor zorgt dat ze daadwerkelijk niet meer in 90% van de topics kunnen posten.
Je kunt prima filosoferen over of de stand van de theekopjes in grootmoeders kast invloed heeft op je levensloop.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet elk topic hoeft persé een discussie te zijn, je kan er ook gewoon een groeps-filosofeer topic van maken. Bijv filosoferen over reincarnatie en karma zonder te gaan discussieren over het al dan niet bestaan van reincarnatie.
Discussie klinkt weer direct zo "Ja-Nee"
En humor ... wie gaat de lijn trekken ?
Zoals bijv in het astrologie-topic waar astrologie vergeleken wordt met het theekopjes-schikken-in-grootmoeders-keukenkast ... funny ?
Mogen uiteraard. Daarom maken regels het modereren juist lastiger, er moet op meer zaken gelet worden. Gezien de bekende manier van posten dan niet meer geoorloofd is, denk ik dan dat ze niet op veel plekken meer kunnen posten. Of er moet uiteraard een stortvloed aan topics komen waarin ze het geheel weer ouderwets belachelijk maken en mensen gaan uitlokken op die manier, je mag dat immers aangeven in de topics. Dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet sarcastisch blijven he
Natuurlijk mogen ze overal posten
Tuurlijk jochie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef _Led_ het volgende:
Je kunt prima filosoferen over of de stand van de theekopjes in grootmoeders kast invloed heeft op je levensloop.
Als het met koffiedik en planeten kan, waarom is het met theekopjes dan opeens ridicuul ?
Jij wil er niet serieus over filosoferen en wilt er gewoon niet over nadenken.
Door te doen of dat ineens belachelijk is maak je serieuse discussie en filosofie onmogelijk.
Je leest ook niet he, ik heb net uitgelegd dat het geen onzin is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie.
Hou jij dan je onzin uit dat topic
En dat is ook onzin, dat heb ik nooit gesteld. Ik stel enkel de vraag waarom er verschil tussen zou zitten.quote:Kan je in je OP zetten dat je jouw theekopjesschikkingskunst niet wil vergeleken zien met astrologie, want dat het jouwe evengoed zoniet nog beter werkt.
Neuh, net zoals je al 3 jaar niet meer op me zou reagerenquote:Mij zie je sowieso niet in jouw topics
Jullie gaan dan ook telkens over de grens, oftewel gaan mensen zo persoonlijk mogelijk te lijf. Het begint bij het noemen van usernames, gaat dan verder naar het posten van echte namen, om dan zaken te gaan insinueren waar je totaal geen weet van kan hebben, om te eindigen bij het posten van foto's, of het dreigen daarmee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En maar roepen dat wij aan het trollen zijn, het slecht bedoelen, ons voor van-alles en nog wat uitmaken, ons willen verbannen....
Terwijl WIJ zoals gewoonlijk weer degenen zijn die juist praktisch denken over hoe het beter kan, zelfs als dat onszelf zou benadelen.
Ik zou me doodschamen als ik jou was
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef mediaconsument het volgende:
net zoals dat met joepie geen discussie te voeren is, of er word weer gezanikt over haar geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |