abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:06:32 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82612590
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Omg wat zijn wij bevoorrecht dat we de Alwetende hier in ons nederig forum hebben
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat mag bestreden worden ??? Rofl ... zullen we Auschwitz heropenen ?
Bastard, klaag je alleen over toon als het van een zogenaamde skepticus afkomt of...?

Punt is dat beide kanten zich daar schuldig aan maken, maar dat slecht 1 kant er voortdurend over loopt te miepen
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:08:50 #77
31101 _Led_
pi_82612693
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik vind X-factor een kutprogramma en zonde van mijn tijd .
Geeft dit mij een excuus om de mensen die het er wel over willen hebben af te kraken en hun topics vol te kliederen om zo mijn punt te maken ?
Je kunt ook gewoon wegblijven van dat geen waar je geen affiniteit mee hebt of anderzijds niet interesseert
Maar wat als je nou wel van X-factor houdt maar die ene kerel zo slecht vindt zingen en het daarover wilt hebben, en er zijn voortdurend mensen die vinden dat je alleen maar mag zeggen dat ze goed zingen omdat je anders niet van X-factor houdt ?
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:10:14 #78
31101 _Led_
pi_82612748
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
Nou voel je vooral niet geroepen om dat te verkondigen hoor.. dit forum, en ik herhaal het nog maar eens want wat vaak genoeg herhaalt word blijft op den duur wel hangen, dit forum is in eerste instantie bedoeld voor diegene die wil praten over paranormale en esotherische gebeurtenissen.
Ervaringen delen, recepten wisselen, gebeurtenissen delen..ZONDER dat ze daarbij steeds in het verweer moeten.
Praten over iets wil toch niet zeggen dat je altijd lyrisch positief hoeft te zijn ?
Ik kan toch ook in PTA over auto's praten die ik slecht of lelijk vind ?
zzz
pi_82613005
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef _Led_ het volgende:
Bastard, klaag je alleen over toon als het van een zogenaamde skepticus afkomt of...?
Tja als jij gaat beweren dat je het ons hier allemaal wel es ff zal uitleggen wat wij volgens jou niet begrijpen, kan ik echt niet anders dan zo reageren.
quote:
Punt is dat beide kanten zich daar schuldig aan maken, maar dat slecht 1 kant er voortdurend over loopt te miepen
Punt is dat er 1 partij hier niet op zijn plaats zit maar het zelf nog niet beseft ...
In W&T zitten ze ook nog met veel vragen, mss kan je hen daar wat verder op weg helpen met je kennis ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:18:57 #80
31101 _Led_
pi_82613160
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
Tja als jij gaat beweren dat je het ons hier allemaal wel es ff zal uitleggen wat wij volgens jou niet begrijpen, kan ik echt niet anders dan zo reageren.
Overtrokken reageren, en weer onzin verkondigen (als zou ik beweren dat ik het jullie allemaal wel even zal uitleggen).

Ik zeg niet dat ik het je allemaal zal uitleggen, maar jij schaarde jezelf onder de mensen die ik dom zou vinden, dus blijkbaar begrijp je een van de voorbeelden niet. (Waarom zou je je anders immers onder de domme mensen scharen ?)
En ik weet wel hoe die dingen zitten, dus wil ik ze je best uitleggen.
Zo simpel is het, en jij maakt er een drama van en legt me woorden in de mond.
quote:
[..]
Punt is dat er 1 partij hier niet op zijn plaats zit maar het zelf nog niet beseft ...
Zie je ?
Weer die intolerantie; "mensen die mijn mening niet delen mogen hier niet zijn".
quote:
In W&T zitten ze ook nog met veel vragen, mss kan je hen daar wat verder op weg helpen met je kennis ?
in W&T word je naar TRU gebonjourd als je over geesten begint.
zzz
pi_82613335
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:
En in TRU zou je naar W&T gebonjourd moeten worden als je over wetenschap begint.
Logisch toch ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 13:23:39 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82613405
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Overtrokken reageren, en weer onzin verkondigen (als zou ik beweren dat ik het jullie allemaal wel even zal uitleggen).

Ik zeg niet dat ik het je allemaal zal uitleggen, maar jij schaarde jezelf onder de mensen die ik dom zou vinden, dus blijkbaar begrijp je een van de voorbeelden niet. (Waarom zou je je anders immers onder de domme mensen scharen ?)
En ik weet wel hoe die dingen zitten, dus wil ik ze je best uitleggen.
Zo simpel is het, en jij maakt er een drama van en legt me woorden in de mond.
[..]

Zie je ?
Weer die intolerantie; "mensen die mijn mening niet delen mogen hier niet zijn".
[..]

Niet als je het wetenschappelijk wil bekijken hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:25:25 #83
31101 _Led_
pi_82613504
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En in TRU zou je naar W&T gebonjourd moeten worden als je over wetenschap begint.
Logisch toch ?
Niet als jij met argumenten kun aantonen dat een bepaald fenomeen niet verklaard kan worden.
Net zoals je in TRU toch ook gewoon moet kunnen zeggen dat iets prima normaal verklaard is als iemand iets onterecht als paranormaal bestempelt.

En waar mag je mensen uitleggen dat hun orb een interne lensreflectie is ?
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dom en onwetend is niet hetzelfde . Je kunt het ook uitleggen van die Orbs , als je veel van fotografie weet .
Van sommige mensen mag het dus wel.
zzz
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 13:26:47 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82613580
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Praten over iets wil toch niet zeggen dat je altijd lyrisch positief hoeft te zijn ?
Ik kan toch ook in PTA over auto's praten die ik slecht of lelijk vind ?

Uhuh, maar als jij in elk topic komt met argumenten waarom mensen geen rode auto zouden moeten nemen dan zijn ze je ook na drie topics zat hoor. Hoe je ook aan kunt tonen dat een rode auto nadelen heeft. Mensen willen uiteindelijk graag zelf besluiten wanneer ze iets de moeite waard vinden en ook graag weer verder praten over de auto zelf.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:28:50 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82613687
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Dit forum heeft heel wat goede topics, dit subforum echter zit vol met wazige dwaasheden.
Dat mag best bestreden worden, want het merendeel is echt flauwekul.
Dus je strijd tegen TRU en waar het voor staat ......
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:03 #86
31101 _Led_
pi_82613750
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef senesta het volgende:
Uhuh, maar als jij in elk topic komt met argumenten waarom mensen geen rode auto zouden moeten nemen dan zijn ze je ook na drie topics zat hoor. Hoe je ook aan kunt tonen dat een rode auto nadelen heeft. Mensen willen uiteindelijk graag zelf besluiten wanneer ze iets de moeite waard vinden en ook graag weer verder praten over de auto zelf.
ik wil ook over de auto zelf praten, alleen willen een paar mensen dat er slechts op 1 manier over die auto gepraat mag worden.
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:32 #87
31101 _Led_
pi_82613771
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus je strijd tegen TRU en waar het voor staat ......
Jij zegt dat TRU voor onzin en flauwekul staat ?
zzz
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 13:32:04 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82613856
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Niet als jij met argumenten kun aantonen dat een bepaald fenomeen niet verklaard kan worden.
Net zoals je in TRU toch ook gewoon moet kunnen zeggen dat iets prima normaal verklaard is als iemand iets onterecht als paranormaal bestempelt.

En waar mag je mensen uitleggen dat hun orb een interne lensreflectie is ?
[..]

Van sommige mensen mag het dus wel.

Er zit een verschil tussen mensen de interne lensreflectie uitleggen en opperen dat dat een verklaring kan zijn en mensen belachelijk maken. Maar dat weet je zelf ook wel.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 13:33:22 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82613921
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

ik wil ook over de auto zelf praten, alleen willen een paar mensen dat er slechts op 1 manier over die auto gepraat mag worden.

Jij ook Want het enige wat jij wil is mensen in een hoek praten met wetenschappelijke argumenten. Ik heb je nooit anders zien doen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:33:29 #90
31101 _Led_
pi_82613931
Grappig, moet je dit topic eens doorlezen en kijken waar het fanatisme zit
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:34:54 #91
31101 _Led_
pi_82613996
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef senesta het volgende:
Jij ook Want het enige wat jij wil is mensen in een hoek praten met wetenschappelijke argumenten. Ik heb je nooit anders zien doen.
Als die mensen zelf argumenten zouden hebben zouden ze niet in die hoek komen te zitten; en als ze die discussie niet aan willen gaan moeten ze dat ook gewoon niet doen. Daar is een regel voor.
zzz
pi_82614022
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Waarom is discussieren op basis van argumenten dan hetzelfde als mensen belachelijk maken?

Het is sowieso al oneerlijk... de ene partij mag alles verzinnen en dat is dan ook meteen waar maar de "wetenschappers" moeten alles kunnen aantonen alvorens ze serieus genomen worden

Het is makkelijker om te zeggen: Ja en ik zag gister 300 aliens in het bos dna wanneer je dit zou moeten aantonen... even voor de beleving
pi_82614109
En wederom slaagt hij er in om een topic naar zijn hand te zetten en rond zijn persoon te laten draaien
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:37:54 #94
31101 _Led_
pi_82614169
Er worden altijd overal argumenten gebruikt.

Hier wordt echter selectief gekozen welke wel en niet toegestaan zijn.

"Die stenen helpen tegen hoofdpijn vanwege hun trillingsniveau, alles trilt en heeft energie" -> tadaa, argument.
Maar als iemand dan met andere argumenten laat zien dat het nergens op slaat mogen die argumenten opeens niet.
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:38:47 #95
31101 _Led_
pi_82614224
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
En wederom slaagt hij er in om een topic naar zijn hand te zetten en rond zijn persoon te laten draaien
... want als mensen mij quoten en tegen mij praten mag ik tegenwoordig ook al niet meer reageren ?
Heb je verder nog eisen ?
zzz
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 13:41:39 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82614371
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom is discussieren op basis van argumenten dan hetzelfde als mensen belachelijk maken?

Het is sowieso al oneerlijk... de ene partij mag alles verzinnen en dat is dan ook meteen waar maar de "wetenschappers" moeten alles kunnen aantonen alvorens ze serieus genomen worden

TRU is een forum waar mensen kunnen praten over alles wat wetenschappelijk niet bewezen is, hoezo is alles wat mensen hier posten waar? Denk je niet dat we dan allemaal in WFL hadden gepost?

Volgens mij heb ik inmiddels al 100 keer gezegd dat alles wat in TRU staat niet bewezen en niet wetenschappelijk vastgesteld is.

Wetenschappers hoeven hier helemaal niets aan te tonen, ze hebben een heel eigen forum waar ze kunnen strooien met alles rond wetenschap.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:54 #97
31101 _Led_
pi_82614437
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef senesta het volgende:
TRU is een forum waar mensen kunnen praten over alles wat wetenschappelijk niet bewezen is, hoezo is alles wat mensen hier posten waar? Denk je niet dat we dan allemaal in WFL hadden gepost?

Volgens mij heb ik inmiddels al 100 keer gezegd dat alles wat in TRU staat niet bewezen en niet wetenschappelijk vastgesteld is.

Wetenschappers hoeven hier helemaal niets aan te tonen, ze hebben een heel eigen forum waar ze kunnen strooien met alles rond wetenschap.
Maar dat wil toch niet zeggen dat het verboden is om er rationeel over te praten ?
Nogmaals, logica en argumenten worden hier selectief toegestaan.
zzz
pi_82614463
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Misschien weten jullie niet dat het wetenschappelijk bewezen is.. Of wil je nu zeggen dat je alles dat wetenschappelijk is uit je duimpje kent ? Geloof me... dan was jij nu stukken rijker
quote:
Volgens jou niet.. volgens mij is het wel voor een heeeel groot deel bewezen. Wie zou dat beter kunnen weten denk je? Mensen die met wetenschap bezig zijn of de mensen die alles dat wetenschappelijk is verwerpen?
pi_82614512
Nogmaals: noem maar eens iets dat absoluut NIET te bewijzen is volgens jou
pi_82614722
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals: noem maar eens iets dat absoluut NIET te bewijzen is volgens jou
Wij zijn slechts een fractie van onze ziel en leven meerdere levens tegelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')