Marleen is door d'r bed gezakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, dan zou ik toch een ander onderwerp kiezen dan economie.
quote:
Geil wijfquote:
Suus wel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niemand wil hem verkleinen tot onder 10 kb
1 of 2?quote:
Ze ging op d'r knieën zitten! En Joris had niet zoveel kleren aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? Dat bed is net nieuw.
Ben je al thuis dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ze ging op d'r knieën zitten! En Joris had niet zoveel kleren aan.
Maakt niet uit, alles beter dan dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet als ie beweegt n00b.Oh het regent weer.
Nee, johnfuckingmayerquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet als ie beweegt n00b.Oh het regent weer.
Had je geen les dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, dat internet op school kon ik niks mee.
Oh. Echt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh zij.Mwah, ze heeft altijd vage kleding aan vind ik.
Ohquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, van die dingen die haar heel dik laten lijken, vind ik dan. Vind ik altijd zonde.
En wiskunde dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jawel, maar ben maar aan project gaan werken.![]()
![]()
Geen zecks vanavondquote:
Nou, ik wil bij Studielink mijn email veranderen in mijn gmail en dan doe ik dat en wil ik het opslaan en krijg ik "Abonneenummer niet correct" ofzo en ik snap niet wat ze bedoelen.quote:
Volgens mij staat daar ook nog mijn hotmail.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ik wil bij Studielink mijn email veranderen in mijn gmail en dan doe ik dat en wil ik het opslaan en krijg ik "Abonneenummer niet correct" ofzo en ik snap niet wat ze bedoelen.
Ja, ik wil het veranderen maar het lukt me niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar ook nog mijn hotmail.
I gnowsquote:
Te druk met vanalles en nog wat gehad. School, hobby, werk etc *shame* Maaaaaar ik ben dr weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja wel goed he, met jou?
Waar heb je uitgehangen?
Een probleem met je router. Ff modem EN router BEIDE van de stroom halen. Modem inpluggen, helemaal op laten starten, dan de router pas terug in de stroom pluggen. Is meestal klein probleem met t IP adres.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef DeLuna het volgende:
Hoe kan het nou weer dat de pc wel op ons eigen internet kan, maar ik niet?![]()
Hj maakt gewoon geen verbindingquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef x3ro het volgende:
Tenzij je gewoon t netwerk niet gevonden krijgt natuurlijkdas weer een ander verhaal
Kan zelfs door lompe dingen als leidingen in een muur, of een magnetron in de buurt komen 0.oquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hj maakt gewoon geen verbindingEerst vindt hij hem niet, dan wel, en dan maakt hij geen verbinding.
Pics or gtfoquote:
Pwnd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Lekker. Twee dagen voor het gala nog ff lekke ruzie. Terwijl we met z'n alle moeten gaan.
Ja ik niet. Twee anderenquote:
Zij is ongelooflijk mooiquote:
wat een vriendenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik niet. Twee anderen. De ene zit veel te gamen, en de andere vond dat niet nodig
.
Ik heb ze mijn gemiddelde op FOK! nog niet verteld overigens.
Die is goed heh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef x3ro het volgende:
Zat net ff in ONZ, kom ik me toch iets geweldigs tegen
[ afbeelding ]
Probeer m maar ns
Hele afdeling vind fok nu interessanter dan werkenquote:
Dat is het meestal toch wel? Afhankelijk van wat je doet natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hele afdeling vind fok nu interessanter dan werken
Waar bemoeid die ander zich meequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik niet. Twee anderen. De ene zit veel te gamen, en de andere vond dat niet nodig
.
Ik heb ze mijn gemiddelde op FOK! nog niet verteld overigens.
Yous trollin, or havent tried itquote:
Om vervolgens t stukje Yiddisch te kopieren en dat weer van Yiddisch naar Engels te translatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://translate.google.com/#en|yi|AIDS ?
of op de retranslate knop drukkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Om vervolgens t stukje Yiddisch te kopieren en dat weer van Yiddisch naar Engels te translaten
quote:
Welk topic?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef x3ro het volgende:
Zat net ff in ONZ, kom ik me toch iets geweldigs tegen
[ afbeelding ]
Probeer m maar ns
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - Deeltje 42 Astu
Ja een stoptrein is veel fijner.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef x3ro het volgende:
Woohooooo![]()
Eindelijk klaar met werken![]()
Nu naar t station rennen en die pokke intershitty van 10 over proberen te halen![]()
Toedelsj!![]()
quote:
Joe herd dat raitquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i herd u dit liek boewbs.
Puist!quote:
quote:
Noh. Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zit wat op haar lip... en ook wat op d'r neus!
its aids
its super aidss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |