Huh serieusquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef Bolter het volgende:
Ze heeft 't halve binnenhof al gehad dus dan kan die Paul er ook nog wel bij.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik wilde mei li ook vol spammen , maar zat had een roodroosje.
Wat een ongelooflijk sneu artikeltje...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef Wokkel het volgende:
Kunnen we er met elkaar voor zorgen dat Mei Li Vos definitief de kamer verlaat?
Nerd, hier zit ze toch niet op te wachten (wie wel?)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/paulzeist/status/15778636275
Er staan wel wat dingen in die kloppen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk sneu artikeltje...
quote:En de vrienden van Mei Li Vos hadden het haar nog zo afgeraden. De PvdA is veels te veel een keurslijf voor haar. Een siervis in een krap aquarium.
Niemand zit op Paul's onzin te wachten, dat heeft hem in het verleden ook niet tegen gehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Nerd, hier zit ze toch niet op te wachten (wie wel?)![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef neilpad het volgende:
[..]
Niemand zit op Paul's onzin te wachten, dat heeft hem in het verleden ook niet tegen gehouden.
Je kan het gewoon niet hebben dat Paul zo geniaal is!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef neilpad het volgende:
[..]
Niemand zit op Paul's onzin te wachten, dat heeft hem in het verleden ook niet tegen gehouden.
Hoi Meiquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/paulzeist/status/15778636275
Waarom niet? Politici liegen toch ook tegen jou!?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga toch niet liegen tegen Mei Li Vos.
Misschien mag je wel op zijn praalwagen met carnaval.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet? Politici liegen toch ook tegen jou!?
Ik heb op Roemer gestemd trouwens. Ik hoop niet dat dat batsen wordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef speknek het volgende:
Zou zij de telefoon opnemen met "Hoi met Mei"?
En dan aan de andere kant van: met Mei of met mij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef speknek het volgende:
Dude, waarom heb je op die ezel gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Paul het volgende:
Omdat ik op haar heb gestemd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, ik ben nu zo trots als een Vos
Niet als ze genoeg voorkeursstemmen krijgt. Ze heeft nog vijf uur om haar tieten te postenquote:
En hoeveel van die stemmers zijn onder de 18quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou: http://frontpage.fok.nl/poll/389008
Veel, hoop ik. Het verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En hoeveel van die stemmers zijn onder de 18
Gedurende de campagne, waren de meeste politici druk bezig in mei.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef speknek het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Gedurende de campagne, waren de meeste politici druk bezig in mei.
Gratis deskundige oogmetingquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef bohgek het volgende:
Maar ontopic;
Leuk vrouwtje, kwam er laatst tot m'n schrik achter dat ze al 40 is, altijd gedacht dat ze rond de 30 was.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Blij dat ze weg is; wat een retevervelend, betweterig, niet grappig aandachtshoertje is het toch.
Serius, ik vind het zo,n dom kind he... Hopen dat ze ook niet meer terug komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Blij dat ze weg is; wat een retevervelend, betweterig, niet grappig aandachtshoertje is het toch.
Dat zie ik vannacht wel op pol24quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:27 schreef eriksd het volgende:
Vanmiddag is het afscheid van alle vertrekkende kamerleden. Misschien wel leuk om even te kijken.
Tuurlijk, politiek24 heeft sowieso een goeie traditie wat betreft het volgen van individuele kamerleden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef eriksd het volgende:
Zou het erop komen? Ik kan overdag ook niet kijken
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Paul het volgende:
Omdat ik op haar heb gestemd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, ik ben nu zo trots als een Vos
Hoelaat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:27 schreef eriksd het volgende:
Vanmiddag is het afscheid van alle vertrekkende kamerleden. Misschien wel leuk om even te kijken.
Doe mij ook zo'n chick met wachtgeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef rubje het volgende:
dat zij nu lekker achterover kan leunen en ff tig duzend per maand kan gaan vangen elke maand tot 2013? aan wachtgeld?
voorover is ook bestquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n chick met wachtgelddie achterover leunt
Ja. En het wordt ook niet herhaaldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |