Zeer nice!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Ben je zo lang bezig...
[ afbeelding ]
kom je erachter dat je eigenlijk helemaal niet van oranje houd![]()
dus :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ja ja ben al bezig met mijn nagelriemen fixen
Die 2equote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Ben je zo lang bezig...
[ afbeelding ]
dus :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoezo klote tussenstand?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef mirannie het volgende:
Wat een klote tussenstand bij de verkiezingen
@ Kleintje
MOOI!!! Niet die oranjeik hou er ook echt niet van, weet ook echt nog niet wat ik voor het WK ga maken. Maar die met color club is echt mooi!
Kek kleurtjequote:
VVD en PvdA gelijk stand.... Dat wordt echt een klote klus om daar straks een coalitie van te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo klote tussenstand?
(ik heb nog niets gelezen)
Ja wat, de onderkant is toch netjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DEB! Die randen!![]()
Wel mooie lakje en je nagels gaan goed vooruit
Die tweede is gaaf!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Ben je zo lang bezig...
[ afbeelding ]
dus :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi lakjequote:
Oeh ja joh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
VVD en PvdA gelijk stand.... Dat wordt echt een klote klus om daar straks een coalitie van te maken.
nou.....Lizzedier ik had via haar plates besteld maar ik hoor niets meer van der en krijg ook geen reactie op me pm's. Dus ik dacht miss weten jullie waar ze is (miss is ze wel op vakantie ofzo) heb de afgelopen dagen niet veel meer meegekregen van hierquote:
Goed gelukte Konad zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Ben je zo lang bezig...
[ afbeelding ]
dus :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ebayquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Misstique het volgende:
Waar halen jullie nu dan goedkoop je OPI's vandaan?
[..]
Kek kleurtje.
Die nick heb ik echt nog nooit gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
nou.....Lizzedier ik had via haar plates besteld maar ik hoor niets meer van der en krijg ook geen reactie op me pm's. Dus ik dacht miss weten jullie waar ze is (miss is ze wel op vakantie ofzo) heb de afgelopen dagen niet veel meer meegekregen van hier
Je vingertoppen jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja wat, de onderkant is toch netjes? Of bedoel je m'n nagelriemen? Dit pluk ik er morgen onder de douche zo vanaf haha! En inderdaad, de richels groeien eindelijk wat uit.
Ach, paars zoveel, here we come!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
VVD en PvdA gelijk stand.... Dat wordt echt een klote klus om daar straks een coalitie van te maken.
Hihi, die randjes.. Poetsen jij!quote:
Damn, dat is echt niks voor mij.quote:
www.nailetc.com ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn, dat is echt niks voor mij.
Dan wordt t volle pond betalen bij de beautysalon voortaan.
Ken die ook echt nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die nick heb ik echt nog nooit gezien.
Het lijkt ingewikkelder dan het is. Gewoon een keer goed in verdiepen, dan kom je er vast wel uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn, dat is echt niks voor mij.
Dan wordt t volle pond betalen bij de beautysalon voortaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |