Daarom moet dat imago eens vernietigd worden met een stevige tegencampagnequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit is de kracht van de VVD PR. Duidelijk niet te onderschatten, mensen stemmen op gevoel. Als iemand altijd in een pak loopt, er degelijk uit ziet en praat alsof hij weet waar hij over praat, dan geloven mensen dat automatisch, ook als de acties het tegenspreken. De VVD buit min of meer nog steeds het imago van Gerrit Zalm uit.
Dit topic is dan ook 2 jaar oudquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:02 schreef DroogDok het volgende:
Dit topic is al bij post 243 inclusief deze en "Stem NIET op rechts" nog niet eens bij 50!
Ojaquote:
Ik zou er maar niet om vragen in jouw geval....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef shaderon het volgende:
Ik wil een nieuwe partij. Eentje met een rechtse vorm van communisme. Waarin iedereen alles zelf regelt en hoe hoger je bent opgeleid hoe meer steun (bijv werk) je van de overheid kan terugkrijgen. Ook bepaald je plek op de "sociale ladder" (naar opleidingniveau dus) hoeveel belasting iemand betaald. Godsdienst wordt uiteraard niet erkent in het communisme en dit dient dus ook uit de samenleving gebannen te worden.
Ik tik het ook maar even snel op mijn mobiel. Sorry voor de spelfouten. Maar wat vind je van het idee? hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet om vragen in jouw geval....
Redelijk stupide, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik tik het ook maar even snel op mijn mobiel. Sorry voor de spelfouten. Maar wat vind je van het idee? haha
Kan wel kloppen. Kwam op het idee na een boek gelezen te hebben van Marx.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Redelijk stupide, eerlijk gezegd.
Eigen portemonnee eerst jwzquote:Op woensdag 25 april 2012 07:00 schreef Pugg het volgende:
Zo sjiek om "rechts" zijn.
Paupers die denken dat het goed is voor hun portemonnee .
Om te kotsen.
Deze baas weetquote:
Aha, een begrotingstekort van richting de 5% en een aankomende afwaardering door de CRA's door het huidige meest rechtse vingerlikkerskabinet sinds WO2 bedoel je? Goed verhaalquote:Op woensdag 25 april 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze baas weet
Sowieso zou je als pauper ook rechts moeten stemmen. Gewoon voor gezonde overheidsfinanciën en een goede economie.
Je weet zelf ook dat we best degelijke plannen op tafel haddenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, een begrotingstekort van richting de 5% en een aankomende afwaardering door de CRA's door het huidige meest rechtse vingerlikkerskabinet sinds WO2 bedoel je? Goed verhaal
Oh? Heb je het regeer- en gedoogakkoord gelezen indertijd? Dat is visieloos alles uitstellen tot volgende kabinetten/ generaties. En nu heeft men de boel bewust veel te laat laten klappen zodat ook 2012 en 2013 weer verloren jaren zijn. Was het geslaagd dan was er overigens weer een pakketje zonder visie doorgedrukt.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat we best degelijke plannen op tafel hadden
Toen leek de noodzaak ook minder. Daarnaast is veel van het beleid gekaapt door de PVV.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh? Heb je het regeer- en gedoogakkoord gelezen indertijd? Dat is visieloos alles uitstellen tot volgende kabinetten/ generaties. En nu heeft men de boel bewust veel te laat laten klappen zodat ook 2012 en 2013 weer verloren jaren zijn. Was het geslaagd dan was er overigens weer een pakketje zonder visie doorgedrukt.
Dat kan ik echt met geen mogelijkheid 'best degelijk' noemen
Gelul, ook toen zaten we in een crisis en was duidelijk dat enkele grote hervormingen niet nog minstens 4 jaar konden wachten...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen leek de noodzaak ook minder.
De PVV was de eerste keuze van Rutte (en de enige serieuze optie voor hem), wederom gelul dus.quote:Daarnaast is veel van het beleid gekaapt door de PVV.
En ook dat is gelul.quote:In een VVD dictatuur had er wel een fatsoenlijk beleid op tafel gestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |