Je weet niet eens wat ik eet. Dus neger, hou je bek. Maak je druk om je eigen achterlijk strikte voedselpatroon.quote:
TRquote:
hihiquote:
Sorry, niet gezien. Eiwitten heb je sowieso nodig, optimaal is 30% van al je eten. En dat redden de meeste mensen niet. Eiwitten zorgen ervoor dat je spieren zich herstellen, als je gesport hebt komen er bv kleine scheurtjes in je spieren en eiwitten helpen die dus weer heel te worden. Maar eiwitten repareren zeg maar het hele lichaam.quote:
Ja daarom spoog ik ervan dat crack er weer over begonquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Laten we niet weer dat hele gezeik over die kankervetten en zo hebben. Okay?
Crack_ slikt veel, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Eiwitten heb je sowieso nodig, optimaal is 30% van al je eten. En dat redden de meeste mensen niet. Eiwitten zorgen ervoor dat je spieren zich herstellen, als je gesport hebt komen er bv kleine scheurtjes in je spieren en eiwitten helpen die dus weer heel te worden. Maar eiwitten repareren zeg maar het hele lichaam.
fuuu, even eiwitten slikken dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Eiwitten heb je sowieso nodig, optimaal is 30% van al je eten. En dat redden de meeste mensen niet. Eiwitten zorgen ervoor dat je spieren zich herstellen, als je gesport hebt komen er bv kleine scheurtjes in je spieren en eiwitten helpen die dus weer heel te worden. Maar eiwitten repareren zeg maar het hele lichaam.
Je weet niet wat ik eet, kankermongool.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Skylark. het volgende:
Zonder eiwitten kun je geen spieren opbouwen, en daarom vind ik het zo grappig dat WD zo haat, degene die juist bilspieren wil kweken. Zij breekt haar spieren juist af met het squatten door te weinig eiwit-inname. Nee, vlees is niet genoeg.
Maar je bent het toch wel met de one-issue van ze eens? Ik ben een paar keer op pvdd uitgekomenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind one-issue partijen mijn stem niet waard.
Waarom scheld je altijd zo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik eet, kankermongool.
Die mag wel met mijn balletjes spelenquote:
Waarom kom jij hier elke keer terwijl je weet dat niemand je mag?quote:
Dat wel, maar ik stem liever op D66 omdat ik het op vrijwel alle standpunten met ze eens ben, en zij ook streven naar een duurzamer klimaat (voor dieren). En verder ben ik niet echt links, ik ben vooral progressief.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met de one-issue van ze eens? Ik ben een paar keer op pvdd uitgekomen.
DIE EDITquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |