Maar dan ben je in principe toch ook een beetje een zwevende kiezer? Als je toch luistert naar de kieswijzer (en daarna de voordelen/nadelen afweging) en niet per definitie links bent?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja. Zolang de voordelen opwegen tegen de nadelen.
quote:
Oh, niet gezien, sorryquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat wel te weten ja.
Maar goed, ik stel voor dat we de discussie staken en agree to disagree
Ik ben ouderquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een dik compliment!
Ik ben een kwart eeuw oud.
Voor tieners lijkt iedereen oud dus ik vergeef je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1935 je geboortejaar![]()
Dus je bent pas 75
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat wel te weten ja.
Maar goed, ik stel voor dat we de discussie staken en agree to disagree
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor tieners lijkt iedereen oud dus ik vergeef je.
Nee dat hoop ik ook niet nee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop je nog lang niet in te halen.
Ze willen allebei AOW bij 65quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dude. Ik zeg dat je daar leert wat de grondbeginselen zijn van elke partij. En dat elke partij van daaruit ook zijn standpunt voor actuele onderwerpen formuleert. Met andere woorden dat je vaak hun standpunt al kan voorspellen.
Ik ben niet dom![]()
Dat ik links ben betekent namelijk niet dat er geen keuze meer is. Maar dat ik links ben beperkt de keuze wel en dat scheelt weer met programma's doorspitten.
En zoals eerder gezegd. Het is in MIJN ogen nauwelijks mogelijk dat dit jaar SP je behoeftes het beste behartigt en over 4 jaar de PVV.
Nou, ik heb alle grondbeginselen ook geleerd op school hoor. Ik kan mezelf alleen niet direct aan iets koppelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En schijnbaar zat ik op een goede middelbare school is me nu duidelijk. Ik wist echt niet dat je dat niet standaard krijgt bij maatschappijleerSORRY.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet de tombolafans ook niet teleurstellen.
Je hebt wel opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze willen allebei AOW bij 65![]()
[..]
Nou, ik heb alle grondbeginselen ook geleerd op school hoor. Ik kan mezelf alleen niet direct aan iets koppelen.
Ik weet van mezelf dat ik voornamelijk rechts ben, maar er zijn ook heel veel linkse standpunten waar ik het mee eens ben
Geef hem een lapje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten wil weer aan mijn trui zuigen en zit nu heul heul zielig omhoog te kijken. Maar die nagels doen zo pijn.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi, want ik behoor tot de fanschare. Win-win.
Aantal keren geprobeerd maar wil ie niet.quote:
Handdoekje eronder, pootje in je hand houden, pootje op een meer onschuldige plek neerzetten. Er zijn legio mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kitten wil weer aan mijn trui zuigen en zit nu heul heul zielig omhoog te kijken. Maar die nagels doen zo pijn.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ESF voegt echt een paar jaar toe aan je leven!
Ik kreeg er heul geen bij de Ap. Ook vergeten moet ik zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net m'n eerste Beessies gehaald, als een kind zo blij
En is ook maar half zo schattig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aantal keren geprobeerd maar wil ie niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En Cat ben jij jonger dan de Grijze?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Even aan de nieuwkomers een vraagje(ik bedoel de ESF-ers)
Hoe oud zijn jullie allemaal?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kreeg er heul geen bij de Ap. Ook vergeten moet ik zeggen.
quote:
Is ook bij bepaalde producten hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ook bij bepaalde producten heNee dit zijn al die hysterische 40+ vrouwen die ze uitdelen als broodjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze spelen er zelf ook nog mee
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat is je sterrenbeeld eigenlijk? Mijne maagd leeuwquote:
heb je ook die grotequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net m'n eerste Beessies gehaald, als een kind zo blij
aaaawquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al een tijdje +12-loos nu je het zegt
quote:
Weegschaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is je sterrenbeeld eigenlijk? Mijne maagd leeuw
Das heul geen sjaal, das een groot Beessie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil die sjaal (toch?) misschien nog![]()
Die hoed is me iets teveel....
dan moet je snel wezen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil die sjaal (toch?) misschien nog![]()
Die hoed is me iets teveel....
quote:
Bij ons hadden ze er nog zatquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je snel wezen hoorEr zijn maar 75000 gemaakt hoorde ik
Hier bij de AH zijn bijna weg
En hij kost maar 2,49
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, dames en heren, excuseer me, ik moet schij- douchen.
Oh geen idee... Maar ik ben aan het lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weegschaal.
M'n uitspraken stroken daar niet zo mee?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das heul geen sjaal, das een groot Beessie!
Ehmmm Tombo wattishutnu?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is je sterrenbeeld eigenlijk? Mijne maagd leeuw
Beiden, ik ben immers non gewordenquote:
quote:
Als laatste dan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan ben je in principe toch ook een beetje een zwevende kiezer? Als je toch luistert naar de kieswijzer (en daarna de voordelen/nadelen afweging) en niet per definitie links bent?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beiden, ik ben immers non geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |