abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82547703
Zo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_82547754
had er ook 1 geopend
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:49:48 #3
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82547769
Mi-etje!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:50:03 #4
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82547785
Hahah, ik schreef mietje.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_82547801
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
Mi-etje!
pi_82547813
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
had er ook 1 geopend
En daarom copypasta ik ook even hier. Omdat jij die andere al gesloten had.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
Jij wilde vast dat iemand anders hem opende Pisces?
Nee dus!
[V&A SC] #36 Omdat het moet!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82547846
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En daarom copypasta ik ook even hier. Omdat jij die andere al gesloten had.
[..]

Nee dus!
[V&A SC] #36 Omdat het moet!

ben iets te gewend dat Pisces roept wie wil???
pi_82547855
Ml de gastmodkoningin
pi_82547871
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja maar juist daarom moet je dan toch GEEN partijen uitsluiten, anders krijg je nooit een objectief beeld, als je al vanuit onderbuikgevoelens partijen gaat uitsluiten
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar wilde je nu die 3 partijen eruit schrappen omdat ze steeds naar voren komen?
Bij mij komen die partijen toch onderaan dus ik hoef niks te schrappen.
Maar ik heb het over de mensen met juist die onderbuikgevoelens van Ll.
Er komt PVV o.i.d. naar voren maar volgens gaan ze roepen dat ze het daarom niet meer weten.
Dat geeft dus aan dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen qua gevoel. Nou dan zou ik ze dus uitsluiten en wellicht dat je dan wel weet waar je op moet stemmen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:52:29 #10
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82547934
LL als je die onderbuikgevoelens morgen nog steeds hebt, ben je misschien gewoon verliefd.
pi_82547937
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

agree
Plus dat ze vaak ineens vergeten zijn wat er nu in dat prgramma stond.

Och, linksom of rechtsom, ze komen altijd weer bij hun grondbeginselen uit. De keuze is eigenlijk dus niet zo heel moeilijk want ze verpakken het anders maar willen elke 4 jaar allemaal altijd nog hetzelfde.
The way you rock'n'roll
pi_82547967
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

[..]

Bij mij komen die partijen toch onderaan dus ik hoef niks te schrappen.
Maar ik heb het over de mensen met juist die onderbuikgevoelens van Ll.
Er komt PVV o.i.d. naar voren maar volgens gaan ze roepen dat ze het daarom niet meer weten.
Dat geeft dus aan dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen qua gevoel. Nou dan zou ik ze dus uitsluiten en wellicht dat je dan wel weet waar je op moet stemmen.
Nou dan vul je hem volgens mij al in de gedachte dat je op één partij uit wil komen. Want bij iedereen die ik tot nog toe heb gehoord of van heb gezien dat ze hem invulde stond de PVV of Verdonk wel in de top 5. Gros van die mensen heeft er niks mee, maar door hun populistische standpunten die goed vallen bij het publiek maar verder totaal onuitvoerbaar zijn scoren ze bij iedereen die zo'n stemwijzer invult vaak wel wat punten
pi_82547989
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
LL als je die onderbuikgevoelens morgen nog steeds hebt, ben je misschien gewoon verliefd.
Shit zou dat het zijn. Heb je dan ook een stemwijzer voor me om te zien op wie?
pi_82547997
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou dan vul je hem volgens mij al in de gedachte dat je op één partij uit wil komen. Want bij iedereen die ik tot nog toe heb gehoord of van heb gezien dat ze hem invulde stond de PVV of Verdonk wel in de top 5. Gros van die mensen heeft er niks mee, maar door hun populistische standpunten die goed vallen bij het publiek maar verder totaal onuitvoerbaar zijn scoren ze bij iedereen die zo'n stemwijzer invult vaak wel wat punten
Nee hoor. Maar als je echt links bent, kom je heus niet opeens bij rechts uit.
The way you rock'n'roll
pi_82548201
Neuh ongetwijfeld.

Een ieder moet het voor zich weten natuurlijk. Prima als iemand PVV of Verdonk gaat stemmen, hun keuze.
pi_82548277
quote:

[..]

Vergeet niet dat het niet een kwestie ja/nee is bij de vragen op bv een Kieskompas hè?
Je hebt 6 opties bij een vraag Zo zwart-wit is die test dus niet.
pi_82548290
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ml de gastmodkoningin
wilde allenig maar helpen
pi_82548296
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ongetwijfeld.

Een ieder moet het voor zich weten natuurlijk. Prima als iemand PVV of Verdonk gaat stemmen, hun keuze.

Als ze maar gaan stemmen
pi_82548307
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wilde allenig maar helpen

pi_82548308
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat het niet een kwestie ja/nee is bij de vragen op bv een Kieskompas hè?
Je hebt 6 opties bij een vraag Zo zwart-wit is die test dus niet.
Stemwijzer e.d. is gewoon mee eens / neutraal / mee oneens hoor.
pi_82548328
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Och, linksom of rechtsom, ze komen altijd weer bij hun grondbeginselen uit. De keuze is eigenlijk dus niet zo heel moeilijk want ze verpakken het anders maar willen elke 4 jaar allemaal altijd nog hetzelfde.
Mja dan wordt het lastig om op het programma af te gaan
pi_82548333
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Stemwijzer e.d. is gewoon mee eens / neutraal / mee oneens hoor.

Stemwijzer wel, Kieskompas niet. Hoor
pi_82548451
I know, ik vond die ook wat beter. Was ook wat duidelijker in z'n uitslag, je had gewoon die matrix en zag veel handiger per vraag wat het standpunt was van de partij die je aanklikte en hoe dat overeen kwam met wat je zelf geantwoord had op de vraag.
pi_82548548
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mja dan wordt het lastig om op het programma af te gaan
Nee hoor. In alle programma's zie je heel duidelijk de grondbeginselen terug.
The way you rock'n'roll
pi_82548607
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Klopt alleen moet eerlijk bekennen dat ik vooral af ga op de actualiteiten zoals hypotheekrenteaftrek, km heffing ideeën, zorgkosten enz.
pi_82548618
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat vind jij, het gros van Nederland niet. Zeker als je zweeft is het nogal een klus om 15 partijprogramma's van A tot Z door te spitten. Ik heb gewoon diverse stemwijzers gedaan en over de belangrijke punten even gegoogled. En dan word het clubje vanzelf steeds kleiner... Tot er nu nog maar eentje over is
pi_82548738
Ach, iedereen vindt dat hij het zelf het beste weet.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82548789
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Goodbye het volgende:
en iedereen een eigen mening
pi_82548808
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Goodbye het volgende:
En dat is maar goed ook.

Ik zou zelf nooit op Wilders bv. stemmen, maar ik vind mensen die zich verheven voelen boven de lui die dat wel doen ook geen haar beter dan Wilders zelf. Of mensen die vinden dat hij bevolkingsgroepen uitsluit en daarom maar vind dat HIJ uitgesloten moet worden, of niet mee mag doen, of willen immigreren als hij een paar zeteltjes wint.

Beetje pot - ketel verhaal in sommige gevallen
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:09:22 #30
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82548809
Ben er nu ECHT uit. D66
pi_82548822
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ben er nu ECHT uit. D66
Me too
pi_82548859
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat vind jij, het gros van Nederland niet. Zeker als je zweeft is het nogal een klus om 15 partijprogramma's van A tot Z door te spitten. Ik heb gewoon diverse stemwijzers gedaan en over de belangrijke punten even gegoogled. En dan word het clubje vanzelf steeds kleiner... Tot er nu nog maar eentje over is
Het gros van Nederland weet de grondbeginselen niet nee
En ze komen wel degelijk heel duidelijk terug in alle partij programma's. Heeft niks te maken met wat ik vind, dat is een feit. Daar is een partij namelijk op gebouwd en dat is en blijft altijd de basis van waaruit ze standpunten formuleren over actuele onderwerpen.
En als iedereen nou die grondbeginselen kenden, wisten mensen veel beter van zichzelf of ze links of rechts waren en was het een stuk makkelijker stemmen.
The way you rock'n'roll
pi_82548941
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En ze komen wel degelijk heel duidelijk terug in alle partij programma's. Heeft niks te maken met wat ik vind, dat is een feit. Daar is een partij namelijk op gebouwd en dat is en blijft altijd de basis van waaruit ze standpunten formuleren over actuele onderwerpen.
En als iedereen nou die grondbeginselen kenden, wisten mensen veel beter van zichzelf of ze links of rechts waren en was het een stuk makkelijker stemmen.
Dat is toch gewoon persoonlijk. Je kan mensen niet dwingen zich er in te verdiepen of er interesse voor te hebben... En 'makkelijker stemmen'is ook zo'n subjectieve kreet. Die mensen hebben echt geen problemen met stemmen hoor. Het zijn vaak de mensen die vinden dat ze op de foute partij stemmen die er problemen mee hebben, en in de waan zijn als ze zich er meer in verdiepten ze wel op een 'goede partij' zouden stemmen
pi_82549018
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ws wel, maar heb echt totaal geen politieke interesse en ook weinig mensen in mijn omgeving die dat hebben dus word ook niet aangestoken ofzo.
Tsja dan houdt het op hé
pi_82549064
quote:

[..]

Shit zou dat het zijn. Heb je dan ook een stemwijzer voor me om te zien op wie?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_82549088
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

pi_82549090
quote:

[..]

Bij jou zijn die onderbuikgevoelens vooral gerammel hé
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:14:14 #38
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82549095
quote:

[..]

pi_82549141
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bij jou zijn die onderbuikgevoelens vooral gerammel hé
ow
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

pi_82549163
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon persoonlijk. Je kan mensen niet dwingen zich er in te verdiepen of er interesse voor te hebben... En 'makkelijker stemmen'is ook zo'n subjectieve kreet. Die mensen hebben echt geen problemen met stemmen hoor. Het zijn vaak de mensen die vinden dat ze op de foute partij stemmen die er problemen mee hebben, en in de waan zijn als ze zich er meer in verdiepten ze wel op een 'goede partij' zouden stemmen
Dat vind ik helemaal niet. Er is geen fout.
Maar het is wel degelijker makkelijker een keuze te maken als je duidelijk weet of je in den beginne links of rechts bent. Scheelt zweven me dunkt.
The way you rock'n'roll
pi_82549244
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ws wel, maar heb echt totaal geen politieke interesse en ook weinig mensen in mijn omgeving die dat hebben dus word ook niet aangestoken ofzo.
Tsja dan houdt het op hé
Ja, daarom moet iedereen ook minimaal een jaartje maatschappijleer omdat soort dingen te leren
Nee serieus, bij dat vak leer je dingen waarvan je denkt dat je dat als volwassenen spontaan vanzelf wel weet of zo
The way you rock'n'roll
pi_82549248
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet. Er is geen fout.
Maar het is wel degelijker makkelijker een keuze te maken als je duidelijk weet of je in den beginne links of rechts bent. Scheelt zweven me dunkt.
En waarom denk jij dat die 'zwevende kiezers' het vervelend vinden te zweven? En waarom zouden ze het gemakkelijker te vinden te weten wat ze 'zijn'. Wellicht 'zijn' ze wel niet puur links of rechts, of verandert hun leven (of het politieke landschap) wel dusdanig snel dat de ene keer rechts hun belangen het beste behartigt en de andere keer weer een linkse partij
pi_82549317
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja, daarom moet iedereen ook minimaal een jaartje maatschappijleer omdat soort dingen te leren
Nee serieus, bij dat vak leer je dingen waarvan je denkt dat je dat als volwassenen spontaan vanzelf wel weet of zo
Oh nou dan zou ik het moeten weten na 3 jr maatschappijleer
pi_82549359
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou, ik heb maatschappijleer gehad maar daar heb ik weinig aan nu hoor
pi_82549376

Hoe is het hiier
pi_82549434
Jullie hebben lekker opgelet zeg
The way you rock'n'roll
pi_82549481
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie hebben lekker opgelet zeg
Mja wat er toen gezegd is kan ik nu echt niet koppelen aan de partijen.
Maarja dat maakte ik net al duidelijk ik kijk naar de standpunten en dan maar duimen dat ze niet met de wind meewaaien.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:21:14 #48
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82549528
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:

Hoe is het hiier
pi_82549531
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En waarom denk jij dat die 'zwevende kiezers' het vervelend vinden te zweven? En waarom zouden ze het gemakkelijker te vinden te weten wat ze 'zijn'. Wellicht 'zijn' ze wel niet puur links of rechts, of verandert hun leven (of het politieke landschap) wel dusdanig snel dat de ene keer rechts hun belangen het beste behartigt en de andere keer weer een linkse partij
Wellicht dat er mensen zijn die het leuk vinden ja. De mensen die ik ken, vinden het irritant in ieder geval.
En IK ben van mening dat je wel ergens in het midden kan zitten eventueel maar dat het vanwege die grondbeginselen nauwelijks mogelijk is dat nu links beter voor je op kan komen en over 4 jaar rechts.
Maar goed, dit is allemaal mijn mening nog steeds
The way you rock'n'roll
pi_82549559
Even aan de nieuwkomers een vraagje (ik bedoel de ESF-ers)
Hoe oud zijn jullie allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')