WAAROM IN GODSNAAM?quote:
Zoals ik al zei, ik ben nog niet verslagen.quote:
Waarom niet?quote:
Dan is DW dus van mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
Je mag heul niet met je piemel aan de piemel van muts der zoon komen.
Oke dat klinkt heel smerig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
Je mag heul niet met je piemel aan de piemel van muts der zoon komen.
Kom maar op.quote:
En waarom niet eerder?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Myreaeaeaeaeala je komt toch naar de BBQ ? DAN MAG JE ME DAN BEKIJKEN EN BEWONDEREN ;D
Ik was 16 toen ik begon. Maar ik was ook naief dus ik koos de verkeerde opleiding en nu ben ik 17 en schoolloos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook 16 toen ik mijn diploma in ontvangst nam.Maar 17 toen ik op het hbo begon.
Met hoeveel mensen heb je ;t gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben nog niet verslagen.
[..]
Waarom niet?
Jij komt ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Myreaeaeaeaeala je komt toch naar de BBQ ? DAN MAG JE ME DAN BEKIJKEN EN BEWONDEREN ;D
Als je nou even een pic plaatst dan kun je me misschien definitief overhalen ook te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Ik heb jou als goffik al bewonderd volgens jou. Ik weet er niks meer vanaf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
3quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen heb je ;t gedaan?
Omdat ik er een homo-BDSM ideeen bij krijg.
Dat is dan een zogenaamd sportfilmpje dat volgens mij vaker als fapfilmpje word gebruikt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Panda72 het volgende:
wat een buikspiertjes heeft deze mevrouw.
Als wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb jou als goffik al bewonderd volgens jou. Ik weet er niks meer vanaf.
Ik wil mijn volgende opleiding Cum Laude halenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef babybel het volgende:
ik was 16 toen ik op het MBO begon, ben nu 21 en zit er nog steeds
(Ben nu vanaf ca anderhalf jaar geleden hard aan de bak, heb alle theorie van niveau 3 en 4 in anderhalf jaar afgerond).
Daarvoor eigenlijk geen fuck gedaan![]()
Nee, dan sta ik daar zo van.. Hmm.. wies dat meisje nou, die herken ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Te smerig zelfsquote:
Die dame mag er inderdaad ehm... Best zijn, zeg maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dan een zogenaamd sportfilmpje dat volgens mij vaker als fapfilmpje word gebruikt.Wat een mooi lichaam.
en welke opleiding gaat dat worden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn volgende opleiding Cum Laude halen
Homies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3
Niet nodig, ik ben en blijf straight
Ja dat denk ik ook en deze mevrouw heeft vast heel lang en heel trouw gesport voordat ik zo'n lichaam heb ben ik tien jaar verder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dan een zogenaamd sportfilmpje dat volgens mij vaker als fapfilmpje word gebruikt.Wat een mooi lichaam.
ik vind zo gespierd echt nie mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Panda72 het volgende:
wat een buikspiertjes heeft deze mevrouw.
Correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Homies?
Weet je het zeker? Ik begin te twijfelen. Eerst die tongpiercing al, nu ook nog piemelboksen..![]()
Die zijn meestal ook gewoon opgegroeid met veel sporten en een slanke bouw en alles. Ik weet niet hoe dat bij jou zit hoor, maar ik zou nooit zo'n lichaam krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en deze mevrouw heeft vast heel lang en heel trouw gesport voordat ik zo'n lichaam heb ben ik tien jaar verder.*als het mij al lukt*
Ik ook nietquote:
is dat 1 opleiding?quote:
Jaquote:
Gingen jullie toen ook vergelijken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Correct.
Die heb ik al een paar jaar, dat wist je voor je aan me begon
En lassowerpen onder de douche op vakantie?
ah, op die fietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaNa een half jaar kies je voor Sportgezondheid of Sportmanagement.
Omg jij bent echt te raar voor woorden soms he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Correct.
Die heb ik al een paar jaar, dat wist je voor je aan me begon
En lassowerpen onder de douche op vakantie?
Iedereen een sticker metquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan sta ik daar zo van.. Hmm.. wies dat meisje nou, die herken ik niet.
Ik zal nooit zo;n lichaam krijgen, tenzij plastische chirurgiequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en deze mevrouw heeft vast heel lang en heel trouw gesport voordat ik zo'n lichaam heb ben ik tien jaar verder.*als het mij al lukt*
quote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen een sticker met
Hallo, ik ben
[insert username]
Ik ben denk ik wel het herkenbaarstquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen een sticker met
Hallo, ik ben
[insert username]
Kan je nagaan, ik had een plat buikjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ze rechtop staat heeft ze een plat buikje en dat wil ik ook. Maar als ze op haar rug ligt zie je inderdaad veel spieren ja.Ik wil wel haar platte buikje maar niet haar spiertjes. Maar niet getreurd dat gaat mij toch niet lukken
![]()
![]()
Ik had ook een plat buikje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik had een plat buikje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gingen jullie toen ook vergelijken?
Ik heb die van mij langer.![]()
wat meot ik me daarbij voorstellen en WIL ik me daar wat bij voorstellen?
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omg jij bent echt te raar voor woorden soms he.
Leg uit wat is lassowerpen onder de douche?
zoals ikke?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
denk dat ik de meeste wel herken, maar het is zo lullig als je niet weet wie het is. Hoewel ik sommige usernames niet eens ken uit het lijstje.
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 cameraquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens wel foto's maken. Zolang ik de macht over de camera heb kunnen er namelijk geen foto's van mij gemaakt worden.
Meer mensen hebben een cameraquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens wel foto's maken. Zolang ik de macht over de camera heb kunnen er namelijk geen foto's van mij gemaakt worden.
ik begin er niet eens aan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo;n lichaam krijgen, tenzij plastische chirurgie
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.quote:
Ik wil de mijne ook wel meenemen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik mis mijn maatje 34/36 ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart is er ook een variant op piemelboksen mogelijk?
Bijvoorbeeld piemel-tietboksen?
Dan win ik
Alles is mogelijk. Alleen m vs v niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart is er ook een variant op piemelboksen mogelijk?
Bijvoorbeeld piemel-tietboksen?
Dan win ik
Of tenzij je net zoals de sterren veel geld hebt om een Personal Trainer in te huren die je een aantal uren per dag afbeult.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo;n lichaam krijgen, tenzij plastische chirurgie
Niet sexy.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee.
/care.
Hou het op een meatspin, maar dan gewoon met de hand gedaan. Leuter vastpakken, en rondslingeren, alsof je een lasso gaat gooien.
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel het herkenbaarst
Zo klopt hij voor mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
hihiquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijn
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik had een plat buikje
Ik neem mijn EOS mee met zoomlens, kan ik mooie tietfoto's makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 camera
Ik mis het sowieso om normale maten kleren te kopen. En shirtjes waar m;n tieten wel normaal inpassen.quote:
Weet je niet, je was er niet bij.quote:
Tuurlijk is dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Alleen m vs v niet.
Tietboksen
JA!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 camera
er staat me weer iets bij jaquote:
Ik neem een compact mee denk ik. Beetje nutteloos om met een grote te lopen denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel meenemen hoor
Ik ook. Ik had nog minder buik dan jij nu hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo klopt hij voor mij.
Ik moet weer meer gaan sporten
Nee, dat is een ongelijke strijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel mogelijk.
Je durft gewoon niet
Dus niet zoals die kont op de damquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem mijn EOS mee met zoomlens, kan ik mooie tietfoto's makenen lekkere mannenkonten
Helaas welquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mis het sowieso om normale maten kleren te kopen. En shirtjes waar m;n tieten wel normaal inpassen.Daar weet jij alels van.
Same here. En dan mag ik aan raph gaan uitleggen wie iedereen isquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijn
Hoi Ik ben Sachaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik toen ik 8 was, en daarna is het alleen maar bergje af gegaanquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
ROFLquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij was te druk bezig met die buitenlandse meisjes te versieren.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had nog minder buik dan jij nu hebt.
Je gaat het laten zien?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is een ongelijke strijd.
Ik durf wel. Ik ben alleen bang dat Raph me opeens een stuk minder lief vind
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef babybel het volgende:
[..]
ROFL
kan me nog iets herinneren met saab - zweden - vakantie
Guess againquote:
Buikje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
Allemaal zo huilen om een buikje
WAT IS ER AAN DE HAND
Wij willen ons buikje van vroeger weer terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
In een half jaar tijd 20 kg aankomen is niet tof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |