Ik zeg doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen een sticker met
Hallo, ik ben
[insert username]
Ik ben denk ik wel het herkenbaarstquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen een sticker met
Hallo, ik ben
[insert username]
Kan je nagaan, ik had een plat buikjequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ze rechtop staat heeft ze een plat buikje en dat wil ik ook. Maar als ze op haar rug ligt zie je inderdaad veel spieren ja.Ik wil wel haar platte buikje maar niet haar spiertjes. Maar niet getreurd dat gaat mij toch niet lukken
![]()
![]()
Ik had ook een plat buikje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik had een plat buikje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gingen jullie toen ook vergelijken?
Ik heb die van mij langer.![]()
wat meot ik me daarbij voorstellen en WIL ik me daar wat bij voorstellen?
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omg jij bent echt te raar voor woorden soms he.
Leg uit wat is lassowerpen onder de douche?
zoals ikke?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
denk dat ik de meeste wel herken, maar het is zo lullig als je niet weet wie het is. Hoewel ik sommige usernames niet eens ken uit het lijstje.
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 cameraquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens wel foto's maken. Zolang ik de macht over de camera heb kunnen er namelijk geen foto's van mij gemaakt worden.
Meer mensen hebben een cameraquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens wel foto's maken. Zolang ik de macht over de camera heb kunnen er namelijk geen foto's van mij gemaakt worden.
ik begin er niet eens aan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo;n lichaam krijgen, tenzij plastische chirurgie
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.quote:
Ik wil de mijne ook wel meenemen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik mis mijn maatje 34/36 ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart is er ook een variant op piemelboksen mogelijk?
Bijvoorbeeld piemel-tietboksen?
Dan win ik
Alles is mogelijk. Alleen m vs v niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart is er ook een variant op piemelboksen mogelijk?
Bijvoorbeeld piemel-tietboksen?
Dan win ik
Of tenzij je net zoals de sterren veel geld hebt om een Personal Trainer in te huren die je een aantal uren per dag afbeult.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo;n lichaam krijgen, tenzij plastische chirurgie
Niet sexy.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee.
/care.
Hou het op een meatspin, maar dan gewoon met de hand gedaan. Leuter vastpakken, en rondslingeren, alsof je een lasso gaat gooien.
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel het herkenbaarst
Zo klopt hij voor mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
hihiquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijn
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik had een plat buikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |