Ik neem mijn EOS mee met zoomlens, kan ik mooie tietfoto's makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 camera
Ik mis het sowieso om normale maten kleren te kopen. En shirtjes waar m;n tieten wel normaal inpassen.quote:
Weet je niet, je was er niet bij.quote:
Tuurlijk is dat wel mogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Alleen m vs v niet.
Tietboksen
JA!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want op een meet met 20 man is er maar 1 camera
er staat me weer iets bij jaquote:
Ik neem een compact mee denk ik. Beetje nutteloos om met een grote te lopen denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil de mijne ook wel meenemen hoor
Ik ook. Ik had nog minder buik dan jij nu hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo klopt hij voor mij.
Ik moet weer meer gaan sporten
Nee, dat is een ongelijke strijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel mogelijk.
Je durft gewoon niet
Dus niet zoals die kont op de damquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem mijn EOS mee met zoomlens, kan ik mooie tietfoto's makenen lekkere mannenkonten
Helaas welquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik mis het sowieso om normale maten kleren te kopen. En shirtjes waar m;n tieten wel normaal inpassen.Daar weet jij alels van.
Same here. En dan mag ik aan raph gaan uitleggen wie iedereen isquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijn
Hoi Ik ben Sachaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En ik denk dat ik ook heel veel wel zal herkennen, maar er staan ookal usernames tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb. Dus ik heb dan ook geen flauw idee wie dat zullen zijn
ik toen ik 8 was, en daarna is het alleen maar bergje af gegaanquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikspieren waren bijna zichtbaar. Er zat alleen een miniem laagje vet op.
Ik mis het.
ROFLquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij was te druk bezig met die buitenlandse meisjes te versieren.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had nog minder buik dan jij nu hebt.
Je gaat het laten zien?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is een ongelijke strijd.
Ik durf wel. Ik ben alleen bang dat Raph me opeens een stuk minder lief vind
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:26 schreef babybel het volgende:
[..]
ROFL
kan me nog iets herinneren met saab - zweden - vakantie
Guess againquote:
Buikje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
Allemaal zo huilen om een buikje
WAT IS ER AAN DE HAND
Wij willen ons buikje van vroeger weer terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
In een half jaar tijd 20 kg aankomen is niet tof.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:25 schreef Opdekop het volgende:
WAT IS ER AAN DE HAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |