Ik schrok alquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef Jelief het volgende:
idd Ingrid, is pas volgende week, niet zo'n haast dus pfiew
Had ie maar geen mus moeten worden..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef tessie het volgende:
Er is net een musje hier tegen de schuifpui gevlogen en nu issie dood
Ik denk wel dat het goed gaat...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kaartje voor de buurvrouw, per ongeluk bij mij bezorgd, staat erop:
Hopelijk gaat het al weer iets beter met je.
Jammer dat er geen retour-adres bij staat, anders had ik even antwoord gegeven.
of een soaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh!
Ja, of ze heeft een heeeeeeeeeeeele rare ziekte.
Of last van d'r darmen ofzo.
die had geld waard kunnen zijn!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net zo'n mooi exemplaar gepoept, ik vond het jammer dat ik mn telefoon niet bij me had... Hadden jullie ook mee kunnen genieten.
Ja I know!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Gewoon heel simpel hoor, dat er 150 stoelen te verdelen zijn, en dat degene met de meeste stoelen de meeste mensen van dezelfde partij heeft dus dat die het vaakst zijn zin krijgt. En dat die ook de allerhoogste baas mag leveren. De eerste minister. Gelukkig wilde hij toen nog wel weten wat ministers zijn, maar was hij ook afgeleid door het feit dat ie een vriendje zag.lucky me.
Ik vind jou echt leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Had ie maar geen mus moeten worden..
Na het grapje van ticoo...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef tessie het volgende:
Er is net een musje hier tegen de schuifpui gevlogen en nu issie dood
ben jij ook altijd zo bang dat hij al fietsend een rijtje autospiegels raakt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, en al fietsend ook nog hč, dus tussendoor ook nog: "fiets nou niet steeds op de stoep, kijk uit, pas op voor die auto, kijk voor je, we gaan naar links, NIET OP DE STOEP! kijk voor je...
Dat is gelukkig niet het andere uiterste:Pquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ik heb ook weer ff aan mijn burgerplicht voldaan. Ook voor de man, die had me volmacht gegeven. Hij wild PVV stemmendus daar heb ik ook maar ff GL van gemaakt
Ik snap hem niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra!
Bram net: dat meisje dat mijn kar heeft hč, die is haar tas vergeten en de babybak.
ah, leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef E.T. het volgende:
Aaarrgghh.. Wil ik m'n stiefmoeder naar het station brengen, is de accu leegTijn weer met z'n grijpgrage vingertjes aan het knopje van de binnenverlichting gezeten
![]()
Das al watquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet nu iig wel waar het stembureau is
Idee: schrijf er een boek overquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Fannie het volgende:
Mijn buuf gaat verhuizen, die van de Mosterd en de poppenkraam!
(Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt, kan nie veul erger zijn)
iS er live diego op? Eva zit nu naar een opgenomen aflevering te kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dochter ligt languit op de bank Diego te kijken en gaat steeds langzamer knipperenDat het eten maar ff snel opschiet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Idee: schrijf er een boek over
'Mijn jaren naast een oplichtster' oid, hoeft natuurlijk niet waar te zijn. In tegenstelling, zelfs, lieg en bedrieg, en het wordt een daverend succes...
Macaroni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |