Na het grapje van ticoo...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef tessie het volgende:
Er is net een musje hier tegen de schuifpui gevlogen en nu issie dood
ben jij ook altijd zo bang dat hij al fietsend een rijtje autospiegels raakt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, en al fietsend ook nog hè, dus tussendoor ook nog: "fiets nou niet steeds op de stoep, kijk uit, pas op voor die auto, kijk voor je, we gaan naar links, NIET OP DE STOEP! kijk voor je...
Dat is gelukkig niet het andere uiterste:Pquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, ik heb ook weer ff aan mijn burgerplicht voldaan. Ook voor de man, die had me volmacht gegeven. Hij wild PVV stemmendus daar heb ik ook maar ff GL van gemaakt
Ik snap hem niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Leandra!
Bram net: dat meisje dat mijn kar heeft hè, die is haar tas vergeten en de babybak.
ah, leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef E.T. het volgende:
Aaarrgghh.. Wil ik m'n stiefmoeder naar het station brengen, is de accu leegTijn weer met z'n grijpgrage vingertjes aan het knopje van de binnenverlichting gezeten
![]()
Das al watquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet nu iig wel waar het stembureau is
Idee: schrijf er een boek overquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Fannie het volgende:
Mijn buuf gaat verhuizen, die van de Mosterd en de poppenkraam!
(Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt, kan nie veul erger zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |