quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...
Ik zal me inhouden
Ook alles wat je inhoudt kan tegen je gebruikt wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...
Ik zal me inhouden
Hoe danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ook alles wat je inhoudt kan tegen je gebruikt worden
In, daar heb je geen webcam voor nodig, met een (vaste) telefoonlijn kom je ook al heel ver.quote:
Of in maatpak, en jezelf dan voorstellen als de nieuwe baas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef moussy het volgende:
Ik moet er om 14 uur zijn, zal ik maar gewoon op mn slippers gaan, kauwgom in mn mond en meteen vragen wat het uurloon is? Ben ik lekker snel klaar
Misschien is dat precies wat ze zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef moussy het volgende:
Ik moet er om 14 uur zijn, zal ik maar gewoon op mn slippers gaan, kauwgom in mn mond en meteen vragen wat het uurloon is? Ben ik lekker snel klaar
ja.. als postbóde heb je meer, maar dan moet je ook sorteren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is minder dan het minimumloon?
Waren daar niet regls voor? Dat postbezorgers niet op slippers mochten lopen en nietin korte broeken? Of was dat bij onze blauwe vrinden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is dat precies wat ze zoeken.
Jij goede vrouw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef Memmel het volgende:
Snorf....he..zweet in mijn bilnaad, maar de dag is al halfom!
Om 11 uur maar even naar de markt, J. vroeg of ik zijn pakketje even wilde ophalen. Let op het willekeurige gebruik van het achtervoegsel -je. Tering man oh man, een doos!! Zwaar!! Ik dat ding bovenop de buggy (met Morris daar nog in) getild, naar de auto gewaggeld onder een luid 'hier blijven Anna, hier blijven, HIER BLIJVEN. nee je mag NIET op de krokodillen glijbaan, nee je mag nu geen APPELUH kopen, handje geven'.
Toen terug naar het stadsdeelkantoor, rij tot op straat voor het stembureau. Naar de AH, Morris diareet zijn broek vol, naar het stembureau hier in de buurt, snel snel snel stemmen (terwijl Morris rondkruipt daar en Anna door de stemhokjes heen aan het springen was). Zo nu lekker thuis. hehe.
echt niet, zijn nog steeds poepgoed man!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks an
Ja maar dan nog. Dat mag heul nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef moussy het volgende:
[..]
ja.. als postbóde heb je meer, maar dan moet je ook sorteren.
Het zal het idee wel zijn... als je denkt aan luis dan krijg je ook spontaan jeuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef Memmel het volgende:
Gordelroos kan volgens mij overal zitten hoor
Het wordt aangevuld tot het minimumloon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is minder dan het minimumloon?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai!
Twee uur sporten bij deze temperatuur of meer deze warme klamme vochtigheid is bijna niet te doen zegMaar het is weer volbracht. De rest van de middag ga ik hangen. (op de bank hè, op de bank)
Aarszweet door je bilnaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ik doe het je niet na. Net naar buiten geweest om een vaderdagkadootje te scoren en ik heb halverwege zowel mn eigen als Amélie's jasje uitgedaan. Wat benauwd zegzweet over mn rug gewoon pff...
Memmel![]()
fijn zulke middagen.
ja zo ranzigquote:
vaderdag is volgende week zondag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel wat een middag zeg!
Ja het is hier ook goor benauwd plakkerig kutweer. Met nu ineens wel regen zie ik.
Uiteraard als je bijna weg moet.
Kim is net ook mee geweest in het stemhokje. Ze dacht dat ik ging kleuren.
Ze heeft mijn paspoort gegeven en het stembiljet in de container gedaan. Vond ze wel stoer.
Vaderdag duurt toch nog wel even?
nee idd pas volgende week!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef Jelief het volgende:
idd Ingrid, is pas volgende week, niet zo'n haast dus pfiew
Je bent net terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Vicky het volgende:
Ik ben jaloers!
Mijn zusje gaat over een uurtje de lucht in... Ze gaat 2 weken naar Tenerife!
dus??quote:
Wat zeg je dan? Twan is ook heel nieuwsgierig... en we proberen het een beetje uit te leggen, maar het is best ingewikkeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh. ik ben echt moe man.Net al even wezen stemmen en een lesje staatsinrichting aan uk vanwege véél vragen.
Ja dat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja zo ranzig![]()
en dat je dan afvraagt of je ongesteld bent geworden of dat het 'gewoon' zweet is
oi!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja dat!
Andersom is trouwens ook vreselijk...is ook eens gebeurd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Gewoon heel simpel hoor, dat er 150 stoelen te verdelen zijn, en dat degene met de meeste stoelen de meeste mensen van dezelfde partij heeft dus dat die het vaakst zijn zin krijgt. En dat die ook de allerhoogste baas mag leveren. De eerste minister. Gelukkig wilde hij toen nog wel weten wat ministers zijn, maar was hij ook afgeleid door het feit dat ie een vriendje zag.lucky me.
Mja, en al fietsend ook nog hè, dus tussendoor ook nog: "fiets nou niet steeds op de stoep, kijk uit, pas op voor die auto, kijk voor je, we gaan naar links, NIET OP DE STOEP! kijk voor je...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
stoelendans
Memmeloei.
hopelijk niet in een witte broek.
hahahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, en al fietsend ook nog hè, dus tussendoor ook nog: "fiets nou niet steeds op de stoep, kijk uit, pas op voor die auto, kijk voor je, we gaan naar links, NIET OP DE STOEP! kijk voor je...
Wit of niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
stoelendans
Memmeloei.
hopelijk niet in een witte broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |