Oef. Erg langquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:33 schreef Memmel het volgende:
Oh jongens, ik werk vandaag thuis. Met 2 kinderen om me heen.
Het is pas half elf...hoe lang gaat deze dag nog duren?
Zo een heb ik gehad! Joepquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn favoriet onder de rare beesten, de axolotl
[ afbeelding ]
Ook wel bekend als Mexicaans watermonster of Mexicaanse wandelvis. Een soort salamander die het larvale stadium nooit ontgroeit.
Mijn nichtje van 12 heeft een Twilght tapijt op haar kamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Kleurdoos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOHHH De derde twilight film komt natuurlijk eind deze maand uit
[/pubermeisje]
Ja, alsof Leander ineens jouw stem gaat beïnvloeden , of de verkiezingen boycottenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef freecell het volgende:
Beestjes![]()
Net wezen stemmen...
Maar met draagdoek het stemhokje in? Dát mag niet hoor! Je mag maar met één persoon het hokje in!
Toen ik zei: 'dan loopt hij weg, houdt u hem even in de gaten?' Was het 'o, kan hij al lopen? *schrik*' en toen mocht het ineens wel.
Géén ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
FreecellMet z`n 2en in een hokje, zijn ze bang dat je onder invloed van je baby op de verkeerde partij stemt?
Het is hier ook erg drukkend, maar nu regent het zachtjes... dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:
noujaaaa free![]()
KD wat doe je nu voor werk? Freelance ofzo? Of weer terug bij je oude werk![]()
t is keibenauwd hier, heel vies drukkend ofzo, ik ga zo maar es naar buiten, kijken of het daar beter is.
Jaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Tis tijd voor een lekker flinke onweerbui.
Als het een hele poos niet heeft geregend en dan opeen keihard, dat ruikt zo lekker.
oh bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Morgen wordt het gewoon 25 graden, met regen.. Bah dat zal wel lekker benauwd worden.
Spelen ze in je keuken dan? Zo nee... Terecht, vrouw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is spontaan uitgenodigd om vanavond mee te gaan naar Rage against the Machine. Hij wel en ik nietTerwijl hij eigenlijk niet de muziekliefhebber is van ons 2
Die zijn alweer op... Ik had ook de laatste mee moeten nemen.. Wat kan het leven hard zijn...quote:
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks anquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is spontaan uitgenodigd om vanavond mee te gaan naar Rage against the Machine. Hij wel en ik nietTerwijl hij eigenlijk niet de muziekliefhebber is van ons 2
Don`t carequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks an
Was me nog niet opgevallen, maar nu je t zegtquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Valt het jullie ook op dat H een zonnebril opzet terwijl hij er al 1 opheeft?
jup, gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Jup, gespot!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
zelfquote <<FAIL>>quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Jup, gespot!
Horatio is zo makkelijk om uit te lachen
Als je herrie in de keuken wilt horen moet je even hier langskomen. Lief sloopt het aanrechtblad met *yuck* tegeltjes er uitquote:
Das fijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je herrie in de keuken wilt horen moet je even hier langskomen. Lief sloopt het aanrechtblad met *yuck* tegeltjes er uit
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?quote:
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Das fijn
Iemand nog een tip hoe je aan een freelance thuiswerkbaantje komt?
Op vakaturesites vind je alleen maar acquisitie-baantjes en dat ga ik niet doen
Nah hij gaat met zijn vrienden. Zou wel wat raar zijn om dan in zijn plaats mee te gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef trui het volgende:
[..]
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?
macka, ook al aan een nieuwe keuken (of aanrechtblad)? dan is slopen best leuk!![]()
wij moeten nog 2 weekjes wachten...
Omdat het nou wel erg vies werd met gebroken tegeltjes en loslatende voegen in onze jaren 70 keuken moest er een nieuw aanrechtblad komen. De rest moet nog maar een tijd mee. Al is de houten rand die we wilden hergebruiken zojuist gesneuveldquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef trui het volgende:
[..]
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?
macka, ook al aan een nieuwe keuken (of aanrechtblad)? dan is slopen best leuk!![]()
wij moeten nog 2 weekjes wachten...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...
Ik zal me inhouden
Ook alles wat je inhoudt kan tegen je gebruikt wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...
Ik zal me inhouden
Hoe danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ook alles wat je inhoudt kan tegen je gebruikt worden
In, daar heb je geen webcam voor nodig, met een (vaste) telefoonlijn kom je ook al heel ver.quote:
Of in maatpak, en jezelf dan voorstellen als de nieuwe baas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef moussy het volgende:
Ik moet er om 14 uur zijn, zal ik maar gewoon op mn slippers gaan, kauwgom in mn mond en meteen vragen wat het uurloon is? Ben ik lekker snel klaar
Misschien is dat precies wat ze zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef moussy het volgende:
Ik moet er om 14 uur zijn, zal ik maar gewoon op mn slippers gaan, kauwgom in mn mond en meteen vragen wat het uurloon is? Ben ik lekker snel klaar
ja.. als postbóde heb je meer, maar dan moet je ook sorteren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is minder dan het minimumloon?
Waren daar niet regls voor? Dat postbezorgers niet op slippers mochten lopen en nietin korte broeken? Of was dat bij onze blauwe vrinden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is dat precies wat ze zoeken.
Jij goede vrouw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef Memmel het volgende:
Snorf....he..zweet in mijn bilnaad, maar de dag is al halfom!
Om 11 uur maar even naar de markt, J. vroeg of ik zijn pakketje even wilde ophalen. Let op het willekeurige gebruik van het achtervoegsel -je. Tering man oh man, een doos!! Zwaar!! Ik dat ding bovenop de buggy (met Morris daar nog in) getild, naar de auto gewaggeld onder een luid 'hier blijven Anna, hier blijven, HIER BLIJVEN. nee je mag NIET op de krokodillen glijbaan, nee je mag nu geen APPELUH kopen, handje geven'.
Toen terug naar het stadsdeelkantoor, rij tot op straat voor het stembureau. Naar de AH, Morris diareet zijn broek vol, naar het stembureau hier in de buurt, snel snel snel stemmen (terwijl Morris rondkruipt daar en Anna door de stemhokjes heen aan het springen was). Zo nu lekker thuis. hehe.
echt niet, zijn nog steeds poepgoed man!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks an
Ja maar dan nog. Dat mag heul nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef moussy het volgende:
[..]
ja.. als postbóde heb je meer, maar dan moet je ook sorteren.
Het zal het idee wel zijn... als je denkt aan luis dan krijg je ook spontaan jeuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef Memmel het volgende:
Gordelroos kan volgens mij overal zitten hoor
Het wordt aangevuld tot het minimumloon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is minder dan het minimumloon?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai!
Twee uur sporten bij deze temperatuur of meer deze warme klamme vochtigheid is bijna niet te doen zegMaar het is weer volbracht. De rest van de middag ga ik hangen. (op de bank hè, op de bank)
Aarszweet door je bilnaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ik doe het je niet na. Net naar buiten geweest om een vaderdagkadootje te scoren en ik heb halverwege zowel mn eigen als Amélie's jasje uitgedaan. Wat benauwd zegzweet over mn rug gewoon pff...
Memmel![]()
fijn zulke middagen.
ja zo ranzigquote:
vaderdag is volgende week zondag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel wat een middag zeg!
Ja het is hier ook goor benauwd plakkerig kutweer. Met nu ineens wel regen zie ik.
Uiteraard als je bijna weg moet.
Kim is net ook mee geweest in het stemhokje. Ze dacht dat ik ging kleuren.
Ze heeft mijn paspoort gegeven en het stembiljet in de container gedaan. Vond ze wel stoer.
Vaderdag duurt toch nog wel even?
nee idd pas volgende week!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:22 schreef Jelief het volgende:
idd Ingrid, is pas volgende week, niet zo'n haast dus pfiew
Je bent net terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef Vicky het volgende:
Ik ben jaloers!
Mijn zusje gaat over een uurtje de lucht in... Ze gaat 2 weken naar Tenerife!
dus??quote:
Wat zeg je dan? Twan is ook heel nieuwsgierig... en we proberen het een beetje uit te leggen, maar het is best ingewikkeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh. ik ben echt moe man.Net al even wezen stemmen en een lesje staatsinrichting aan uk vanwege véél vragen.
Ja dat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja zo ranzig![]()
en dat je dan afvraagt of je ongesteld bent geworden of dat het 'gewoon' zweet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |