iS er live diego op? Eva zit nu naar een opgenomen aflevering te kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dochter ligt languit op de bank Diego te kijken en gaat steeds langzamer knipperenDat het eten maar ff snel opschiet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Idee: schrijf er een boek over
'Mijn jaren naast een oplichtster' oid, hoeft natuurlijk niet waar te zijn. In tegenstelling, zelfs, lieg en bedrieg, en het wordt een daverend succes...
Macaroni
Zet dat er dan wel even bij op het stemformulier. Zullen ze blij mee zijnquote:
Als je echt grappig wil zijn dan stem je op de SGP, en dan de 1e vrouw van de lijst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga zo stemmen.. zal ik eens grappig gaan doen?
Nog interessanter, anoniem en dan met zo'n vervormde stem.... De media lust er pap van...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Fannie het volgende:
[..]
![]()
Mijn hubby zei laatst al "ik ga een boek schrijven, getiteld "Ik woonde naast een poppenkast"......![]()
![]()
Maar ik wil niet met mn kop op tv![]()
En je mag best een happie mee eten hoor, tis alleen koud (en op) denk ik als je aankomt hier
DVD, er is `s ochtends live Diegoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
iS er live diego op? Eva zit nu naar een opgenomen aflevering te kijken.
Het baby monarch vlinder festival (ofzoiets)
oooh lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Sorbootje het volgende:
KD ik eet gestoomde zalmforel, knoflookaardappeltjes en groene asperges![]()
BE, heb jij zo'n spannende buurvrouw?
Ik vind dat een bijzonder goed planquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Memmel het volgende:
TF ik denk dat ik Anna eens wijs ga maken dat Nick jr. weg is.
Oh, dat scheelt een hoop Blues Clues! Fuck Steve!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Memmel het volgende:
TF ik denk dat ik Anna eens wijs ga maken dat Nick jr. weg is.
Echt he. Die dansjes, en dan met zn trui in zn broek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt een hoop Blues Clues! Fuck Steve!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |