quote:Oh ja dat is ook wel lekker. Jij hebt nog meer armen en benen waar je last van hebt
Hoe ist nu met Jen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef Ticootje het volgende:
Met Jen gaat het prima hoor.. Ik twijfelde gister heel erg of het nu wel of geen pokjes waren.. Ze had er 1 op haar doos en 1 in haar knieholte... Maar vanmorgen zag ik meedere blaasjes in haar nek en op haar hoofd... Ze heeft verder nergens last van..
Maar als de blaasjes komen zijn ze toch al ziek geweest?
besmettelijke fase is toch pas voorbij als de blaasjes beginnen met indrogen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze de besmettelijke fase voorbij, maar ze kunnen dan wel degelijk nog wel ziek worden hoor.
Oh... Nou we zien wel.. Hopen dat het meevalt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze de besmettelijke fase voorbij, maar ze kunnen dan wel degelijk nog wel ziek worden hoor.
grote bos bloemen mee doet het bij mijn mama meestal goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Oh Free, wat belábberd allemaal zeg![]()
Dikke kus voor jou!
En zucht, nu moet ik ook holografische nagellakjes. Mínstens 6 kleurenEn ik bén helemaal geen nagellakjesmens, normaalgesproken.. Hoewel ik nu al anderhalve week straight met nagellak erop rondloop
En oh oh mensen, wat ik me gisteren toch ineens bedacht.. Mijn moeder is vandaag jarig en ik heb gisteravond pas gebeld om te vragen wat ze doet en nu moet ik vandaag nog een cadeautje regelenBeschámend gewoon, dat is me nog nooit gebeurd..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
besmettelijke fase is toch pas voorbij als de blaasjes beginnen met indrogen?
Maar geef Jen een dikke knuffel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
grote bos bloemen mee doet het bij mijn mama meestal goed
2 dagen volgens mij BE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is men daarover van gedachten veranderd.
Of wacht, nou ja.
Iig is het zo dat waterpokken al besmettelijk is 2 weken voor de blaasjes zich laten zien...
Daarom mogen kindjes tegenwoordig op de meeste kdv's gewoon komen als ze waterpokken hebben (mits geen koorts) omdat het dan toch geen nut meer heeft om besmetting te voorkomen.
Hoe lang dat blijft weet ik eig. niet. Idd mss wel tot de pokjes opgedroogd zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
2 dagen volgens mij BE.
Hommels zijn gelukkig niet zo vervelend als Wespen. Maken die ook honingnesten vraag ik me nu ineens af? (Bijen geven van die vieze vlekken)
En Free! rustig aan maar even vandaag. Een mens zou van minder chagerijnig raken
Wel een incubatietijd van 11 dagen, Maar niet al die tijd besmettelijk. Nou ja, hoe dan ook, ze zijn besmettelijk voordat je de pokken ziet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij zeiden ze bij ons 2 weken.
Hangt er van af waar je de klemtoon bedoelt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:06 schreef amaranta het volgende:
Krijg een mailtje via mp van iemand die iets wil kopen,kijk ik naar zn emailadres. Is het zeg maar iets in de trant van...heelgrootgeslachstdeelinopgewondentoestand @ mailprovider .com
Moet ik zo iemand nou echt serieus nemen?
Het is een spel voor de spelcomputer.quote:
ik heb liever lieveheersbeestjes..quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef Sorbootje het volgende:Wel lef om met zo'n e-mailadres je marktplaatsadministratie (jazeker) te doen!
Hommels zijn lieve sagtes! (maar snap dat je ze liever niet in je muur hebt Vicky)
[ afbeelding ]
Kijk danIk willem aaien!
Oh hoi trouwens.
Nou, die hebben wij trouwens. Zitten altijd tussen een raam hier in de woonkamer, als je dan dat raam opendoet (vooral in de herfst en winter trouwens) liggen er ineens een stuk of 20 lieveheersbeestjes door het huis. Beetje jammer met 3 op alles-jagende-kattenquote:
Maar ze pletten ze wel. Hiero tenminstequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook eens een vreselijke plaag met lieveheersbeetjes gehad... Vieze beesten man, zelfs de katten lusten ze niet.
Moet je inderdaad ook niet doen, want dan komt er frisse lucht in je huis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, die hebben wij trouwens. Zitten altijd tussen een raam hier in de woonkamer, als je dan dat raam opendoet (vooral in de herfst en winter trouwens) liggen er ineens een stuk of 20 lieveheersbeestjes door het huis. Beetje jammer met 3 op alles-jagende-kattenDat raam doen we gelukkig toch al bijna nooit open, dat scheelt
beter dan een meikeverplaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
wij hadden vorig jaar een gegroefde lapsnuitkeverplaag.
Echt!
een wattuh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
wij hadden vorig jaar een gegroefde lapsnuitkeverplaag.
Echt!
Ja echt hoor, stel je voor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Moet je inderdaad ook niet doen, want dan komt er frisse lucht in je huis.
Lieveheersbeestjes zijn trouwens wel heel erg
gadverdegadverdamme!quote:
dat dacht ik dus ookquote:
Ja fijn, vooral als je dan nog geen tuin hebt ehquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef Incantrix het volgende:
En lieveheerstbeestjes eten wel bladluis, dus in je tuin zijn ze wel
Alleen in huis hoeft het van mij niet zo. Dan heb ik liever spinnetjes in huis
En je hoort ze dus echt lopen over de vloer... ook al zijn ze best klein!quote:
Ja, kon ik mooi al die lijken opruimen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar ze pletten ze wel. Hiero tenminste
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik ben ook dol op hommels.Is dat gek dan?
![]()
Kijk wat ik vond net toen ik iets aan het google-en was
[ afbeelding ]
Ja, hiero ook zo. De enige planten die het overleven op ons balkon zijn de grasjes die ooit onze bloempotten in zijn gewaaid en de eikel die een vogel erin heeft begraven en waar nu een plant uitgroeitquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja fijn, vooral als je dan nog geen tuin hebt ehieveheerbeestterroristen op 1 hoog
en ze zaten allemaal tussen de balkondeur
Valse wimpers!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
close up is ie wel schattig
[ afbeelding ] dat kapsel![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
deze vraag ik elk jaar voor mijn verjaardag, tevergeefs
o en ik ben bang vor grote groene sprinkhanen, er zette 1 ooit de achtervolging in (was nogal aangetrokken tot mijn felgele sporttas) ik was zo bang
jij bent raarquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Die springspinnetjes zijn lief.
Smakelijk Tico
die ogenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
deze vraag ik elk jaar voor mijn verjaardag, tevergeefs
o en ik ben bang vor grote groene sprinkhanen, er zette 1 ooit de achtervolging in (was nogal aangetrokken tot mijn felgele sporttas) ik was zo bang
Oh, die zijn leuk! Die lopen zo raarquote:
quote:
Wat een geinig beest!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn favoriet onder de rare beesten, de axolotl
[ afbeelding ]
Ook wel bekend als Mexicaans watermonster of Mexicaanse wandelvis. Een soort salamander die het larvale stadium nooit ontgroeit.
KIELEKIELEquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel bekend als Mexicaans watermonster of Mexicaanse wandelvis. Een soort salamander die het larvale stadium nooit ontgroeit.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh ja, ik moet ook nog even ontbijten!
Oh en meiden, ik moet het even kwijt, maar ik vind jullie echt heel![]()
En glimlacht hij altijd? Of is dat een grijns zo van, ik ga jou te pakken met mijn grote tanden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat doe je!
![]()
Ik moest echt even kijken of jij het wel was! Jij vloekt toch echt nooit?
Lacht altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
En glimlacht hij altijd? Of is dat een grijns zo van, ik ga jou te pakken met mijn grote tanden?
Oef. Erg langquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:33 schreef Memmel het volgende:
Oh jongens, ik werk vandaag thuis. Met 2 kinderen om me heen.
Het is pas half elf...hoe lang gaat deze dag nog duren?
Zo een heb ik gehad! Joepquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje van 12 heeft een Twilght tapijt op haar kamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Kleurdoos het volgende:
OOOOOOOOOOOOOHHH De derde twilight film komt natuurlijk eind deze maand uit
[/pubermeisje]
Ja, alsof Leander ineens jouw stem gaat beïnvloeden , of de verkiezingen boycottenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef freecell het volgende:
Beestjes![]()
Net wezen stemmen...
Maar met draagdoek het stemhokje in? Dát mag niet hoor! Je mag maar met één persoon het hokje in!
Toen ik zei: 'dan loopt hij weg, houdt u hem even in de gaten?' Was het 'o, kan hij al lopen? *schrik*' en toen mocht het ineens wel.
Géén ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
FreecellMet z`n 2en in een hokje, zijn ze bang dat je onder invloed van je baby op de verkeerde partij stemt?
Het is hier ook erg drukkend, maar nu regent het zachtjes... dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:
noujaaaa free![]()
KD wat doe je nu voor werk? Freelance ofzo? Of weer terug bij je oude werk![]()
t is keibenauwd hier, heel vies drukkend ofzo, ik ga zo maar es naar buiten, kijken of het daar beter is.
Jaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Tis tijd voor een lekker flinke onweerbui.
Als het een hele poos niet heeft geregend en dan opeen keihard, dat ruikt zo lekker.
oh bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Morgen wordt het gewoon 25 graden, met regen.. Bah dat zal wel lekker benauwd worden.
Spelen ze in je keuken dan? Zo nee... Terecht, vrouw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is spontaan uitgenodigd om vanavond mee te gaan naar Rage against the Machine. Hij wel en ik nietTerwijl hij eigenlijk niet de muziekliefhebber is van ons 2
Die zijn alweer op... Ik had ook de laatste mee moeten nemen.. Wat kan het leven hard zijn...quote:
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks anquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is spontaan uitgenodigd om vanavond mee te gaan naar Rage against the Machine. Hij wel en ik nietTerwijl hij eigenlijk niet de muziekliefhebber is van ons 2
Don`t carequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
RATM is toch suckysucky tegenwoordig , mis je niks an
Was me nog niet opgevallen, maar nu je t zegtquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Valt het jullie ook op dat H een zonnebril opzet terwijl hij er al 1 opheeft?
jup, gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Jup, gespot!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:06 schreef Ticootje het volgende:
zelfquote <<FAIL>>quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Jup, gespot!
Horatio is zo makkelijk om uit te lachen
Als je herrie in de keuken wilt horen moet je even hier langskomen. Lief sloopt het aanrechtblad met *yuck* tegeltjes er uitquote:
Das fijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als je herrie in de keuken wilt horen moet je even hier langskomen. Lief sloopt het aanrechtblad met *yuck* tegeltjes er uit
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?quote:
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Das fijn
Iemand nog een tip hoe je aan een freelance thuiswerkbaantje komt?
Op vakaturesites vind je alleen maar acquisitie-baantjes en dat ga ik niet doen
Nah hij gaat met zijn vrienden. Zou wel wat raar zijn om dan in zijn plaats mee te gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef trui het volgende:
[..]
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?
macka, ook al aan een nieuwe keuken (of aanrechtblad)? dan is slopen best leuk!![]()
wij moeten nog 2 weekjes wachten...
Omdat het nou wel erg vies werd met gebroken tegeltjes en loslatende voegen in onze jaren 70 keuken moest er een nieuw aanrechtblad komen. De rest moet nog maar een tijd mee. Al is de houten rand die we wilden hergebruiken zojuist gesneuveldquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef trui het volgende:
[..]
kan ie z'n plaats niet aan jou afstaan dan?
macka, ook al aan een nieuwe keuken (of aanrechtblad)? dan is slopen best leuk!![]()
wij moeten nog 2 weekjes wachten...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil graag iets mompelen over webcams en thuiswerken en geld verdienen...
Ik zal me inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |