en wordt die in Veldhoven ook verkocht of is het een cllectors item?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik MOET CG Atlantis nog hebben.
[ afbeelding ]
Me like yes.
Volgens mij is die gewoon nog te bestellen, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
en wordt die in Veldhoven ook verkocht of is het een cllectors item?
limited editionquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef Memmel het volgende:
Welk merk is LE?
Ik heb ook een mooie zwarte, maar weet niet welk merk. Zal zo eens kijken.
Ik weet niks van gc. alleen dat die groothandel hier op het bedrijven terrein zitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij is die gewoon nog te bestellen, toch?.
quote:
Bloemstekers en nagellakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb eens zitten googelen op China Glaze.Dan wil ik de Flying Dragon! Al was het alleen maar om de naam.
das de volgende stap, gelnagels, acryl, kanallemaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil ook graag van die nagels erbij dankuwelastublieft
Auw!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan heel mooie nagels hebben, maar ik heb van die kuttige ijzeren wasmanden waar ik soms zo 'rats' een nagelhaak van krijg als ik was eruit graai en in zo'n ijzeren oogje schiet door te vol gepropte wasmand. En dan kan ik weer opnieuw beginnen met nagels sparen.
Ik vind dat ook niet echt handig, te lang. 2 à 3 mm is mooi zat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik hou niet van heel lang, dan kan ik niet meer lekker typen.
Niet heel lang, dan lijk ik net een Metaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik hou niet van heel lang, dan kan ik niet meer lekker typen.
Bril!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zachte lenzen uit je oog halen met lange nagels werkt niet...Eén van de twee overleeft het niet...
obkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zachte lenzen uit je oog halen met lange nagels werkt niet...Eén van de twee overleeft het niet...
Auauauawquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bril!
Ik had trouwens ook zachte lenzen toen ik geltips had ooit. Toen ik ging trouwen. Ging prima hoor. Alleen bed opmaken en dan keihard op de bedbodem rammen met die nagels met instoppen.![]()
Oja, zo had ik zondag nog even snel netjes de nagels gelakt, lak was ook droog, niet meer te rimpelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bril!
Ik had trouwens ook zachte lenzen toen ik geltips had ooit. Toen ik ging trouwen. Ging prima hoor. Alleen bed opmaken en dan keihard op de bedbodem rammen met die nagels met instoppen.![]()
Jaquote:
Die bovenste heb ik zondag besteldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef k_i_m het volgende:
En deze moet ik ook;
DV8
[ afbeelding ]
IDK
[ afbeelding ]
Noooooo, you didn't!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik zondag besteldBij nailpolishfashion
I did, because I couldquote:
Dat moet wel een keer lukken jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet ik niet, misschien ergens bij een nagelsalon? Zal alleen wel niet zo goedkoop zijn als bij de groothandel
Amaranta..als ik jou nou eens een wishlist geef, op volgorde van hebberigheidsfactor, wil jij dan eens inkopen doen daar voor mij dan? Eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder wel ok denk ikAlleen een beetje humeurig
En met mij mijn dreumes
![]()
Ow, das ook lekker, gezang in je oorquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:36 schreef Ticootje het volgende:
Om 5 uur ofzo werd Jen wakker, dus die opgehaald en die vond het nodig eerst even te zingen voordat ze verder ging slapen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan heel mooie nagels hebben, maar ik heb van die kuttige ijzeren wasmanden waar ik soms zo 'rats' een nagelhaak van krijg als ik was eruit graai en in zo'n ijzeren oogje schiet door te vol gepropte wasmand. En dan kan ik weer opnieuw beginnen met nagels sparen.
Je had het blijkbaar nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:43 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen.. ik heb me verslapen heerlijk even een uurtje langer.. Maar of mijn baas zo blij is
Ik kreeg een heerlijke thaise rugmassage...quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook al zo`n vroege vogel! Bij mij in bed wilde ze nog wel een uurtje bijpakken, maar het slaapt toch minder lekker als er overal armen, benen en erg veel haren in de weg zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |