Ik meende laatst ergens te lezen dat het niet duurder wordt. En volgens mij zijn ze in de USA zelfs goedkoper dan de vorige. Het lijkt me i.i.g. de moeite om het uit te zoeken, want het nieuwe model heeft aardig wat extra's.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die zal wel duurder zijn.
Als het haar puur om die applicatie gaat, volstaat een 3g ook natuurlijk.
Hij is te laat om mee te doen met het rampen- en ongelukkentopic, helaas...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:46 schreef moussy het volgende:
En peet heeft dan vast zn baan bij de pliesie die hij zo graag wil dat hij wat met diensten kan doen
alleen zit hij sinds vanmorgen op de bank met een vinger met hechtingen en zouitgeschoten met een stanleymes
oh danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik meende laatst ergens te lezen dat het niet duurder wordt. En volgens mij zijn ze in de USA zelfs goedkoper dan de vorige. Het lijkt me i.i.g. de moeite om het uit te zoeken, want het nieuwe model heeft aardig wat extra's.
Als postbezorger? Da's minimumloon, echt vetpotquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef moussy het volgende:
Fluf, dat heb ik ook altijd begrepen! We gaan het morgen meemaken, ik zal het uurloon dat ze bieden hier melden
en die tafeldat moeten mannen niet regelen, staan we daar met 2 oootooo's kan die nog niet mee want ze moeten eerst nog een verjaardag vieren, eind juli ...
niet alleen mijn man is zo'n regelaar heur! Beide! geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Als postbezorger? Da's minimumloon, echt vetpot![]()
Lekker handig van die tafel
Ik ken heel veel mensen die de N97 hebben en die vinden 't allemaal een rotding!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Saffier het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de I-phone en de Nokia N97....
Noh!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn kind een kwartier geleden in bed gelegd, en volgens mij is ze nog gaan slapen ook.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
Hier lag er 1 stiekem te DS-en en de ander met knikkers in zn bed te spelen....
"CAHAS?! Wat doe je?!"
"Ik zit te slapen!"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]En dan daarna de "Oh, oeps!" reactie er ook achteraan, of niet?
Ik koop tegenwoordig om met Jip en Janneke verhaaltjesquote:
Nu hoor ik gelijk een nephuil door de babyfoon schallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Kim, ook weer op haar eigen bedje in haar kamer?
Ik ken er 2 en beide erg tevreden...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die de N97 hebben en die vinden 't allemaal een rotding!
jeuk.quote:
Oh! Bedankt voor de tips! Ik sprak mijn broer net, en die zei, dat ik het ook best met de 3GS kon doen, maar als de nieuwe (4G) niet duurder is, dan is het wel prima, dat ik nog even wacht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik meende laatst ergens te lezen dat het niet duurder wordt. En volgens mij zijn ze in de USA zelfs goedkoper dan de vorige. Het lijkt me i.i.g. de moeite om het uit te zoeken, want het nieuwe model heeft aardig wat extra's.
Ik heb voor beide meiden een uitvaartverzekering bij Klaverblad. Los van elkaar en bij beiden vanaf hun geboorte zo'n beetje. En wij zijn zelf allebei ergens anders verzekerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Bedje!! Ik heb zelfs opgeruimd en gestreken.
Oh en ik moet dingen doen voor een vve, die we nog steeds niet hebben. En nu zijn we in overtreding. Dus binnenkort even bij de buren langs.
En ik wil een uitvaardverzekering voor cil en jen apart van m. Maar degene die ik tot nu toe vond doet pas verzekeren vanaf 18. En eigenlijk wil ik gewoon aparte polissen die over 25 jaar premievrij zijn. Leuk om dan te geven.
Nou, ik zit een beetje te zoekenquote:
DIe is al weer weg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:19 schreef moussy het volgende:
hoe is het met je nieuwe-oude nagellak bevlieging BE?
Ik mocht vuilniszakken en de libelle buzzen, maar ik vergeet steeds te reporten dus ik krijg vast geen aanbiedingen meer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik mag Danoontje yoghurtdrink buzzenMén da's lekker zeg! Écht. en geen kunstmatige geur kleur en smaakstoffen.
Da's een easy Buzz. Wat mij betreft.
Da's ook wel minder leuk dan die Danoontje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mocht vuilniszakken en de libelle buzzen, maar ik vergeet steeds te reporten dus ik krijg vast geen aanbiedingen meer...
Die wij hebben wordt na 30 jaar premievrij. Maar of 25 ook kan, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Klaverblad is er wel 1 die premievrij wordt na 25 jaar? Ik ga morgen wel weer verder zoeken.
aflakken met blanke lak, jeweets, jij klussert!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
DIe is al weer weg.
Na 1 dag was de boel er al weer zo afgechipt dat ik besloten heb maar te wachten tot ik een grote meid ben die netjes stil kan zitten.
Dus ik ga Ocean nog wel overnemen van K_i_m, maar dan voor mijn tenen, verder stop ik maar gewoon weer even.
Had ik gedaan! Maar vast van te goeiekope zooi. Hoewel ik nu hoor dat die van de Action ook heel goed is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef moussy het volgende:
[..]
aflakken met blanke lak, jeweets, jij klussert!
Ik vind de topcoat van catrice wel fijn van de goedkoopies. Ik doe trouwens niet aan heule dure lakken, of lakken uit het buitenland, ik moet gewoon af en toe een lakje, of 2 kunnen kopen ipv meteen tig, dan is de lol er bij mij af. En dan nog, ik sleur mn nagellak er na een dag, 2 dagen weer af, dan mag het chippenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik gedaan! Maar vast van te goeiekope zooi. Hoewel ik nu hoor dat die van de Action ook heel goed is.
Ach joh... komt wel weer. Ik vond het ook wel echt HEEL HEFTIG ineens hoor, zo blauw. Mss eerst weer mooi stemmig zilver ofzo.
Oh, en geld... eeuwig terugkerend probleem hier thuis... Ook al zijn die lakjes nog zo goeiekoop... 't zijn toch weer extra uitgaven.
partijenwinkel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat is een meukwinkel? Ik wil ook Rimmel voor 50 cent!
Waarom zijn ze er niet blij mee? Ik vind het een ideaal dingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die de N97 hebben en die vinden 't allemaal een rotding!
Ik sliep dus net, maar ineens werd ik wakker omdat ik voelde dat ik mijn laptop open moest klappenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Ik woon vlak bij een China glaze groot handel, dus als ik ooit iets voor iemand moet kopen hoor ik het wel
ghe ghequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik sliep dus net, maar ineens werd ik wakker omdat ik voelde dat ik mijn laptop open moest klappen.
Oeh, Mooi!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik MOET CG Atlantis nog hebben.
[ afbeelding ]
Me like yes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |