Dus de kans op een rechtse coalitie is weer groter geworden..Helaas voor hen (SP) komen ze niet in de coalitie, of ik zit er compleet naast dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Klopkoek het volgende:
Voor het eerst SP gestemd in mijn leven na een keer D66, PvdA en GroenLinks. Jaja, de hele rode familie heb ik nu gehad.
GroenLinks en D66 pakken te veel de zwakkeren in mijn ogen, dat wil ik niet. Ontslagrecht versoepelen vind ik desastreus (heb ik hier gezegd waarom)
PvdA is al een stuk beter maar durft niet echt keuzes te maken. Het is een beetje slappe thee en ik ben bang dat ze in paars ondergesneeuwd raken.
Dus SP gestemd.
ik denk dat ze nog een zetel haalt ook.quote:
Ze hebben natuurlijk wel 8 jaar lang uitstekend werk verrichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Beregd het volgende:
cda kent wel heel erg weinig aanhangers op fok!
Goede keuze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, gestemd op Magda Berndsen-Jansen, D66.
Altijd op een vrouw stemmen.
Ik had gisteren een feest. Vandaag heb ik PVV gestemd.quote:
Ik vind 't prima.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef wokje het volgende:
Mag ik de machtigingsstem die ik voor m'n vrouw heb uitgebracht ook meetellen?
Precies. Dat rood crapuul moet hun trekken maar eens thuis krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef gnilap het volgende:
Lang PVV overwogen maar VVD it is. Kan het niet handelen dat PvdA de grootste wordt, linkse smeerpijpen..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |