Ik moet wel om alles te vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daha demin başımın tatlı belası, içim yanıyor içim diyordun en nu dit. Pssh.
Of niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De mix ervan kan heel fout lopen denk ik
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nog zo'n ervaring die ik niet heb meegemaakt. Turkse koffie met zout. Eer ik zoiets onderneem wil ik eerst mijn diploma en voldaan hebben aan de dienstplicht.
Nerveuse meisjes..
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, gek. Als je om haar hand gaat vragen (en als er dus een overeenkomst is bereikt), krijgt de jongeman koffie met zout daarin. En dan mag je dus geen gekke bekken gaan trekken. En het damesmeisje natuurlijk een compliment geven.
Dit zegt de ekşi sözlük: http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tuzlu+kahve.
En ja, ik heb zowel de Nederlandse als de Turkse papieren. Je kan het wel afzeggen/opheffen, maar dat doe ik niet.
Ik had er al een slotje opgezet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
IHVK, verander de nummering van mijn topic naar 468..
[quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
En, IHVK, what's up? Sta je op de kieslijst van de PvdA?
Jonguh, wat doe je nou?! Simultaan slowchatten!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had er al een slotje opgezet.![]()
Maar ik heb het toch hernoemd. Hoezo.
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Nee ik wil meer tijd besteden aan dingen die er echt toe doen enzo.![]()
Studie/Baan/Chillen
Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
Rustig, komt allemaal. Gaat niet 1,2,3.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggen
En zo niet, eentje samen checken?quote:
Zegmaar dingen buiten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed als we verder gaan wordt het lekken, dus ik houd maar op nu.![]()
Koop een Tarzanquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb wel wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
quote:
Ayca, mag ik je MSN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
zarGon echt slechte player ben je, wees iets subtieler man
A) Koop een kado voor haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb wel wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
Nee man je moet eerst een beetje slijmen via PM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayca, mag ik je MSN?
Zoiets? Zoals jij het doet, zeg maar..
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb al wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
Thanks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
A) Koop een kado voor haar
B) scheld ze allemaal uit voor kuthoer en ga naar huis.
Alsof jouw subtiliteit werkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
zarGon echt slechte player ben je, wees iets subtieler man
En dat valt niet op, wil je zeggen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee man je moet eerst een beetje slijmen via PM.
quote:
Ach pff..Fuck die meisje op msn...Ik heb een geweldig meid zoals jou nog..Ik heb haar helemaal niet nodigquote:
YWquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Maar even: ik weet echt niet wat ik voor haar moet kopen.
Uit het raam pissen...Beetje mikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je moet plassen, maar gewoon geen zin hebt om op te staan?
Ayca is nu te verlegen om te reageren hihiquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ach pff..Fuck die meisje op msn...Ik heb een geweldig meid zoals jou nog..Ik heb haar helemaal niet nodig
Dat heb ik nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je moet plassen, maar gewoon geen zin hebt om op te staan?
Geen pisflesjes bij je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Je gaat? Trusten!quote:
Maar zeelandquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ach pff..Fuck die meisje op msn...Ik heb een geweldig meid zoals jou nog..Ik heb haar helemaal niet nodig
Hihiquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ayca is nu te verlegen om te reageren hihi
Ah oké! Dan is het goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
We verhuizen naar een mooi huis in Istanbul ofzo
Moet je eens bij iemand zijn vinger in warm water zetten tijdens het slapenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:51 schreef IHVK het volgende:
Blijkbaar slapen al mijn vrienden met een fles water naast zich.
Is dat normaal ofzo?
Deze matige dis zomaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik heb mijn prioriteiten wel op orde.
Slaap lekker, dotje.
Kan best, zo in de tuin. Goed voor de planten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Uit het raam pissen...Beetje mikken
Kreupele teef, hè.quote:
Die had ik toevallig in de vaatwasmachine gedaan, werd werd eens tijd.quote:
Succes.quote:
Tozzzz, was geen dis joh. Ik dis jou toch heel ende gaar niet, mallerd.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kan best, zo in de tuin. Goed voor de planten.
[..]
Kreupele teef, hè.
[..]
Die had ik toevallig in de vaatwasmachine gedaan, werd werd eens tijd.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:22 schreef GenusButeo het volgende:
Feel the love.
Ayça en ik hebben gisteren een overwinning behaald, samen... Ik voel me nu wel verbonden met haar. En we staan samen helemaal bovenaan bij de dagcijfers van gisteren. Dus Ayça, je weet: ik kom morgen om je hand vragen. Je zult het maar met een homo moeten doen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:24 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
als jij er geen problemen mee hebt vind ik het best
Vraag om een foto, dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:56 schreef EchoAlpha het volgende:
Fatih says:
*ik geef je die msn
*is gwn normale chickie
*turkse
*19 jaar
*niet lelijk
*gwn normaal
*best mooi
Ik ga ook maar eens even dan.quote:
Homoquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:54 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
We prikken binnenkort wel een datum voor nisan en dugun
Iedereen in dit topic is uitgenodigd
Okay dan... Het maakt mij niet uit of jullie mij geloven. Het is in ieder geval echt gebeurd.quote:
Juistem, ik ben de meester hier!quote:
Sure.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:00 schreef EchoAlpha het volgende:
Hij stuurt foto
Zal ik hier posten? Kunnen we oordelen
Jongen, zelfs als homo weet ik damesmeisjes te paaien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:57 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Homo
Geen concurrentie voor mij dus, als je om alle jongens druk gaat maken, heb je het moeilijk
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jongen, zelfs als homo weet ik damesmeisjes te paaien.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon allebei tegelijk, vind genus vast niet erg
Briljante vocabulaire moet levend gehouden worden.quote:
Yavuz Selim, wees degelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldt dat dan als een MVV of een MMV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik wist niet dat Ayça zo nasty kon zijn... I LIKE IT.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ze is niet lelijk.quote:
Ik dacht net precies hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Trouwens, ik wist niet dat Ayça zo nasty kon zijn... I LIKE IT.
Damn.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Yavuz Selim, wees degelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik wist niet dat Ayça zo nasty kon zijn... I LIKE IT.
![]()
Heeft zij ook nog een keus of?..quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou d'r wel geven denk ik
Er schuilt gewoon een krolse stoeipoes in die meid.quote:
Je hebt me door.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn.. Dat zeg je over vrouwen waar je niets anders over kan zeggen (omdat haar vriendje het vraagt bijvoorbeeld). Dan wil je netjes blijven en dan zeg je dat.
.
Ze heeft vast een mooi innerlijk.
Oke nicequote:Op woensdag 9 juni 2010 02:13 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Wat denk je nou, ik ga gewoon naar die vader. Ik zeg we gaan trouwen, hier heb je 3 schapen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Er schuilt gewoon een krolse stoeipoes in die meid.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou d'r wel geven denk ik
Tsja je krijgt er wel een hoop voor terug natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:15 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
shiit als ik Bortecinem, Bilmi en Julis er ook bij neem gaat het heel wat kosten
5 zeikende vrouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tsja je krijgt er wel een hoop voor terug natuurlijk
Tactiek hè, beste jongen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:17 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb denk ik te hoog ingezet..Ik moest bij 1 schaap beginnen
Dude, je faalt nu als playa.quote:
Succes verder, bro.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja ik ben de laatste dagen niet echt tactisch bezig, zoals de meeste al hebben gemerkt
Overkomt de beste.quote:
Een pony.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:20 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, wat zou je, meisje zijnde, voor je verjaardag willen?
Wij willen logs, wij kennen haar ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
Hehe...een van die chickies is online gekomen..Ik ga hardcore player spelen, ik ken haar toch niet
Persoonlijk zou ik geld willen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:20 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça, wat zou je, meisje zijnde, voor je verjaardag willen?
...quote:
Ze zit nu op inactief..Ik post ze wel als ze reageertquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij willen logs, wij kennen haar ook niet.
Wat ben jij nou voor onverschillig meisje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik geld willen.
Maar ik denk dat je beter voor een douglasbon ofzo kan gaan als het toch niet zo erg boeit
Zou jij geld aannemen van wildvreemde mannen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik geld willen.
Maar ik denk dat je beter voor een douglasbon ofzo kan gaan als het toch niet zo erg boeit
Hangt er waarschijnlijk van af wat ze terug willenquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij geld aannemen van wildvreemde mannen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:24 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik voorzie jullie binnenkort van pracht materiaal denk ik
Sorryquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor onverschillig meisje?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou jij geld aannemen van wildvreemde mannen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:25 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hangt er waarschijnlijk van af wat ze terug willen_______
quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
ELK DAMESMEISJE WIL EEN PONY.
Zelfs Veronica Mars ().
Zie je, alle meisjes houden van de BodyShop! Behalve potige lesbiennes.quote:
Hoe dat?quote:
zG, je bent zo... duur. Ik dacht dat ik decadent was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Regel een liposuctiebehandeling voor haar..
Waarom ga je niet langs de Lush?quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je, alle meisjes houden van de BodyShop! Behalve potige lesbiennes.
Defol git, zibar, yat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur opstaanen ik zit tot 5 uur op school
Ik heb een kortingskaart bij de BS.quote:
Schoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur opstaanen ik zit tot 5 uur op school
Kom op, wees een braaf meisje.quote:
Het zijn stuk voor stuk leuke cadeaus. Regel anders een cursus 'Omgaan met teleurstellingen' voor haar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
zG, je bent zo... duur. Ik dacht dat ik decadent was.
Waar heb je het over? We zijn al verloofd en morgen gaan we trouwen.quote:
Slaap lief, pop.quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Is Isetmyfriendsonfire niet Turkse?
Ze kan niet 2 keer trouwen, jammer te laatquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waar heb je het over? We zijn al verloofd en morgen gaan we trouwen.
Arme jongen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze kan niet 2 keer trouwen, jammer te laat
Ik kliktequote:Op woensdag 9 juni 2010 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, http://3turks1girl.com/, ik kende 'm nog niet..
Ze is op inactief, anders had ik gepost.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:40 schreef zarGon het volgende:
Ben je nog bezig met die chick? Zo ja, komt er interessant leesvoer voor ons?
Yaaaaa ama yaaa.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze is op inactief, anders had ik gepost.
Ik heb nog 2 andere chickies toegevoegd, die zullen morgen wel opduiken in msn. Ik post wel als ik iets heb
The Hunt For The Chicks, zowaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze is op inactief, anders had ik gepost.
Ik heb nog 2 andere chickies toegevoegd, die zullen morgen wel opduiken in msn. Ik post wel als ik iets heb
Damn well-received, bèbè. Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 02:43 schreef zarGon het volgende:
Welterusten mannen. Kusje op je eikel, guitige Genus.
Nachtbraken, de kater komt later..quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:43 schreef zarGon het volgende:
Blergh, volle neus, te weinig geslapen en het heeft geregend.
Goedemorgen.
Gelukkig heb ik straks een treinrit die een uur duurt, klein pleistertje voor het slaap tekort. De volle neus is het irritantste.quote:Op [url= 9 juni 2010 07:44[/url] schreef IHVK het volgende:
[..]
Nachtbraken, de kater komt later..
Hehe, danke.quote:Op [url= 9 juni 2010 08:09[/url] schreef IHVK het volgende:
Oké
Slaap lekker zo
Wel stemmen hè.
En? Kon het verhaal je bekoren?quote:Op [url= 9 juni 2010 08:13[/url] schreef Bilmiyorem het volgende:
zargon ik kom te laat op school omdat ik dat verhaal van jou te graag wilde lezen
Nee. Wel met een blond wattenstaafje. Stem dus op Wilders.quote:Op [url= 9 juni 2010 08:17[/url] schreef Acinonyx het volgende:
Klopt het nou dat je Turken weg kan jagen met plakjes ham zoals met knoflook tegen een vampier ?
Shabby kutcadeautje kopen, mooi verhaal erbij vertellen, bier opdrinken en wegwezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb al wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
Geachte dames (incl. paint),quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef zarGon het volgende:
Mensen (vooral vrouwen) die 's ochtends hele bussen deo's en flesjes parfum leegspuiten en dan reizen met het ov. Normaal gesproken overleef je dat op het nippertje, maar met een volle neus is het happen naar adem.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:14 schreef zarGon het volgende:
Mensen (vooral vrouwen) die 's ochtends hele bussen deo's en flesjes parfum leegspuiten en dan reizen met het ov. Normaal gesproken overleef je dat op het nippertje, maar met een volle neus is het happen naar adem.
PvdA, toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo op Rdam CS stemmen. Net was het te druk.
Eerst FOK!, dan Nederland en daarna de hele wereld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
zG is voor de islamisering van Nederland.
Gisteren op het debat en nieuwsberichten wat er allemaal op Twitter wordt gedaan en gezegd over de verkiezingen.quote:
Niet echt is net geen ontkenning. Welke partijen waren het?quote:
Ik denk dat veel mensen strategisch gaan stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef IHVK het volgende:
de p van de a moet natuurlijk wel de grootste worden vnaaf.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef IHVK het volgende:
de p van de a moet natuurlijk wel de grootste worden vnaaf.
Oké, dan is mijn antwoord nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt is net geen ontkenning. Welke partijen waren het?
Bij mij kwam de PVV ook hoog, telkens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oké, dan is mijn antwoord nee.
Volgens stemwijzer net moest ik op de PVV stemmen. Misschien omdat ik vaak op oneens drukte omdat ik een gouden tussenweg meestal beter vind
.
Daarom:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef IHVK het volgende:
Als ik D66 stemde koos ik wel van der Ham. Hoezo Pechthold Rookert?
Tsja, logisch toch? PvdAllochtonen - allochtonen zijn niet gewend aan en haten regen, ergo het kost ze zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:00 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt dat regen historisch gezien de PvdA 4 zetels kost.
Kan het niet precies zeggen, denk dat meer om het boegbeeld gaat zeg maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:58 schreef IHVK het volgende:
Als ik D66 stemde koos ik wel van der Ham. Hoezo Pechthold Rookert?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, logisch toch? PvdAllochtonen - allochtonen zijn niet gewend aan en haten regen, ergo het kost ze zetels.
Leugens! Wanneer hebben allochtonen stemrecht gekregen dan? Zodra ze de Nederlandse nationaliteit konden krijgen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Historisch gezien voor de allochtonen mochten stemmen !!
Plassterkquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef IHVK het volgende:
Ik twijfelde tussen Plasterk en Albayrak toch maar Albayrak.
D66 groter dan PvdA en PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:14 schreef Rookert het volgende:
De Grote FOK! Verkiezingen 2010 Exit Poll
Vul het hier even in
Ja ergens in de jaren 70 of 80 was er een soort pardon en kon je NL nationaliteit aanvragen. Overigens hebben niet alle Turken dat gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens! Wanneer hebben allochtonen stemrecht gekregen dan? Zodra ze de Nederlandse nationaliteit konden krijgen?
Zal ook wel aan fok liggen hè, al die bejaarden die nog moeten stemmen + zoveel allochtonen zitten er niet op fok. En de gemiddelde leeftijd is hier 16-30 volgens mij.quote:
De PvdA heeft 33 zetels. Daarvan komen er hoogstens 5 van allochtonen. Die factor valt dus reuze mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ook wel aan fok liggen hè, al die bejaarden die nog moeten stemmen + zoveel allochtonen zitten er niet op fok. En de gemiddelde leeftijd is hier 16-30 volgens mij.
Om 10:00 had je Aboutaleb bij de bieb kunnen zien.quote:
Op fok heb ik het over, hè. Op marokko.nl of hababam hadden de resultaten er waarschijnlijk anders uitgezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
De PvdA heeft 33 zetels. Daarvan komen er hoogstens 5 van allochtonen. Die factor valt dus reuze mee.
Hij zat net nog een interview te geven op CS.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zit in de trein richting Den Haag...
Goede conclusiequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Je zit al sinds 7 uur 's ochtends in de trein?
TM, het is mij echt opgevallen dat je je post 'vaak' wijzigt, achteraf. Hoe dat zo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo maar even gaan stemmen. Dat wordt vanavond weer tot na middernacht voor de buis hangen voor de uitslagen.
Net als ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Misschien omdat hij zijn bericht niet leest voordat hij het plaatst en er daarom wel eens een foutje in kan sluipen?
Yuh. Ik was om 7 uur al wakker en om 8 uur was ik begonnen met werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef EchoAlpha het volgende:
ik word nog maar net wakker...iedereen is al uren bezig met van alles
Zo hoort het. Discipline is goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yuh. Ik was om 7 uur al wakker en om 8 uur was ik begonnen met werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Jaloezie is de beste manier om een chick te scoren. Bij gebrek aan vriendinnen van haar in de buurt had je dus met haar moeder moeten flirten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef EchoAlpha het volgende:
D66 gestemd
En die chick waar ik gister de foto's van postte kwam ik ook tegen. Ik heb er maar niks tegen gezegd van d'r ma enzo was er ook
Gewoon fittie dan toch, even lekker knokken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef EchoAlpha het volgende:
En dan d'r vader achter me aan krijgen, nee dankje
Pics?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef EchoAlpha het volgende:
D66 gestemd
En die chick waar ik gister de foto's van postte kwam ik ook tegen. Ik heb er maar niks tegen gezegd van d'r ma enzo was er ook
Ergens eerder in het topicquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics?
Ik heb daarnet weer eens The Dark Knight gekeken, wat een geniale film blijft dat
Oh, ik dacht al. Ik haal ze dus door elkaar. Sowwiequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef EchoAlpha het volgende:
Turks
Zie je toch?
Die Nederlandse chick was op msn
Ja het zijn er zoveelquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Ik haal ze dus door elkaar. Sowwie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |