Ik gebruik MSN ook om met dates af te spreken, he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Alleen als het leuke gesprekken zijn met interessante mensen lees ik nog wel eens een gesprek na. Niet om te checken wie ik wat wel of niet verteld heb. Heb wel wat beters te doen.
Leg eens uit waarom zoiets paranoide en wantrouwend is, als je het enkel gebruikt om even snel door te lezen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee, ik ben niet zo paranoïde of wantrouwend.
Dat. Sneuer kan haast niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef Xblister het volgende:
log doorlezen om niet steeds hetzelfde te zeggen![]()
Hojdhopper: Hoi, mag ik je tieten zien?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik log al AL mijn gesprekken sinds 2004, Het zijn er echt een hele hoop. Maar ik gebruik ze omdat ik soms echt diepgaande gesprekken heb. Of gesprekken die echt ergens over gaan. Leuk om eens terug te lezen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef EINZ het volgende:
[..]
Hojdhopper: Hoi, mag ik je tieten zien?
Omavan74: Nee ga weg viespeuk!
Hojdhopper: ok sorry
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef Warrick21 het volgende:
Ik log al jaren alles. Echt super grappig om weer eens na te lezen. Maar ik gebruik het voornamelijk om iets eerder gezegd op te halen dat ik ben vergeten.
Dit dus, zie het nut ervan ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik log m'n gesprekken niet eens dus nee.
niks persoonlijks, maar dat vind ik echt wanhopig, sorry!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vraag, is dat iets wat de meeste mensen wel of niet doen?
Ik doe het namelijk wel, ik lees later vaak die logjes door om te kijken wie ik wat wel of niet verteld heb, zodat ik niet steeds dezelfde dingen zeg, en ook om terug te kunnen komen op wat anderen mij verteld hebben. Dat komt geinteresseerder over.
Of is dat iets wat mensen wel doen, alleen niet bespreken, omdat ze het eigenlijk not done vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet. Als je ziet welke kul ik per msn bespreekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vraag, is dat iets wat de meeste mensen wel of niet doen?
Ik doe het namelijk wel, ik lees later vaak die logjes door om te kijken wie ik wat wel of niet verteld heb, zodat ik niet steeds dezelfde dingen zeg, en ook om terug te kunnen komen op wat anderen mij verteld hebben. Dat komt geinteresseerder over.
Of is dat iets wat mensen wel doen, alleen niet bespreken, omdat ze het eigenlijk not done vinden?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef Aylin het volgende:
[..]
niks persoonlijks, maar dat vind ik echt wanhopig, sorry!
net als mensen die mij hele gesprekken sturen die ze met anderen hebben in de veronderstelling dat ik dat wel interessant vind..Als je 25 meisjes waar je mee kletst hebt om te kijken of er eentje past, dan is het niet altijd makkelijk om te onthouden wie wat zei en wat je zelf vertelde, daarom is het lastig om het niet te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets wanhopigs aan, gewoon geen fotografisch geheugen zoals sommigen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef Aylin het volgende:
[..]
niks persoonlijks, maar dat vind ik echt wanhopig, sorry!
net als mensen die mij hele gesprekken sturen die ze met anderen hebben in de veronderstelling dat ik dat wel interessant vind..Was ook mijn eerste gedachte ja, beetje wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef ems. het volgende:
Er staan uitsluitend personen in mijn msn waarbij ik me niet druk hoef te maken wat ik wel of niet gezegd heb.
+ unoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Alleen als het leuke gesprekken zijn met interessante mensen lees ik nog wel eens een gesprek na. Niet om te checken wie ik wat wel of niet verteld heb. Heb wel wat beters te doen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je 25 meisjes waar je mee kletst hebt om te kijken of er eentje past, dan is het niet altijd makkelijk om te onthouden wie wat zei en wat je zelf vertelde, daarom is het lastig om het niet te doen.
Niets wanhopigs aan, gewoon geen fotografisch geheugen zoals sommigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |