Ik moet wel om alles te vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daha demin başımın tatlı belası, içim yanıyor içim diyordun en nu dit. Pssh.
Of niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De mix ervan kan heel fout lopen denk ik
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nog zo'n ervaring die ik niet heb meegemaakt. Turkse koffie met zout. Eer ik zoiets onderneem wil ik eerst mijn diploma en voldaan hebben aan de dienstplicht.
Nerveuse meisjes..
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, gek. Als je om haar hand gaat vragen (en als er dus een overeenkomst is bereikt), krijgt de jongeman koffie met zout daarin. En dan mag je dus geen gekke bekken gaan trekken. En het damesmeisje natuurlijk een compliment geven.
Dit zegt de ekşi sözlük: http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tuzlu+kahve.
En ja, ik heb zowel de Nederlandse als de Turkse papieren. Je kan het wel afzeggen/opheffen, maar dat doe ik niet.
Ik had er al een slotje opgezet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
IHVK, verander de nummering van mijn topic naar 468..
[quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
En, IHVK, what's up? Sta je op de kieslijst van de PvdA?
Jonguh, wat doe je nou?! Simultaan slowchatten!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had er al een slotje opgezet.![]()
Maar ik heb het toch hernoemd. Hoezo.
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Nee ik wil meer tijd besteden aan dingen die er echt toe doen enzo.![]()
Studie/Baan/Chillen
Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
Rustig, komt allemaal. Gaat niet 1,2,3.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggen
En zo niet, eentje samen checken?quote:
Zegmaar dingen buiten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |