usc is toch iets van 70 euro per jaar ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Ben je nou van dat speciale voedsel aan 't eten dan? Of shakes?![]()
Mja hier kan ik gewoon sporten in usc dus dat scheelt weer. Ik vind sportschool te duur. Dat is ook weer voordeel van hardlopen, kost je niets.
Donequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Graag. PM me de link maar, voordat anderen ermee aan de haal gaan.
Jawel, dit werkt wel. Dit is niet een of ander guur drankje maar een product dat gewoon internationale erkenning heeft. You will seequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ik moet altijd lachen om die dingen. Dat werkt toch niet joh!
Hehe, misschien toch maar aan een katheter gooien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeAlleen zo'n man had in bed geplast, ik net heel dat bed verschoont, man gewassen, schone pyjama aan. Komt m'n collega 10 minuten later...wéér in bed geplast aaargh
Thnxquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:13 schreef Bragi het volgende:
L0t.., je avatar.
Maar die mislukte verhoudingen kunnen echt niet.
Daarom heb ik het al voor je gedaan.quote:
Ja daarom. En dan kun je gewoon onbeperkt fitnessen en groepslessen volgen etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
usc is toch iets van 70 euro per jaar ofzo?
Maar wat doe je dan. Dat eten i.c.m. veel krachttraining? Of wat is het doel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, dit werkt wel. Dit is niet een of ander guur drankje maar een product dat gewoon internationale erkenning heeft. You will seeMorgen even wegen hoeveel ik nu weeg
[..]
Hehe, misschien toch maar aan een katheter gooien.
Momenteel ben ik gewoon te dun voor mijn lengte. Oké, mijn BMI is nog net gezond maar ik ben gewoon wel hartstikke mager, ik wil dus sowieso wat aankomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan. Dat eten i.c.m. veel krachttraining? Of wat is het doel?
Ja ik ga ook op mijn voeding letten maar mijn avondeten kan ik bijvoorbeeld niet zomaar beïnvloeden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:21 schreef Skylark. het volgende:
Beter ga je gewoon op voeding letten. En dan 3-4x per week naar de gym waarvan 2x half uur cardio na het outworken en dan whey erachteraan.
Toch wel hoor....quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
Skylark. die beeft als een rietje is nooit grappig.
Dalijk eet jij door een rietje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
Skylark. die beeft als een rietje is nooit grappig.
Water, wijn en sappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:27 schreef Skylark. het volgende:
Weet je wat nog beter is dan cola door een rietje drinken?
Geen cola drinken.
Hoop dat het werkt dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Momenteel ben ik gewoon te dun voor mijn lengte. Oké, mijn BMI is nog net gezond maar ik ben gewoon wel hartstikke mager, ik wil dus sowieso wat aankomen.
En daarnaast dus ook krachttraining om ondertussen spieren proberen te kweken maar dat vet zal wel waarschijnlijk eerst opkomen voordat ik spieren begin te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |