quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:53 schreef Japsnars het volgende:
Als jij je hard inspant, dan zal er glucose worden gebruikt voor verbrandingsreacties, span jij je wat minder hard in (rustig tempo fietsen) dan zullen er juist vetten worden gebruikt en val je dus sneller af.
Hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Je valt trouwens meer af door te fietsen dan door hard te lopen. Just so you know it
normaal hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Wat vinden jullie ervan als iemand met 25 meisjes msn't om te kijken of 'er eentje past'? Is dat wanhopig of normaal?
Ik las Beautiful Tony. =$quote:
Normaal, why ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Wat vinden jullie ervan als iemand met 25 meisjes msn't om te kijken of 'er eentje past'? Is dat wanhopig of normaal?
Ik hoef niet af te vallen. Ik loop om fit te zijn en me fit te voelen, gewoon omdat ik dat een lekker gevoel vind. En het is heerlijk om even 'je hoofd leeg te lopen'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Je valt trouwens meer af door te fietsen dan door hard te lopen. Just so you know it
Ik vind bossen het chillst, lijkt dan wel of je EXTRA zuurstof hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen. Ik loop om fit te zijn en me fit te voelen, gewoon omdat ik dat een lekker gevoel vind. En het is heerlijk om even 'je hoofd leeg te lopen'.
Eckte eckte representen de SC overal op FOK! (buiten SHO).quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:57 schreef Bragi het volgende:
Wij hebben een best mooi aantal users dat eigenlijk alleen maar in deze SC post en nergens anders.Of hebben andere SC-reeksen ook zulke users (zoals wolvendagen, Allure_, ynuhh, etc.)?
Dat was volgens mij wel het doel van S_aquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen. Ik loop om fit te zijn en me fit te voelen, gewoon omdat ik dat een lekker gevoel vind. En het is heerlijk om even 'je hoofd leeg te lopen'.
Voortgezette dissimilatiequote:
En vooral ook niet in XFA en ONZquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eckte eckte representen de SC overal op FOK! (buiten SHO).
Ik vind bossen altijd mega irritant.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind bossen het chillst, lijkt dan wel of je EXTRA zuurstof hebt.
Klopt en het is heerlijk rustig in het bos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt het chill juist, beetje onderbreking en de bosgrond dempt je beweging zodat je gewrichten minder naar de klote gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind bossen altijd mega irritant.Die boomstronken en alles. Loop liever gewoon op een vlakke weg.
Lijkt want het is zeker niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik volg wel wat andere dingen buiten deze slowchat, maar ik heb niet echt de behoefte om daar te posten. Het is mij in klaagbaak ook vaak te onvriendelijk, dat spreekt me niet aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:57 schreef Bragi het volgende:
Wij hebben een best mooi aantal users dat eigenlijk alleen maar in deze SC post en nergens anders.Of hebben andere SC-reeksen ook zulke users (zoals wolvendagen, Allure_, ynuhh, etc.)?
Dat (dat wat je in je eerste zin zegt) bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik volg wel wat andere dingen buiten deze slowchat, maar ik heb niet echt de behoefte om daar te posten. Het is mij in klaagbaak ook vaak te onvriendelijk, dat spreekt me niet aan.
Succes!quote:
Mmm. Ja beste combi is cardio met krachttraining geloof ik, dus misschien moet ik toch maar naar de sportschool.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel het doel van S_a
[..]
Voortgezette dissimilatie
Ja, ik morgen even mijn proefding gebruiken en dan volgende week inschrijven. Ik ben daarnet begonnen met de weight-gainer en het is viessss en het was niet goed gemengd dus er ligt nog wat zooi op de bodemquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm. Ja beste combi is cardio met krachttraining geloof ik, dus misschien moet ik toch maar naar de sportschool.
Dus dan brabbel je hier maar vet stoer en onmin lauw zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat (dat wat je in je eerste zin zegt) bedoelde ik ook.
En ik bezoek KLB alleen voor deze SC. De klachten van andere mensen en/of hun online stoere gebrabbel boeien me gewoon GEEN fuck.
Nee, Bragi communiceert niet op een dergelijke wijze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan brabbel je hier maar vet stoer en onmin lauw zeker
Hahahahahaha, ja, ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan brabbel je hier maar vet stoer en onmin lauw zeker
Jonge ga lekker ruzie maken met Lamon en laat mij hier een geintje makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, Bragi communiceert niet op een dergelijke wijze.
Faal, voortgezette dissimilatie bestaat gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef ThePianoMan het volgende:
TT klopt niet. Kan alleen assimilatie zijn.
Nee, ik heb geen zin in dat kinderachtige uitlokgedrag van Lamonquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jonge ga lekker ruzie maken met Lamon en laat mij hier een geintje maken
Wtf. Ben je nou van dat speciale voedsel aan 't eten dan? Of shakes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik morgen even mijn proefding gebruiken en dan volgende week inschrijven. Ik ben daarnet begonnen met de weight-gainer en het is viessss en het was niet goed gemengd dus er ligt nog wat zooi op de bodem
wat doe jij hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef reetveter het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108455
Vandaag nog spannende dingen meegemaakt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:08 schreef L0t.. het volgende:
Menn, het is zo kut als je uit een avonddienst komt, dan moet je eigenlijk meteen weer naar bed want morgen weer vroeg op, maar ik ben nooit moe dan
Ik klikte.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef reetveter het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108455
Poolen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik klikte.Ik dacht dat het een link naar een poolgame was.
Ja ik betaal hier iets van ¤69 per maand voor een DUO-pas (zodat mijn moeder ook op deze kaart kan)quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Ben je nou van dat speciale voedsel aan 't eten dan? Of shakes?![]()
Mja hier kan ik gewoon sporten in usc dus dat scheelt weer. Ik vind sportschool te duur. Dat is ook weer voordeel van hardlopen, kost je niets.
Ik heb me vandaag ingeschreven in de sportschool hier, 4 maanden voor ¤ 80. Doordeweeks alleen overdag en in het weekend mag altijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Ben je nou van dat speciale voedsel aan 't eten dan? Of shakes?![]()
Mja hier kan ik gewoon sporten in usc dus dat scheelt weer. Ik vind sportschool te duur. Dat is ook weer voordeel van hardlopen, kost je niets.
Hahaha ik moet altijd lachen om die dingen. Dat werkt toch niet joh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik betaal hier iets van ¤69 per maand voor een DUO-pas (zodat mijn moeder ook op deze kaart kan)
Ik zit aan de:
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500
Maar het smaakte vies en ik voel mij nu echt kut
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaag nog spannende dingen meegemaakt?
Graag. PM me de link maar, voordat anderen ermee aan de haal gaan.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik betaal hier iets van ¤69 per maand voor een DUO-pas (zodat mijn moeder ook op deze kaart kan)
Ik zit aan de:
http://www.eiwitpoeder.nl/mammoth-2500
Maar het smaakte vies en ik voel mij nu echt kut
okquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faal, voortgezette dissimilatie bestaat gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |