usc is toch iets van 70 euro per jaar ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf. Ben je nou van dat speciale voedsel aan 't eten dan? Of shakes?![]()
Mja hier kan ik gewoon sporten in usc dus dat scheelt weer. Ik vind sportschool te duur. Dat is ook weer voordeel van hardlopen, kost je niets.
Donequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Graag. PM me de link maar, voordat anderen ermee aan de haal gaan.
Jawel, dit werkt wel. Dit is niet een of ander guur drankje maar een product dat gewoon internationale erkenning heeft. You will seequote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ik moet altijd lachen om die dingen. Dat werkt toch niet joh!
Hehe, misschien toch maar aan een katheter gooien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
NeeAlleen zo'n man had in bed geplast, ik net heel dat bed verschoont, man gewassen, schone pyjama aan. Komt m'n collega 10 minuten later...wéér in bed geplast aaargh
Thnxquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:13 schreef Bragi het volgende:
L0t.., je avatar.
Maar die mislukte verhoudingen kunnen echt niet.
Daarom heb ik het al voor je gedaan.quote:
Ja daarom. En dan kun je gewoon onbeperkt fitnessen en groepslessen volgen etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
usc is toch iets van 70 euro per jaar ofzo?
Maar wat doe je dan. Dat eten i.c.m. veel krachttraining? Of wat is het doel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, dit werkt wel. Dit is niet een of ander guur drankje maar een product dat gewoon internationale erkenning heeft. You will seeMorgen even wegen hoeveel ik nu weeg
[..]
Hehe, misschien toch maar aan een katheter gooien.
Momenteel ben ik gewoon te dun voor mijn lengte. Oké, mijn BMI is nog net gezond maar ik ben gewoon wel hartstikke mager, ik wil dus sowieso wat aankomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan. Dat eten i.c.m. veel krachttraining? Of wat is het doel?
Ja ik ga ook op mijn voeding letten maar mijn avondeten kan ik bijvoorbeeld niet zomaar beïnvloeden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:21 schreef Skylark. het volgende:
Beter ga je gewoon op voeding letten. En dan 3-4x per week naar de gym waarvan 2x half uur cardio na het outworken en dan whey erachteraan.
Toch wel hoor....quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
Skylark. die beeft als een rietje is nooit grappig.
Dalijk eet jij door een rietje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
Skylark. die beeft als een rietje is nooit grappig.
Water, wijn en sappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:27 schreef Skylark. het volgende:
Weet je wat nog beter is dan cola door een rietje drinken?
Geen cola drinken.
Hoop dat het werkt dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Momenteel ben ik gewoon te dun voor mijn lengte. Oké, mijn BMI is nog net gezond maar ik ben gewoon wel hartstikke mager, ik wil dus sowieso wat aankomen.
En daarnaast dus ook krachttraining om ondertussen spieren proberen te kweken maar dat vet zal wel waarschijnlijk eerst opkomen voordat ik spieren begin te zien.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Het zal morgen wel weer een virtueel slachtveld zijn op FOK!, maar voor nu een lief Ellen Ten Damme liedje (nee, niet weer dezelfde):
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
Het voelt nu alsof al mijn spieren worden weggevroten maar het zal vast positief zijn
Wel hetzelfde liedje, andere video:quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Het zal morgen wel weer een virtueel slachtveld zijn op FOK!, maar voor nu een lief Ellen Ten Damme liedje (nee, niet weer dezelfde):
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
Water, bier, sterke drank, sappen en melk.quote:
Niet zo happen.quote:
Nee hoor, ander liedje, de afgelopen dagen plaatste hij steeds:quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel hetzelfde liedje, andere video:
[..]
Dat ben ik al maar gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Word je morgen wakker en ben je net als mij SKIN 'N BONES BABY!
Bij mij begon het in mijn nek toch ook iets te lang te worden maar omdat ik zeker voor zaterdag geen tijd heb, heb ik zelf maar even een vingerdikte eraf gehaaldquote:
Ik denk dat ik magerder ben dan jou.quote:
Maar aangezien hij die van net eergister ook al postte, is het toch 'weer dezelfde'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ander liedje, de afgelopen dagen plaatste hij steeds:
Dat durf ik dus echt niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij begon het in mijn nek toch ook iets te lang te worden maar omdat ik zeker voor zaterdag geen tijd heb, heb ik zelf maar even een vingerdikte eraf gehaald
Meh op sommige dagen kan ik mijn ribben met gemak zien, op de andere dagen meestal wat slechter maar ook wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik magerder ben dan jou.Moh, moet echt beginnen met trainen.
Eergister postte hij juist die van 'ik hoop dat het slecht met je gaat', gisteren weet ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar aangezien hij die van net eergister ook al postte, is het toch 'weer dezelfde'.
Geen conclusies trekken als je niet oplet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel hetzelfde liedje, andere video:
[..]
Merkte het. Well, come back to bed the game, baby.quote:
Oh ik heb tot begin dit jaar ook een tijd lang zelf mijn haar steeds geknipt, lukte op zich wel aardig maar je kan het natuurlijk nooit zo goed als een professionele kapper/kapster.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat durf ik dus echt niet.Maar jij had toch niet zo lang haar?
Bij mijn veert het al terug van m'n schouders. Morgen weer tot rond halverwege m'n nek.
Ik reageerde op:quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen conclusies trekken als je niet oplet.
Mijn post liet zien dat je dat liedje al eens had gepost.quote:
Dat met je pols kan ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh op sommige dagen kan ik mijn ribben met gemak zien, op de andere dagen meestal wat slechter maar ook wel.
En ik kan mijn duim en pink met gemak met elkaar verbinden rondom mijn pols, om aan te geven hoe dun die wel niet is. Ik kan hem zelfs tot aan de bovenste scharnier in mijn pink aanraken
JA BEN IK ERquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Merkte het. Well, come back to bed the game, baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |