Ik ben menig nacht met m'n kortegolfradio op zoek geweest naar die stationsquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef Ereinion het volgende:
Toffe aflevering weer![]()
Ik denk dat we nog veel over die first people gaan horen in de toekomst.
En die number stations bestaan blijkbaar echt: http://en.wikipedia.org/wiki/Numbers_station
Die hadden het boek niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef shitbrick het volgende:
Beetje jammer alleen dat het Fringe team de code in een paar dagen kraakt terwijl al die fanaten jarenlang achter hun radiokastje zaten te pielen.
Uhm.... die boekwinkelgast had het boek en die zij letterlijk dat ie vijf jaar lang naar die number stations heeft zitten luisteren.quote:
misschien is anid/asprin/astrid gewoon een stuk slimmerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Uhm.... die boekwinkelgast had het boek en die zij letterlijk dat ie vijf jaar lang naar die number stations heeft zitten luisteren.
Hier twijfel ik zelf nog een beetje over, zou misschien ook kunnen dat die device nu ontdekt is door peter en hij niet zo nodig meer naar dat andere universum hoeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef shitbrick het volgende:
En Henno had toch maar weer gelijk, Walternate had Oliva meteen door nadat ze uit de tank kwam. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in komende afleveringen als het haar lukt om terug te keren.
Acid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien is anid/asprin/astrid gewoon een stuk slimmer
Ik had precies hetzelfde, gewoon de manier waarop ze reageerde/keek.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik kreeg wel even de indruk dat Nina doorhad dat er iets niet helemaal koosjer is met Bolivia.
Daarom wil Walternate weten hoe Olivia overstapt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het nou trouwens aan mij of wilde Walternate voorkomen dat ze in onze wereld die onderdelen zouden vinden ? Want dat is toch de reden dat die shapeshifter overal die kubussen monteerde zodat de mensen de getallen zouden vergeten ?
Ik vraag dit omdat ik in alle reviews lees dat Walternate juist expres wilde dat "onze wereld" de onderdelen zou vinden, terwijl me dat niet echt handig lijkt voor hem, dan is zijn universum straks weg
Dus dan lijkt het er toch op dat Walternate wil dat "wij" de device vinden, maar vaag dat ie het dan ook probeert te voorkomen door die kubussenquote:At the typewriter store, Bolivia types, "They've located the pieces of the device." Walternate responds, "Well done. Initiate phase two."
Hij probeert het niet te voorkomen, die kubussen waren er juist zodat het Fringe-team en dus Walter en Peter op het spoor van de locaties zouden komen. Daarom zegt Bolivia ook tegen die dude dat ze de aandacht voldoende gewekt hebben, en dat er niet nog meer slachtoffers hoeven te vallen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:10 schreef dapluiz het volgende:
Dat zou ook kunnen ja
En ook nog dit :
[..]
Dus dan lijkt het er toch op dat Walternate wil dat "wij" de device vinden, maar vaag dat ie het dan ook probeert te voorkomen door die kubussen
Goede samenvatting, ik raak soms ook wel eens verward door (B)olivia en Walter(nate)quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij probeert het niet te voorkomen, die kubussen waren er juist zodat het Fringe-team en dus Walter en Peter op het spoor van de locaties zouden komen. Daarom zegt Bolivia ook tegen die dude dat ze de aandacht voldoende gewekt hebben, en dat er niet nog meer slachtoffers hoeven te vallen.
Walternate wil dat Peter de device maakt, zodat het gebruikt kan worden. Walternate wil het gebruiken om de wereld van Walter te vernietigen, Peter wil weten hoe het werkt en tegengaan dat er überhaupt een wereld vernietigd moet worden.
Of iig de nummers waarvan Peter weet dat het Olivia's favorieten zijn oid.quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien dat het device alleen dit universum kan vernietigen, waar Bolivia en Peter nu in zitten. Peter is immers de enige die het kan aansturen, en die komt oorspronkelijk uit het andere universum.
En wat betreft het moment dat Bolivia door de mand gaat vallen, ik gok op het concert van U2. Wwe weten al dat U2 in het andere universum niet bestaat en waarschijnlijk is ze bij het concert dan de enige die niet mee kan zingen met de klassiekers die toch iedereen kent. Ofzo.
Nu je het zo zegt klinkt het wel logisch jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij probeert het niet te voorkomen, die kubussen waren er juist zodat het Fringe-team en dus Walter en Peter op het spoor van de locaties zouden komen. Daarom zegt Bolivia ook tegen die dude dat ze de aandacht voldoende gewekt hebben, en dat er niet nog meer slachtoffers hoeven te vallen.
Walternate wil dat Peter de device maakt, zodat het gebruikt kan worden. Walternate wil het gebruiken om de wereld van Walter te vernietigen, Peter wil weten hoe het werkt en tegengaan dat er überhaupt een wereld vernietigd moet worden.
Ik kom uit een ander universumquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
En wat betreft het moment dat Bolivia door de mand gaat vallen, ik gok op het concert van U2. Wwe weten al dat U2 in het andere universum niet bestaat en waarschijnlijk is ze bij het concert dan de enige die niet mee kan zingen met de klassiekers die toch iedereen kent. Ofzo.
Zeker!quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Crutch het volgende:
Wel cool dat Astrid een steeds belangrijkere rol krijgt.
Ze zal toch wel zo slim zijn om even snel een cd-tje te scoren, Sunday bloody sundaaaay meeblèren moet dan toch wel lukkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
ik had het idee dat ze het niet wilde zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef DJKoster het volgende:
Bolivia had ook wat moeite met de getallen opnoemen (in de auto), had Olivia niet een fotografisch geheugen?
Ik had hetzelfde als DJKoster.quote:Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik had het idee dat ze het niet wilde zeggen
Ooh? Ik vind Anna dit seizoen in elk geval revolutionair sexy. Wat een babe.quote:Op maandag 15 november 2010 09:41 schreef Crutch het volgende:
Wat me ook opvalt is dat Anna Torv een beetje dikker wordt.![]()
Maakt 'r alleen maar leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is er weer!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef zoem het volgende:
Volgens mij heb ik The Observer gespot
Was wel weer een leuke aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik realliseerde me nu eigenlijk pas dat de observers en "The first people" of dezelfde personen zijn of sterk met elkaar verweven zullen blijken te zijn (De "vijanden" van the first people gok ik nu).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |