Ik kom uit een ander universumquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
En wat betreft het moment dat Bolivia door de mand gaat vallen, ik gok op het concert van U2. Wwe weten al dat U2 in het andere universum niet bestaat en waarschijnlijk is ze bij het concert dan de enige die niet mee kan zingen met de klassiekers die toch iedereen kent. Ofzo.
Zeker!quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Crutch het volgende:
Wel cool dat Astrid een steeds belangrijkere rol krijgt.
Ze zal toch wel zo slim zijn om even snel een cd-tje te scoren, Sunday bloody sundaaaay meeblèren moet dan toch wel lukkenquote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef Drebbelman het volgende:
En wat betreft het moment dat Bolivia door de mand gaat vallen, ik gok op het concert van U2. Wwe weten al dat U2 in het andere universum niet bestaat en waarschijnlijk is ze bij het concert dan de enige die niet mee kan zingen met de klassiekers die toch iedereen kent. Ofzo.
ik had het idee dat ze het niet wilde zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef DJKoster het volgende:
Bolivia had ook wat moeite met de getallen opnoemen (in de auto), had Olivia niet een fotografisch geheugen?
Ik had hetzelfde als DJKoster.quote:Op maandag 15 november 2010 18:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik had het idee dat ze het niet wilde zeggen
Ooh? Ik vind Anna dit seizoen in elk geval revolutionair sexy. Wat een babe.quote:Op maandag 15 november 2010 09:41 schreef Crutch het volgende:
Wat me ook opvalt is dat Anna Torv een beetje dikker wordt.![]()
Maakt 'r alleen maar leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is er weer!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef zoem het volgende:
Volgens mij heb ik The Observer gespot
Was wel weer een leuke aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik realliseerde me nu eigenlijk pas dat de observers en "The first people" of dezelfde personen zijn of sterk met elkaar verweven zullen blijken te zijn (De "vijanden" van the first people gok ik nu).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |