Klopt dat ik daar zelf niet aan dacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Die was zo briljant.... p.s. kick... het gaat bijna weer beginnen!!:Dquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. En:
[ afbeelding ]
"This is upsetting because he is the friendliest of fruits. ".
ik ga eens ff kijken wanneer al mijn series weer beginnen, kan ik aftellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nog 16 dagen![]()
Duurt mij nog te lang hehe
quote:2010-09-07 19:32 henrylexsor
Apparently Sept 23rd begins season 3 (wiki).
Ik vind het niks voor Olivia om opeens zo emo te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, twee seizoenen in een week er doorheen gejast. Ik was vrij snel in seizoen 1 afgehaakt omdat ik te veel series aan het volgen was, en dan is zo'n zomerstop even ideaal.
Op zich een goede opvolger van Lost. Het verbaasde me dat ik Joshua Jackson serieus kon nemen, maar ik was allang blij dat hij héél snel stopte met dat 'sweetheart'-gebeuren. John Noble is m'n nieuwe held. Wat speelt die man fantastisch! Zéker aan het eind van seizoen 2 had ik zó met 'm te doen. Ik wil ook helemaal geen interviews ofzo van 'm zien, voor mij blijft hij Walter.
Verder zat ik eigenlijk te wachten op een plottwist met betrekking tot de moeder van Peter, omdat die in seizoen één zo angstvallig geheim wordt gehouden. Als Peter en Walter in dat zomerhuisje van ze zijn, en Peter een familiefoto oppakt, veegt hij ook het stof van z'n vader en hemzelf, maar niet van z'n moeder. Dat bleek uiteindelijk dus niets te zijn, z'n moeder is gewoon een emotionele Britse.
De uiteindelijke plottwist had ik wel aan zien komen, met de clash of the Walters. Heel suf, maar dat de verkeerde Olivia mee is gekomen, had ik dan weer niet door.
Oh. En:
[ afbeelding ]
"This is upsetting because he is the friendliest of fruits. ".
Bolivia heeft de portaal niet geopend dat deed Bellyquote:Op woensdag 15 september 2010 23:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat alter-livia ook al is bewerkt als kind met dat geestverruimende drug. Want zij opende dat portaal tussen alter-walter zijn dimensie en dat van regular-walter.
Ik zou niet graag met haar willen ruilen inderdaad. Dan is hoofdpijn en wat krampjes het mínste wat je krijgt volgens mijquote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Mja dat dacht ik ook heel even maar.. andere dimensie én alleen opgesloten door de mad schientist himself.. Niet goed imho. Plus alleen in een donkere separeer ruimte zonder dat je weet wat er gaat gebeuren, dan krijg je wss hoofdpijn of maagkrampen van de stres..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |