Nee, die 3 zullen nooit samengaan omdat het CDA niet met de PVV gaat reageren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
Volgens mij gaat dat dus helemaal fout, maar waarschijnlijk krijgen we binnenkort een coalitie van VVD, CDA en PVV.
En dan zijn de rapen gaar![]()
- VVD steelt van de armeren, geeft het aan de rijken.
- VVD schaft de studiefinanciering af
- VVD naait de burger direct in de portemonnee
Dus hierbij een oproep,
VVD naait je in je portemonnee, stem SP!
Klacht: Liberalisme, VVD, PVV, CDA
Dikke bullshit, de armeren (wat versta jij trouwens onder armeren?) betalen al een stuk minder belasting en hebben het echt niet zo erg terwijl er van ons rijkeren juist gigantisch veel belasting wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
Volgens mij gaat dat dus helemaal fout, maar waarschijnlijk krijgen we binnenkort een coalitie van VVD, CDA en PVV.
En dan zijn de rapen gaar![]()
- VVD steelt van de armeren, geeft het aan de rijken.
- VVD schaft de studiefinanciering af
- VVD naait de burger direct in de portemonnee
Dus hierbij een oproep,
VVD naait je in je portemonnee, stem SP!
Klacht: Liberalisme, VVD, PVV, CDA
Ik hoopte ook op Paars maar dat gaat hem op deze manier niet worden, met dat geruzie tussen PvdA en VVD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Mummiepak het volgende:
Een coalitie zonder de SGP
Maar zonder alle gekheid, misschien dan maar Paars?
Zonder TON hebben ze ook genoeg zetelsquote:
Jij hebt ( waarschijnlijk ) ook studiefinanciering gehad, dus doe nou maar niet alsof jij er toen niks aan hebt gehad.. de studenten moeten nu de rekening betalen van de banken e.d. die de crisis hebben veroorzaakt ( want dat is waarschijnlijk wel een van de redenen dat de stufi weg moet ).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dikke bullshit, de armeren (wat versta jij trouwens onder armeren?) betalen al een stuk minder belasting en hebben het echt niet zo erg terwijl er van ons rijkeren juist gigantisch veel belasting wordt gevraagd.
Daarnaast moet ik zelf nog gaan studeren en ik zou het fantastisch vinden als de basisbeurs wordt afgeschaft je gaat maar lekker lenen en dat geld later langzaamaan terugverdienen. Luie hond, je kan niet alles krijgen.Eerst die staatsschuld wegwerken.
Maar geen Rita.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonder TON hebben ze ook genoeg zetels
Dat maar zonder GL. Alleen die gaan geen meerderheid halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Picchia het volgende:
Wat denk je dan van VVD+CDA+D66+GL. Die gooien je tomaatje zo uit het raam.
Zelf wil ik dat de staatsschuld zo ver mogelijk wordt teruggedrongen want dit gaat in de toekomst alleen maar harder terugkomen dankzij alle rente die erbij komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jij hebt ( waarschijnlijk ) ook studiefinanciering gehad, dus doe nou maar niet alsof jij er toen niks aan hebt gehad.. de studenten moeten nu de rekening betalen van de banken e.d. die de crisis hebben veroorzaakt ( want dat is waarschijnlijk wel een van de redenen dat de stufi weg moet ).
Niks luie hond, jij hebt ook stufi gehad dus dan verdient iedereen dat. Oh jij moet nog studeren, en waarom dan precies zou jij die voordelen niet willen hebben van de stufi?
Eerlijkheid gaat voor alles.
Verder
- kinderbijslag inkomensafhankelijk
- belasting inkomensafhankelijk
- boetes inkomensafhankelijk
Probleem is dat de VVD liever met de PVV wil.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat maar zonder GL. Alleen die gaan geen meerderheid halen.
Oke, vooral vluchten, jongen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Als het VVD, CDA en PVV wordt dan gaan ik en mijn vriendin waarschijnlijk naar Belgie of Duitsland emigreren. Met een dergelijke coalitie zien wij het niet meer goed komen met dit land. Dan krijgen we een samenleving waar wij geen deel van willen uitmaken.
Oja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boetes inkomensafhankelijk gaat tegen alle principes van gelijkheid in
Heb je daar ook concrete plannen voor gemaakt of is dit hetzelfde soort impulsieve bangmakende onzin zoals je veel te vaak hoort.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Als het VVD, CDA en PVV wordt dan gaan ik en mijn vriendin waarschijnlijk naar Belgie of Duitsland emigreren. Met een dergelijke coalitie zien wij het niet meer goed komen met dit land. Dan krijgen we een samenleving waar wij geen deel van willen uitmaken.
Dan moet je maar niet te hard rijden. Dat is je eigen stomme probleem. Het hoort niet en het moet niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oja?
Liberaal 1 verdient 6000 euro per maand, hij rijd te hard op de snelweg en moet een boete van 320 euro betalen.
een arbeidsongeschikte 1 of 'n laaggeschoolde schoonmaker 1 verdient 1300 euro per maand.
Ook hij rijd te hard en moet ook een boete van 320 euro betalen.
Op de arbeidsongeschikte en laaggeschoold heeft die boete toch véél meer impact?
Dat is totaal niet gelijk, een straf ( het effect ervan ) moet gelijk zijn ( gelijkheid, toch? ).
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet te hard rijden. Dat is je eigen stomme probleem. Het hoort niet en het moet niet.
Om dan de boetes aan te gaan passen omdat de 1 meer verdient dan de ander, vind ik onzin.
Daarnaast verdient liberaal 1 veel minder dan 6000 euro wegens alle belastingen die je er nog eens af mag trekken.
Minstens de helft van de uitkeringen en waarschijnlijk veel meer zijn onterecht verleend. (ADHD, lichte vorm van psychoses, lichte afwijking aan de handen en wel meester in keyboard spelen zijn (Zie braddie op dit forum))quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef cumcumber het volgende:
De term arm is volledig misplaatst in een land als Nederland.
Ik heb veel armoede in de wereld gezien en dat komt nog niet in de buurt van de mensen die het financieel minder hebben in dit land.
Dit land heeft een goede economie nodig, al is het alleen al om alle uitkeringen te kunnen betalen.
Nee, hij verdient 6000 euro en betaald dan nog eens een shitload aan belastig eroverheen terwijl die schoonmaker uiteindelijk een stuk minder kwijt is aan belasting.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Liberaal 1 kan best netto 6000 euro verdienen, ik heb toch geen beroep genoemd?
En jij had het zelf over gelijkheid. Een boete moet toch evenveel invloed hebben, dat is wel zo eerlijk ( gelijk ).
Dús inkomensafhankelijke boetes.
Dat is ook een oplossing om de paupers het land uit te krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef PalmRoyale het volgende:
Waarom stem je dan VVD, zij willen waarschijnlijk toch wel met de PVV regeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, vooral vluchten, jongen.
Een coalitie met PVV houdt het nog geen half jaar uit en zal vrij snel uiteenvallen voordat er überhaupt concrete wetsvoorstellen op tafel kunnen komen. Daarnaast zullen die mislukte ideeën van de PVV toch nooit worden aangenomen.
De sanctie heeft natuurlijk een hele andere uitwerking op beide personen. En daar gaat het om. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als iemand een maand op een houtje moet bijten omdat hij bijvoorbeeld iets te hard reed. Daar zijn die boetes ook helemaal niet voor bedoelt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet te hard rijden. Dat is je eigen stomme probleem. Het hoort niet en het moet niet.
Om dan de boetes aan te gaan passen omdat de 1 meer verdient dan de ander, vind ik onzin.
Daarnaast verdient liberaal 1 veel minder dan 6000 euro wegens alle belastingen die je er nog eens af mag trekken.
In mijn voorbeeld heeft de liberaal gewoon 6000 euro uit te geven per maand ( excl. rekeningen danwel ).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij verdient 6000 euro en betaald dan nog eens een shitload aan belastig eroverheen terwijl die schoonmaker uiteindelijk een stuk minder kwijt is aan belasting.
En nee, een boete moet niet evenveel invloed hebben. Dat is flauwekul.
En net vond je gelijkheid nog zo belangrijk? Je schrijft jezelf in het nauw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nee, een boete moet niet evenveel invloed hebben. Dat is flauwekul.
We lopen al zo'n 1,5 jaar rond met de gedachte om te emigreren en hebben ons al flink verdiept in de huizen en arbeidsmarkt in die landen. Nederland is in onze ogen steeds verder aan het aftakelen en een dergelijke coalitie zou wel een de druppel kunnen zijn die de emmer doet overlopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heb je daar ook concrete plannen voor gemaakt of is dit hetzelfde soort impulsieve bangmakende onzin zoals je veel te vaak hoort.
Maar een boete van over de 300 euro krijg je niet als je 'iets' te hard rijdt natuurlijk. En daarbij, dan moet je maar niet te hard rijden, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
De sanctie heeft natuurlijk een hele andere uitwerking op beide personen. En daar gaat het om. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als iemand een maand op een houtje moet bijten omdat hij bijvoorbeeld iets te hard reed. Daar zijn die boetes ook helemaal niet voor bedoelt.
Iets te hard, door rood, zonder gordel over een fietser dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar een boete van over de 300 euro krijg je niet als je 'iets' te hard rijdt natuurlijk.
Dat ik 14 ben betekent niet dat ik me niet mag bemoeien met politiek, debielquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef morningstorm het volgende:
je bent 14 jaar ts, dus bemoei je niet met de politiek, laat dat lekker aan de grote mensen/volwassenen over :w
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |