Nee, die 3 zullen nooit samengaan omdat het CDA niet met de PVV gaat reageren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
Volgens mij gaat dat dus helemaal fout, maar waarschijnlijk krijgen we binnenkort een coalitie van VVD, CDA en PVV.
En dan zijn de rapen gaar![]()
- VVD steelt van de armeren, geeft het aan de rijken.
- VVD schaft de studiefinanciering af
- VVD naait de burger direct in de portemonnee
Dus hierbij een oproep,
VVD naait je in je portemonnee, stem SP!
Klacht: Liberalisme, VVD, PVV, CDA
Dikke bullshit, de armeren (wat versta jij trouwens onder armeren?) betalen al een stuk minder belasting en hebben het echt niet zo erg terwijl er van ons rijkeren juist gigantisch veel belasting wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef henrydg het volgende:
Volgens mij gaat dat dus helemaal fout, maar waarschijnlijk krijgen we binnenkort een coalitie van VVD, CDA en PVV.
En dan zijn de rapen gaar![]()
- VVD steelt van de armeren, geeft het aan de rijken.
- VVD schaft de studiefinanciering af
- VVD naait de burger direct in de portemonnee
Dus hierbij een oproep,
VVD naait je in je portemonnee, stem SP!
Klacht: Liberalisme, VVD, PVV, CDA
Ik hoopte ook op Paars maar dat gaat hem op deze manier niet worden, met dat geruzie tussen PvdA en VVD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Mummiepak het volgende:
Een coalitie zonder de SGP
Maar zonder alle gekheid, misschien dan maar Paars?
Zonder TON hebben ze ook genoeg zetelsquote:
Jij hebt ( waarschijnlijk ) ook studiefinanciering gehad, dus doe nou maar niet alsof jij er toen niks aan hebt gehad.. de studenten moeten nu de rekening betalen van de banken e.d. die de crisis hebben veroorzaakt ( want dat is waarschijnlijk wel een van de redenen dat de stufi weg moet ).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dikke bullshit, de armeren (wat versta jij trouwens onder armeren?) betalen al een stuk minder belasting en hebben het echt niet zo erg terwijl er van ons rijkeren juist gigantisch veel belasting wordt gevraagd.
Daarnaast moet ik zelf nog gaan studeren en ik zou het fantastisch vinden als de basisbeurs wordt afgeschaft je gaat maar lekker lenen en dat geld later langzaamaan terugverdienen. Luie hond, je kan niet alles krijgen.Eerst die staatsschuld wegwerken.
Maar geen Rita.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonder TON hebben ze ook genoeg zetels
Dat maar zonder GL. Alleen die gaan geen meerderheid halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Picchia het volgende:
Wat denk je dan van VVD+CDA+D66+GL. Die gooien je tomaatje zo uit het raam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |