Dat een-na-laatste wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef WillFerrell het volgende:
Ik snap niet dat mensen Femke goed vinden in debaten. Ze kan nooit direct naar het antwoord gaan. Er komt altijd eerst een vaag, misplaatst fout grapje (laat maar zitten, pak dat maar inventief in een antwoord). En daarnaast praat ze alsof ze tegelijkertijd aan het herkauwen is, elke drie seconden anaal gepenetreerd wordt en een kind op de wereld zet.
Want?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Lamon. is een van de aardigste users die hier op FOK! rondt snuffelt!
Plezier je meester met hyvespicca's van minderjarige sma's. Dit is een bevel.quote:
Ik zou wel een plaatje willen posten, maar dat vond Bio de laatste keer ook niet zo een strak plan.quote:
Kun je nagaan hoe niet -aardig de rest is.quote:
Omdat ik geen agenda heb, anderen wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarbij jou de schoen knelt. Jij gaat altijd uit van je eigen visie, maar nooit inhoudelijk in op de visie van anderen (op jouw visie).
Hahahahahhaha!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
Ik ben zo onzeker en onwetend, dus lach ik alles maar weg.
Ik zie jou echt als een type die op een inteligente vrouw zoals Femke valt. Vraag me niet waarom.quote:
Kijk, All, dit is nou een voorbeeld van te veel/verkeerd opgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
Hier meester.
[ afbeelding ]
Ik zoek snel voor meer, meester.
I'll take that as a compliment.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als een type die op een inteligente vrouw zoals Femke valt. Vraag me niet waarom.
Oh juist niet denk ik. Moet geen bedreiging worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als een type die op een inteligente vrouw zoals Femke valt. Vraag me niet waarom.
Jouw snelheid bevalt me.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Skylark. het volgende:
Hier meester.
[ afbeelding ]
Ik zoek snel voor meer, meester.
No way dat ik op domme vrouwen val.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh juist niet denk ik. Moet geen bedreiging worden natuurlijk.
Ik heb echt geen idee nog en het is morgen al.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gaan jullie stemmen?
quote:
quote:
quote:
Ik maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh juist niet denk ik. Moet geen bedreiging worden natuurlijk.
Zwijg, ondermens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
Elke 15-jarige is weer een TR, dat je het weet.
VVD of D'66. Ik kan niet goed kiezen dus waarschijnlijk D'66 omdat dat strategisch gezien dan beter uitkomt.quote:
Dank u meester, u geeft mij teveel eer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Lakitu het volgende:
Slaaf die men Skylark noemt, jouw afbeeldingen bevallen aan mij.
Boeiend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zie mijn pa al flippen als ik zeg dat ik PvdA heb gestemd.
Boeiend.quote:
Zal ik dit heerschap de SC uit bonjouren, meester?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef WillFerrell het volgende:
Elke 15-jarige is weer een TR, dat je het weet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zal ik dit heerschap de SC uit bonjouren, meester?
quote:
Adviseur van het hof, Japsnars, zegt: Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best de handen waarmee u vrouwelijk schoon uitzoekt niet vuil te maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, "uw".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Best de handen waarmee uw vrouwelijk schoon uitzoekt niet vuil te maken.
Ik ben doctore, slaaf. Jij staat onder mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Adviseur van het hof, Japsnars, zegt: Ja.
Hij bedoelde natuurlijk gewoon "u uw".quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben doctore, slaaf. Jij staat onder mij.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk gewoon "u uw".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |