Geef mij ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
Lamon is zoooooooooooo naïef.
En nu ga ik chicken wings eten en uit.
't Is helaas niet echt zo.quote:
I can give you what you want, if you give me what I need.quote:
Uit met Chai.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
Ja en dan ben ik aan de beurt, zet hij de bet amount op 0quote:
Jouw skills schoten de zwarte bal er te vroeg inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Fucking lucker die Mozy, heeft pas één potje op skills gewonnen
Wat je wilt, ik maak me geen zorgen verder, het zal mij jeuken hoe het loopt. Ik vertel enkel hoe ik het zie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Bragi het volgende:
En dat potje heb ik alle ballen er in achtereenvolgend erin gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Fucking lucker die Mozy, heeft pas één potje op skills gewonnen
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
Charismatisch gezien zou Rutte het niet eens verkeerd doen (in het buitenland) als premier, denk ik.
Dus, vrij vertaald: jij weet het niet beter. Mooi dat je dat bevestigt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat je wilt, ik maak me geen zorgen verder, het zal mij jeuken hoe het loopt. Ik vertel enkel hoe ik het zie.
Met dat andere niet?quote:
En dat is dus precies waarbij jou de schoen knelt. Jij gaat altijd uit van je eigen visie, maar nooit inhoudelijk in op de visie van anderen (op jouw visie).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat je wilt, ik maak me geen zorgen verder, het zal mij jeuken hoe het loopt. Ik vertel enkel hoe ik het zie.
Rutte heeft een beetje een kinderkop, dat is wel jammer. Cohen is veel doortastender, maar wat trager.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Bragi het volgende:
Charismatisch gezien zou Rutte het niet eens verkeerd doen (in het buitenland) als premier, denk ik.
Als ik me Wilders probeer voor te stellen in het Witte Huis of applaudisserend in een voetbalstadion, ga ik kapot.
Cohen zou het ook goed doen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rutte heeft een beetje een kinderkop, dat is wel jammer. Cohen is veel doortastender, maar wat trager.
http://www.omgpop.com/#/i/pool/8l0du_maucquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Lakitu het volgende:
jongensss ik wil ook poolen, stuur linkje DANG
SLECHTE TROLL MANG.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
Wat nog beter zou zijn geweest, charismatisch gezien, Bos als premier.
Ik ben serieus. Die gast heeft charisma.quote:
Ik vind dat ik het wel beter weet, omdat ik de behoefte aan zelfverrijking mis, maar ik ben geen politicus, dus daarom gun ik Nederland gewoon de coalitie die het verdient.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus, vrij vertaald: jij weet het niet beter. Mooi dat je dat bevestigt.
Gelukkig maar.quote:
Mwoah, wel meer dan Wilders, maar ik denk dat Rutte, Cohen en Pechtold toch hoger acht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Die gast heeft charisma.
YEAHquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
Lamon. voor Minister President!
Ik zal kijken of er een gaatje in m'n agenda is. Je bent dismissed voor nu.quote:
Vind haar echt een kutwijf, hoe ze overkomt enzo.quote:
Okay meester, ja meester.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zal kijken of er een gaatje in m'n agenda is. Je bent dismissed voor nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |